Ζούμε πλέον στην εποχή των Remasters και των Remakes και η διαφορά μεταξύ των δύο όρων πολλές φορές συγχέει τον χρήστη-αγοραστή, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται ανεκπλήρωτες προσδοκίες και ταυτόχρονα αναπάντεχες εκπλήξεις.

13 χρόνια μετά την πρώτη κυκλοφορία του Shadow of the Colossus στο PS2,  το έπος του  Φουμίτο Ουέντα κάνει την επανεμφάνισή του στην όγδοη γενιά κονσολών και αποκλειστικά στο PS4! Προσοχή, όμως, γιατί το Remake δεν είναι έργο του αρχικού δημιουργού και της ομάδας του (Team Ico), αλλά καρπός της συνεργασίας μεταξύ Sony Interactive Entertainment Japan Studio και της Bluepoint Games. Ως αποτέλεσμα δημιουργείται το ερώτημα: Πόσο πιστά έγινε η αναστήλωση του αρχικού έργου και ποιες αλλαγές, θετικές ή αρνητικές έφερε αυτή η κίνηση (ισχύος;) της Sony; Θα καταφέρει το Remake του Shadow of the Colossus να ξεπεράσει ή να φτάσει τουλάχιστον το original, ή θα παραμείνει στη ΣΚΙΑ του πρωτότυπου;

Στο Shadow of the Colossus, το να κατατροπώνεις έναν Κολοσσό είναι ταυτόχρονα θρίαμβος και κατάρα για τον πρωταγωνιστή, ένα άκομψο, μικρό αγόρι που θυσιάζει τα πάντα για να σώσει την ερωμένη του. Καθοδηγούμενος από μια ουράνια φωνή, ο Wander θα αναγκαστεί, σαν ένας άλλος μυθικός Ηρακλής, να ολοκληρώσει 16 κολοσσιαίους άθλους στην “Forbidden Land”! Κάθε κολοσσός αποτελεί ένα μικρό παζλ, καθώς υπάρχουν διάφορα αδύναμα σημεία τόσο στο περιβάλλον όσο και στον γίγαντα τα οποία ο χρήστης πρέπει να εκμεταλλευτεί για να τον εξολοθρεύσει. Η αναστύλωση των bosses (κολοσσοί) έγινε περίφημα διατηρώντας όλες τις αρχικές τους κινήσεις, φτιάχνοντας κάποια από τα προβλήματα κατά την αναρρίχηση, ενώ προστέθηκαν περισσότερες λεπτομέρειες πάνω τους! Ζωντανό παράδειγμα αποτελεί το τρίχωμα των κολοσσών το οποίο ανάλογα με τις κινήσεις τους έχει την δική του φυσικότητα, ενώ τα σταθερά 60 fps δίνουν άλλη πνοή στη συνολική εμπειρία!

Η μετακίνηση από κολοσσό σε κολοσσό γίνεται με άλογο, την Agro, της οποίας ο χειρισμός παρέμεινε άγαρμπος, όπως και στο πρωτότυπο. Οι αποστάσεις είναι αρκετά μεγάλες και μας επιτρέπουν να απολαύσουμε τον έρημο, αλλά ταυτόχρονα ζωντανό κόσμο της Απαγορευμένης Γης. Αληθοφανείς σμαραγδένιες λίμνες, ατελείωτες πράσινες πεδιάδες, κίτρινες αμμοθάλασσες, αλλά και μυστηριώδη μνημεία αποτελούν την αιχμή του δόρατος αυτού του Remake! Ο κόσμος του SotC θα μπορούσε άνετα να χρησιμοποιηθεί σε μια περιπέτεια με τον αγαπημένο Nathan Drake, καθώς και καλά κρυμμένα μυστικά έχει αλλά και μαγευτικά τοπία για να απολαύσει κανείς. Δεν ήταν μάλιστα λίγες οι στιγμές που σταμάτησα για λίγο την περιήγησή μου για να βγάλω φωτογραφία χάρη στο πλούσιο Photo Mode που προσφέρει!

Τα μαγευτικά τοπία και η αληθοφανής φύση του παιχνιδιού έρχονται όμως σε αντιδιαστολή με τον πυρήνα του Shadow of the Colossus. Όσο όμορφο και να είναι το Remake δεν παύει να αποτελεί ένα ΥΠΕΡ-βελτιωμένο PS2 παιχνίδι του 2005. Η ιστορία και η διάρκεια του παιχνιδιού θα σας κρατήσουν απασχολημένους για περίπου 10 ώρες, αν δεν θέλετε να ασχοληθείτε με την ανεύρεση επιπρόσθετων αντικειμένων.

Όπως ανέφερα παραπάνω, το SotC είναι η εξολόθρευση των 16 puzzle-κολοσσών και το σώσιμο της αγαπημένης του Wander. Για αυτόν τον λόγο συστήνεται ανεπιφύλακτα σε όσους θέλουν να ζήσουν μια απλή και “έξυπνη” περιπέτεια, που όμως θέλει μυαλό και καρδιά για να καταλάβει κανείς.

Το Shadow of the Colossus παραχωρήθηκε από την Sony Hellas για τις ανάγκες του Review.

ΣΥΝΟΨΗ ΚΡΙΤΙΚΗΣ
ΙΣΤΟΡΙΑ
10
GAMEPLAY
9
ΓΡΑΦΙΚΑ
10
ΗΧΟΣ
10
ΔΙΑΡΚΕΙΑ
7
Προηγούμενο άρθροTo S Mode θα αντικαταστήσει τα Windows 10 S
Επόμενο άρθροLeEco Le 2 X527: Με Snapdragon 652 στα €102
Άλεξ εδώ... έχοντας περάσει τα εφηβικά gaming χρόνια μου με τα μεταχειρισμένα Game Boy του ξαδέρφου μου, μετατράπηκα με τον καιρό σε PlayStationManiac. Περιμένω υπομονετικά το επόμενο evolution μου σε PC gamer!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.