Υπάρχει περίπτωση να πέρασε από το μυαλό σου ότι οι διαφημίσεις που έβλεπες για τα Galaxy S7 ήταν κάπως παραπλανητικές; Δικαστήριο της Αυστραλίας κάνει τη Samsung να πληρώσει 14.000.000 δολάρια, επειδή υπερέβαλλε για την αντοχή στο νερό επτά συσκευών Galaxy.

Σύμφωνα με το δελτίο τύπου από την Australian Competition and Consumer Commission (ACCC), η Samsung παραδέχεται ότι έκανε παραπλανητικές δηλώσεις για τα Galaxy S7, Galaxy S7 Edge, Galaxy A5 (2017), Galaxy A7 (2017), Galaxy S8, Galaxy S8 Plus, και Galaxy Note 8.

Όπως αναφέρει το howtogeek, τα εν λόγω τηλέφωνα έχουν πιστοποίηση IPX που εγγυάται κάποια επίπεδα προστασίας απέναντι στο νερό και στη σκόνη. Ωστόσο, οι διαφημίσεις της Samsung Australia έδειχναν Galaxy τηλέφωνα σε αλμυρό νερό και πισίνες. Το σημαντικό ωστόσο εδώ είναι ότι αυτές οι συνθήκες δεν αποτελούν μέρος της πιστοποίησης IPX. Τα τηλέφωνα με IPX rating δοκιμάζονται στο εργαστήριο με καθαρό νερό.

Βέβαια, αξίζει να σημειωθεί, ότι νεότερες διαφημίσεις που αφορούν Galaxy συσκευές, είναι πιο συντηρητικές όσον αφορά την αντοχή των smartphones στο νερό.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

5 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Οπότε καλά κάνω και δεν πιστεύω λέξη από τα μάρκετινγκ φούμαρα τους, και κρατάω εκτός νεύρου τα: Samsung Galaxy S8 Plus και Samsung Galaxy S22 Ultra μου……..ΒΡΕ ΟΥΣΤ ΛΕΜΕ!!

  2. Όλα καλά στη samsung εκτός από τις μπαταρίες. Περιμένω το s23 ultra. Αν δεν έχει τουλάχιστον 6000mah μπαταρία θα κοιτάξω προς Nokia.

  3. Όλα καλά στη samsung εκτός από τις μπαταρίες. Το s23 ultra που περιμένω αν δεν έχει τουλάχιστον 6000mah θα κοιτάξω προς την Nokia.

  4. Ολα καλα με τα Προιοντα Samsung.
    Ομως, η Samsung Ελλας, ειναι οτι χειροτερο μπορει να σου συμβει με τους ορους των εγγυησεων.
    Απλααα Τραγικη.
    Η δε Διευθυνση Υποστηριξης Πελατων απλα Ανεπαρκεστατη!!
    Τα δε Samsung Technical Support δεν μπορουν να ξεχωρισουν τι αντιπροσωπευει η εγγυηση επισκευης εξαρτηματος και τι η εγγυηση αντικαταστασης εξαρτηματος. Απο την εμπειρια μου εναι τραγικοι στη διαχειριση των Εγγυησεων

  5. S7 edge εχω ακόμα. Το βουτηξα στη θαλασσα (για καμιά υποβρύχια φωτογραφία για χαβαλε) και πέρσι και πρόπερσι και ολα οκ…

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.