H Paypal αλλάζει τους όρους χρήσης για online αγορές. Συγκεκριμένα παρακάτω βλέπουμε το email που απέστειλε και ποια είναι η κυριότερη αλλαγή που μας αφορά όλους:

Επικαιροποιούμε τις νομικές συμφωνίες μας που επηρεάζουν ορισμένες υπηρεσίες που παρέχουμε. Οι επικαιροποιημένοι όροι και προϋποθέσεις ισχύουν για εσάς, εφόσον έχετε εγγραφεί για αυτά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες.

Επισκεφτείτε τη σελίδα Ενημέρωση πολιτικής για να ελέγξετε όλες τις αλλαγές.

Αν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας μετά την εφαρμογή των αλλαγών, συμφωνείτε με αυτές τις αλλαγές. Δεν απαιτούνται περαιτέρω ενέργειες από εσάς για την αποδοχή αυτών των αλλαγών. Αν σκοπεύετε να απορρίψετε αυτές τις αλλαγές, θα πρέπει να κλείσετε τον λογαριασμό σας πριν από την ημερομηνία έναρξης ισχύος.

Μπορείτε επίσης να αποκτήσετε πρόσβαση στις Νομικές συμφωνίες για τις Υπηρεσίες PayPal στη σελίδα PayPal στην ενότητα με τίτλο «Νομικό περιεχόμενο» ή στην εφαρμογή, στην ενότητα Νομικές συμφωνίες.

Επισυνάψαμε τις συναφείς νομικές συμφωνίες και άλλες σημαντικές πληροφορίες εδώ, στο Κέντρο μηνυμάτων, για να τις έχετε για μελλοντική αναφορά. Μπορείτε επίσης να κατεβάσετε και να αποθηκεύσετε αυτά τα έγγραφα. Περιέχουν σημαντικές πληροφορίες σχετικά με τους όρους και τις προϋποθέσεις των υπηρεσιών μας, οπότε ελέγξτε τα προσεκτικά.

Αν έχετε ερωτήσεις, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

PayPal

Για όλους τους χρήστες

Τι αλλάζει στη προστασία αγορών

Όπως όλοι γνωρίζουμε το Paypal είναι ίσως το ασφαλέστερο μέσο που υπάρχει για online συναλλαγές προκειμένου να μπορέσεις να πάρεις τα χρήματά σου πίσω αν σε μια συναλλαγή κάτι δεν πάει καλά. Από τις 28 Μαίου θα ισχύσουν τα εξής:

Εκτός από την εκπλήρωση όλων των άλλων προϋποθέσεων επιλεξιμότητας για το Πρόγραμμα Προστασίας Αγοραστή της PayPal, τα claims / disputed που αφορούν αξιώσεις για αντικείμενα που δεν ανταποκρίνονται στην περιγραφή (Not as described) πρέπει να ανοίξουν από τον αγοραστή στο Κέντρο Επίλυσης Διαφορών εντός 30 ημερών από την παράδοση ή την εκτέλεση μιας παραγγελίας ή εντός 180 ημερών από την ημερομηνία αποστολής της πληρωμής από τον αγοραστή στον πωλητή, ανάλογα με το ποια ημερομηνία είναι νωρίτερα. Τα χρονοδιαγράμματα για το άνοιγμα άλλων διαφορών που διεκδικούν άλλους τύπους αξιώσεων (συμπεριλαμβανομένων των Item Not Received, Unauthorised Transactions κ.α) δεν αλλάζουν προς το παρόν.

Εν ολίγοις σου λέει ότι αν ένα αντικείμενο που παρέλαβες δεν είναι όπως στη περιγραφή του κατά τις αγορές online, μπορείς να ανοίξεις case και να διεκδικήσεις επιστροφή χρημάτων εντός 30 ημερών από την παράδοση του αντικειμένου ή την την εκτέλεση μιας παραγγελίας ή εντός 180 ημερών από την ημερομηνία αποστολής της πληρωμής από τον αγοραστή στον πωλητή, ανάλογα με το ποια ημερομηνία είναι νωρίτερα.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.