Με τον Chrome 71, η Google σκληραίνει ακόμη περισσότερο τη στάση της έναντι των ενοχλητικών (και κακόβουλων) διαφημίσεων, μπλοκάροντας κάθε διαφήμιση της ιστοσελίδας που αυτή προβάλλει. Η Google αναφέρεται στην κατηγορία “abusive ads”, διαφημίσεις πολλών τύπων, αλλά σε γενικές γραμμές είναι αυτές οι οποίες κάνουν το σύστημά σου να μην συμπεριφέρεται καλά, να εμφανίζει ψεύτικες ειδοποιήσεις συστήματος ή ο browser να κάνει αυτόματα redirects.

Και όμως δεν είναι η πρώτη φορά, που η Google προσπάθησε να χρησιμοποιήσει τον Chrome για να αντιμετωπίσει αυτό το πρόβλημα. Τον περασμένο Ιούλιο, ο Chrome 68 εμπόδιζε τα sites από το να ανοίξουν καινούργια tabs ή παράθυρα. Ο Chrome 71 ο οποίος θα κάνει το ντεμπούτο του τον επόμενο Δεκέμβριο, θα δώσει στους ιδιοκτήτες των sites περιθώριο 30 ημερών για να συμμορφωθούν. Αν δεν το κάνουν, τότε θα μπλοκάρει κάθε διαφήμιση στο site αυτό.

 

Αν και οι χρήστες θα έχουν τη δυνατότητα να απενεργοποιήσουν τα φίλτρα, η πλειοψηφία μάλλον θα αφήσει τις ρυθμίσεις στις default τιμές, δίνοντας ένα ισχυρό πλήγμα σε αυτού του είδους τη διαφήμιση. Είναι μια σημαντική πρωτοβουλία, παρά το γεγονός ότι υπενθυμίζει πόση επιρροή ασκεί η Google στο internet.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.