Η ΔΕΗ πραγματοποιεί αλλαγές στον τρόπο σύνδεσης στο mydeh μέσω του οποίου ο χρήστης μπορεί να βλέπει τα στοιχεία και τον λογαριασμό του.  Για να συνδεθείτε πλέον στο mydeh χρειάζεται να ενημερώσετε τα στοιχεία εισόδου σας μόνο μια φορά.

Πώς να ενημερώσετε τα στοιχεία εισόδου:

• Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα mydei.dei.gr ή κατεβάστε το myΔΕΗ app
• Επιλέξτε Φυσικά & Νομικά Πρόσωπα
• Επιλέξτε «Ενημέρωση στοιχείων εισόδου»
• Συμπληρώστε το e-mail εγγραφής σας (είναι το e-mail με το οποίο έχετε εγγραφεί στο myΔΕΗ)
• Συμπληρώστε τον προσωρινό κωδικό που θα λάβετε στο e-mail σας
• Εισαγάγετε μία ακόμη φορά τον προσωρινό κωδικό και στη συνέχεια δημιουργήστε τον δικό σας νέο
• Επιλέξτε «Είσοδος»

H Google σου δείχνει την ρύθμιση όταν το κινητό σου έχει αδύναμο σήμα

Πλέον συνδέεστε στο myΔΕΗ, με το e-mail σας και το νέο σας password.

Τι άλλο αλλάζει;

Λογαριασμοί κοινόχρηστων

Οι λογαριασμοί παροχών με κοινόχρηστη χρήση θα είναι πλέον διαθέσιμοι μόνο μέσω της επιλογής Κοινόχρηστων στο mydei.dei.gr, χωρίς εγγραφή ή σύνδεση. Απλώς συμπληρώστε τον αριθμό λογαριασμού συμβολαίου που αναγράφεται στον λογαριασμό Κοινόχρηστης Παροχής.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

12 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ναι καλά, μαντάρα τα έχουν κάνει, μπαίνω και δεν υπάρχει καμία παροχή και από 2 Δεκεμβρίου προσπαθώ να πάρω τους λογαριασμούς μου.
    Μετά από δεκάδες τηλέφωνα που δεν έβγαλα αποτέλεσμα, τους ζήτησα να αλλάξουν τον τρόπο αποστολής του λογαριασμού και να τον φέρνει ο ταχυδρόμος όπως παλιά.
    Εμπρός πίσω λοιπόν.
    Η ΔΕΗ με διώχνει.

    • Μια απο τα ιδια κι εδω…..δεκαδες τηλεφωνα και mail στο customer care και δεν μπορουν να το λυσουν. Η παροχή δεν εμφανίζεται στο my deh και δεν ειναι ικανοι να το φτιαξουν.

      • Εγώ δεν εμπιστεύομαι καμία ιστοσελίδα. Έχω τον λογαριασμό σε χαρτάκι. Το μόνο που φοβάμαι,ειναι να μην καταργηθεί ο λογαριασμός σε έντυπη μορφή και να ειναι μονο, σε ιστοσελίδα λαμβάνω μόνιμα στο e-email μου μέτρα μόνος σου καλά λέω καλά Χριστούγεννα. Όπως και με το e-baking βάζω το κωδικό και με πετάει έξω έχω πάει δύο φορές στην τράπεζα Πειραιώς για κωδικούς ελεος με κάτι χαζό εφαρμογές όλα Παγίδα ειναι και τεμπελιά υπαλλήλων.

    • Εκατό χρόνια πίσω.Αντι να είναι ποιο απλό το έχουν κάνει πιο δύσκολο.Στην τράπεζα ποιο εύκολα μπαίνεις

  2. Ρε ουστ ρε απατεώνες λαμόγια του κερατά που κοροϊδεύετε το κόσμο που κοιμάται όρθιος…μαγειρέψατε τις μετρήσεις να γίνουν κάθε μήνα και χωρίς να πείτε τίποτα ο λογαριασμός έρχεται περισσότερα με τις αυξήσεις σας … Ξύπνα Έλληνα …

  3. Δεν υπάρχει δυνατότητα ένδειξης καταμέτρησης πελάτη όπως υπήρχε,ως προς την σύνδεση, πρέπει συνεχώς να περνάς τα στοιχεία σου,και αρκετές φορές δεν τα κάνει δεκτά!μακράν χειρότερη η νέα εφαρμογή γενικότερα!

  4. Νά γνωρίζει ό κόσμος τό αδιανόητο…
    Είσαι εγκεκριμένος ευάλωτος πελάτης… αλλά ΔΕΝ μπορείς νά πάρεις κοινωνικό τιμολόγιο…. Ή σχεδόν απάντηση -παροτρυνση από την ΔΕΗ στο ερώτημα… τί κερδίζω εγώ ως ευάλωτος πελάτης αν ΔΕΝ έχω έκπτωση στην τιμή τού ρεύματος…. ΔΕΝ σάς τό κόβουμε.. Άρα νά μήν ξαναπληρωσω ρεύμα…;;;!!!??? Εεεε ναι κάπως έτσι….

  5. Ρε μας έχετε τρελάνει πλάκα μας κάνετε κάθε τρεις και λίγο τα αλλάζετε……πριν αλλάζαμε και τους κωδικούς λες και είστε τράπεζα …..
    Γίνατε πολύ κουραστικοι τα έχετε λύσει τα προβλήματα όλα και αλλάξατε και τον τρόπο σύνδεσης…. τρόμπες

  6. Εκεί είσαστε όλοι για δέσιμο ,κάθε μέρα και χειρότερα , και δεν μου λέτε ρε σαινια εγώ δηλαδή που είμαι γέρος και δεν έχω παιδιά έχετε απαίτηση να ξαναπάω δημοτικό και να μάθω όλη αυτή τη διαδικασία τώρα στα γεράματα αντί να βρείτε τρόπους να διευκολύνεται την τρίτη ηλικία, όσο για τα τιμολόγια ότι γουστάρει ο καθένας κάνει

  7. Ουστ ρε μπινέδες απατεώνες μας φάγατε όλα τα λεφτά γαμώ την βουλή σας θα σας κρεμάσουμε όλους ρε μπάσταρδα και τους 300.

  8. Καλα δεν υπάρχει αυτή εταιρεία….

    Φέρεται στους πελάτες της σαν ζώα !

    Μας παραμύθιασε τάχα μου ότι θα περνάει κάθε μήνα και θα κάνει καταμέτρηση υπάλληλος στο ρολόγια της και δεν πέρασε ούτε το Νοέμβριο ούτε τον Ιανουάριο !

    Δεν μας στείλανε καμία ειδοποίηση δε ότι δεν έγιναν οι καταμετρήσεις ,
    Και μετά τον Ιανουάριο μας έστειλε λογαριασμό που έγραφε περίοδο κατανάλωσης για Νοέμβριο και Δεκέμβριο του 2024 ενώ είχε ΗΔΗ ΠΛΗΡΩΘΕΙ ΚΑΝΟΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ ο
    ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ μέσα στον Δεκέμβριο – μας τον ΞΑΝΑΧΡΕΩΣΑΝΕ δηλαδή !!!

    Ντροπή και αισχος τους !!!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.