Η Google έχει δημιουργήσει ένα τεράστιο δίκτυο εφαρμογών, υπηρεσιών, και προϊόντων, που καλύπτουν κάθε πτυχή της καθημερινότητας των χρηστών. Όπως είναι λογικό, ο τεχνολογικός κολοσσός κάνει ότι μπορεί για να διασφαλίσει την ποιότητα των προϊόντων που προσφέρει στο κοινό.

Πρόσφατα η Google έκανε γνωστό ότι μέσα στο 2019 κατάφερε να μπλοκάρει ή να καταργήσει 2,7 δισεκατομμύρια κακόβουλες διαφημίσεις, κάτι που σημαίνει ότι οι αρμόδιες ομάδες της εταιρείας κατέστειλαν περίπου 5.000 διαφημίσεις το λεπτό.

Οι παραβιάσεις της πολιτικής της Google είχαν ως αποτέλεσμα την αναστολή σχεδόν 1 εκατομμυρίου διαφημιζόμενων. Την ίδια περίοδο η εταιρεία τερμάτισε τους λογαριασμούς 1,2 εκατομμυρίων εκδοτών λόγω συνεχών παραβιάσεων και εντόπισε 21 εκατομμύρια ιστοσελίδες που χρησιμοποιούσαν παραπλανητικές διαφημίσεις οι οποίες έπρεπε να απομακρυνθούν άμεσα.

Η εταιρεία ξεκίνησε τη λειτουργία μιας νέας ομάδας η οποία χρησιμοποιεί μοτίβα για την ταχύτερη αναγνώριση phishing και trick-to-click διαφημίσεων. Χάρη στη δράση της ομάδας αποκλείστηκαν 45 εκατομμύρια τέτοιες διαφημίσεις.

Επιπλέον, η Google κατάφερε να μπλοκάρει 9,6 εκατομμύρια διαφημίσεις που σχετίζονται με δάνεια και άλλους σχετικούς τομείς, οι οποίες παραβίαζαν την πολιτική της εταιρείας.

Τέλος, ο τεχνολογικός κολοσσός έχει συστήσει μία νέα ομάδα η οποία έχει αναλάβει τον εντοπισμό παραπλανητικών και κακόβουλων διαφημίσεων που σχετίζονται με τον κορωνοϊό, τις προστατευτικές μάσκες, και τα λοιπά. Ενώ παράλληλα, χρησιμοποιεί μία νέα τεχνολογία ανίχνευσης αντίστοιχων παραπλανητικών ψηφιακών μηνυμάτων.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.