Δυστυχώς όπως αποδεικνύεται καταστήματα του skroutz.gr συνεχίζουν να μην υποστηρίζουν την ηλεκτρονική έκδοση τιμολογίων και το διαπιστώσαμε εμείς οι ίδιοι, όπου πήγαμε να κάνουμε μια αγορά από το skroutz και μας εμφάνιζε μήνυμα ότι η παραγγελία μας θα είναι κατά 89 λεπτά ακριβότερη, καθώς το κατάστημα που είχαμε επιλέξει αρχικά δεν υποστηρίζει την έκδοση τιμολογίου.

Το ηλεκτρονικό τιμολόγιο όπως μας ενημέρωσε ο λογιστής μας είναι υποχρεωτικά για όλους πλέον, ωστόσο απορία προκαλεί γιατί ορισμένα καταστήματα δεν δίνουν. Στο επίσημο faq του skroutz αναφέρεται όντως ότι πράγματι ορισμένα καταστήματα μπορεί να μην υποστηρίζουν την έκδοση τιμολογίου, αλλά δεν διευκρινίζει το γιατί συμβαίνει αυτό.

Το σίγουρο είναι πως τα καταστήματα λιανικής είναι υποχρεωμένα να εκδίδουν τιμολόγια, αν όμως κάποια καταστήματα στην πλατφόρμα του skroutz δεν το κάνουν, τότε υπάρχει θέμα αμφισβίτησης της νομιμότητας του καταστήματος, κάτι το οποιο θα έπρεπε να είχε ελέγξει το skroutz πριν τα ενσωματώσει στην πλατφόρμα του. Δεν είναι λίγες άλλωστε η φορές που έχουμε δει περιπτώσεις με καταστήματα που στέλνουν ψεύτικες αποδείξεις.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

6 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Επειδή είστε λίιιιιγο άσχετοι… ψάξτε πριν γράψετε ένα άρθρο… Είναι σύνηθες μια επιχείρηση (ιδίως ατομικές με έδρα σε οικία) να μην είναι εταιρία χονδρικής και συνεπώς να μην μπορεί να εκδόσει τιμολόγιο αλλά μόνο αποδείξεις. Μη γράφετε ό,τι να’ναι…

    • Επειδή έχουμε ΚΑΙ ατομική, είνια υποχρέωση της κάθε επιχείρισης να εκδίδει και τιμολόγια. Κάθε επιχείριση μπορεί να κόψει τιμολόγια. Δεν κόβουν όσες είτε δεν έχουν ανήξει επιχείριση και είναι απάτη ή όσες κόβουν ψεύτικες αποδείξεις λιανικής χωρίς κανένα αντίκρισμα. Βάση νόμου όλες οι επιχειρίσεις μπορούν και είναι υποχρεωμένες να κόβουν τιμολόγια αν επιθυμεί ο πελάτης και μάλιστα όλες οι επιχειρίσεις πρέπει να έχουν πλέον ηλεκτρονική πλατφόρμα για την κοπή τιμολογίων.

      Πριν την δημοσίευση του άρθρου μιλήσαμε και με λογιστή για να είμαστε 100% σίγουροι.

  2. Εάν ο καδ λέει λιανικό εμπόριο……κλπ είσαι μόνο λιανικό. Μπορείς να προσθέσεις χονδρικό αλλά δεν έχεις υποχρέωση. Μπερδεύετε την διαβίβαση στην ΑΑΔΕ πού είναι υποχρεωτική και την ηλεκτρονική τιμολόγηση, με την χονδρική πώληση. Και η λιανική και η χονδρική είναι υποχρεωτικά ηλεκτρονικές.

  3. Σβήστε το άρθρο. Είναι όλο λάθος.
    1.Η εννοια “ηλεκτρονικο τιμολόγιο” αναφέρεται σε υπηρεσίες παρόχου ηλεκτρονικής τιμολόγησης, το οποίο είναι ΠΡΟΕΡΑΙΤΙΚΟ.

    2.Σαφέστατα και μπορεί να εκδίδει μόνο παραστατικά λιανικής.π.χ μπορεί να έχει ΚΑΔ μόνο λιανικής

  4. Ακόμα και σε περιπτώσεις λιανικής, είναι υποχρεωμένος να εκδίδει ΚΑΙ τιμολόγια. Δεν υπάρχει επιχείριση που είναι νόμιμη και δεν μπορεί να εκδόσει τιμολόγια. Εδώ εκδίδουν κανονικά τα εστιατόρια. Όπως είπα και παραπάνω έχουμε μιλήσει ήδη με λογιστή για το θέμα και μας έδωσε απαντήσεις.

  5. Τα πραγματικά γεγονότα απο εταιρία που σταμάτησε να κάνει έκδοση τιμολογίων στο Σκρουτζ.
    Ζητά ο πελάτης με τιμολόγιο βρεφικά μπιμπερό και ο ΚΑΔ είναι Φούρνος τα στέλνεις και ο λογιστής του φούρνου σε καλεί μετά 1 μήνα για ακύρωση γιατί δεν μπορεί να τα δικαιολογήσει.
    Τι κάνεις ?
    Τιμολόγιο σε εταιρία με αγορά βρεφικό καρότσι πάει για σερβις και ζητούν την απόδειξη λιανικής και τους στέλνει ο πελάτης το τιμολόγιο .Η απάντηση απο την εταιρία είναι ότι το προϊόν δεν είναι για επαγγελματική χρήση! Και άλλα ευτράπελα!!!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.