Η Honor σπάει κάθε ρεκόρ όσον αφορά την ανάπτυξη που γνωρίζει σε σημαντικές αγορές, όπως την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή, την Αφρική και τη Λατινική Αμερική. Βάσει των δεδομένων από την Counterpoint Research, η επιθετική επέκταση της Honor στην Ευρώπη της επέτρεψε να δει αύξηση 400% χρόνο με το χρόνο στη διάθεση συσκευών, πράγμα που είναι ανήκουστο για οποιοδήποτε άλλο brand την ίδια περίοδο.

Το γράφημα παρουσιάζει την ανάπτυξη της Honor σε τρία διαφορετικά regions

honor

Η Honor όπως όλοι γνωρίζουμε διασπάστηκε από τη Huawei τον Νοέμβριο του 2020 και επέστρεψε δυναμικά σαν ένα ανεξάρτητο brand στην Ευρώπη τον Οκτώβριο του 2021. Η Honor μάλιστα δημιούργησε στενές συνεργασίες με ορισμένους από τους μεγαλύτερους παρόχους, όπως τη Vodafone, την Orange και την Wind Tre, ενώ όπως γνωρίζουμε οι συσκευές της περιλαμβάνουν και Google Services.

Η σειρά μεσαίου κόστους της Honor, όπως τα Honor 50 και τα Honor 70 αποτελούν την κύρια αιτία της ανάπτυξης αυτής. Αλλά και η σειρά Honor X βρήκε ιδιαίτερη απήχηση στην Ιταλία και στην Ανατολική Ευρώπη.

Οι οικογένειες συσκευών με τις καλύτερες επιδόσεις

Αξίζει να αναφερθεί παράλληλα, ότι η Λατινική Αμερική αποτέλεσε το ισχυρό χαρτί της Honor όσον αφορά τη διάθεση συσκευών το Q1 με 700% αύξηση σε σύγκριση με τις τιμές της περσινής χρονιάς. Η διάθεση συσκευών της Honor τριπλασιάστηκε σε σύγκριση με το Q4 του 2022 και η εταιρεία γνώρισε σημαντική ανάπτυξη σε κάθε αγορά στη περιοχή, φθάνοντας στο top 5 σε Κολομβία, Περού, Παναμά και Γουατεμάλα.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΠΗΓΗgsmarena.com
Προηγούμενο άρθροΔυνατότητα φωνητικών κλήσεων στο Android TV
Επόμενο άρθροSamsung One UI 6.0: Δες τις συσκευές που αναβαθμίζονται πρώτες
Βαλάντης Κουμπούρας
Editor in Chief @ techmaniacs.gr με μεγάλη αγάπη για αυτό που κάνει, ο οποίος απασχολείται με θέματα που ενδιαφέρουν το μεγαλύτερο μέρος του κοινού, με people-first content. Γνωρίζει τα πάντα από τεχνολογία και έχει μεγάλη εμπειρία στις συγκρίσεις των πακέτων καρτοκινητής, όσον αφορά τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους. Μελετά ενδελεχώς ανακοινώσεις νέων τραπεζικών προιόντων και ενημερώνει τους αναγνώστες του για θέματα ηλεκτρονικής τραπεζικής. Αγαπά να κατευθύνει τους αναγνώστες του σε σωστά πακέτα που αφορούν το ηλεκτρικό ρεύμα και τους παρόχους ηλεκτρικού ρεύματος στην Ελλάδα. Στον ελεύθερό του χρόνο, μελετά πακέτα καρτοκινητής, ή όρους συμβολαίων ηλεκτρικού ρεύματος, ή προσπαθεί να βρει μια νέα ενδιαφέρουσα υπηρεσία να την παρουσιάσει στο κοινό του.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.