Σε ανοδική τάση βρίσκονται το τελευταία διάστημα τα κρούσματα των e-shops – απάτες, όπως επισημαίνει το capital.gr και μπορούμε και όλοι εμείς οι ίδιοι να το αντιληφθούμε. Το τελευταίο και πιο πρόσφατο περιστατικό αφορά το Mobilepoint ένα ακόμη ηλεκτρονικό κατάστημα που βάρεσε κανόνι και άφησε πολλούς χρήστες να περιμένουν τις παραγγελίες τους.

Η τακτική είναι γνωστή. Επιχειρήσεις που έχουν την μορφή Μονοπρόσωπων ΙΚΕ (Ιδιωτική κεφαλαιουχική εταιρεία) ή Ατομικές επιχειρήσεις, διαφημίζουν προϊόντα σε τιμές χώμα και δείχνουν διαθεσιμότητα κατόπιν παραγγελίας. Ο πελάτης περιμένει και περιμένει και περιμένει, έχοντας ήδη πληρώσει για το προϊόν που επιθυμεί να προμηθευτεί. Η εταιρεία σε ερωτήσεις του, τον καθησυχάζει, με απίστευτες δικαιολογίες, όπως καθυστερήσεις στους προμηθευτές λόγω lockdown, κρούσματα κορονοιού στους υπαλλήλους του και διάφορες άλλες τέτοιες προφάσεις. Ακριβώς κάτι τέτοιο συνέβη και με το Mobilepoint. Συνολικά 143 αναφορές έχει δεχθεί ο Συνήγορος του Καταναλωτή για το Mobilepoint.gr. Το κατάστημα πλέον στη Γλυφάδα είναι κλειστό και δεν απαντά κανείς στα τηλέφωνα: Και να τι αναφέρει χαρακτηριστικά στο έγγραφό του:

Κοινό πρόβλημα, που αντιμετωπίζουν όλοι οι καταγγέλλοντες καταναλωτές, όπως προκύπτει από τις υποβληθείσες αναφορές, είναι η μη προσήκουσα εκτέλεση παραγγελιών που πραγματοποίησαν μέσω της ως άνω ιστοσελίδας για την απόκτηση αγαθών τεχνολογίας, τις οποίες η αναφερόμενη επιχείρηση διέθετε προς πώληση σε ιδιαίτερα προνομιακές τιμές σε σχέση με τον ανταγωνισμό, προσελκύοντας, κατ’ αυτόν τον τρόπο, μεγάλο αριθμό ενδιαφερόμενων πελατών, όπως συμβαίνει με τα αποκαλούμενα “προϊόντα-κράχτες”.

Όπως προκύπτει από τα ανωτέρω στοιχεία, η ατομική επιχείρηση “Μαρσέλου Σοφία του Ιωάννη” η ιστοσελίδα της οποίας εμφανιζόταν στο καταναλωτικό κοινό με όνομα χώρου MOBILEPOINT.GR, δεν ανταποκρίνεται πλέον σε έγγραφη ή προφορική επικοινωνία με εκπρόσωπό της, παρά τις επανειλημμένες προσπάθειες καταναλωτών οι οποίοι αναζητούν το τίμημα που έχουν καταβάλει, για τα προϊόντα που είχαν παραγγείλει και τα οποία ουδέποτε παρέλαβαν. Η Ανεξάρτητη Αρχή “Συνήγορος του Καταναλωτή” προέβη στη διαβίβαση των αναφορών των καταναλωτών στην επιχείρηση με στόχο την εξωδικαστική επίλυση των εν λόγω διαφορών, χωρίς ωστόσο να λάβει ουδεμία απάντηση εκ μέρους της καταγγελλόμενης επιχείρησης μέχρι σήμερα. Διευκρινίζεται ότι, το τελευταίο διάστημα, διεκόπη κάθε μορφής επικοινωνία με την άνω επιχείρηση, δεδομένου ότι πέρα από το γεγονός ότι δεν απαντά κανείς στις δηλωθείσες τηλεφωνικές συνδέσεις, το κατάστημα της επιχείρησης στη Γλυφάδα Αττικής, Δημ. Γούναρη 229 δεν λειτουργεί και οι επιστολές μας επιστρέφονται στην υπηρεσία μας με την επισήμανση ότι η επιχείρηση έφυγε χωρίς να αφήσει διεύθυνση. Παρά ταύτα, η επιχείρηση σύμφωνα με τα στοιχεία του Γενικού Εμπορικού Μητρώου (Γ.Ε.ΜΗ.) παραμένει μέχρι τη σύνταξη της παρούσας ενεργή.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.