Φανερά ενοχλημένος, μέχρι και αηδιασμένος εμφανίζεται ένας χρήστης στο Reddit ο οποίος πριν από δυο ημέρες ξεκίνησε ένα θέμα, θέλοντας να εκφράσει τη δυσαρέσκειά του για την αντιμετώπιση που είχε από τη Samsung. Όλα ξεκίνησαν με την κυκλοφορία του security patch του Μαρτίου και το πρόβλημα οθόνης που φαίνεται ότι προκαλεί με κίτρινες/πράσινες οθόνες στο Galaxy Note 9.

Όπως υποστηρίζει, όταν απευθύνθηκε στην εταιρεία, η υποστήριξη του ζήτησε τα logs της συσκευής, για να του πει να κάνει ένα απλό reset της συσκευής, το οποίο όμως δεν διορθώνει το πρόβλημα. Ισχυρίζεται μάλιστα, ότι όταν προσπάθησε να τουιτάρει το ζήτημα, η εταιρεία του ζήτησε να επιλέξει το Direct Messege, ενώ όταν αρνήθηκε του έδωσαν απλά ένα link για το πιο κοντινό επισκευαστικό κέντρο. Μάλιστα διέγραψαν τα tweets για να αποφύγουν την αρνητική δημοσιότητα.

Τέλος, όταν ο ίδιος μην μπορώντας άλλο να χρησιμοποιήσει τη συσκευή, την έστειλε σε επισκευαστικό κέντρο, λίγο αργότερα, έλαβε κλήση που του έλεγε ότι η Samsung έχει δώσει εσωτερική οδηγία σε όλα τα επισκευαστικά κέντρα να επιδιορθώσουν τις συσκευές στα πλαίσια εγγύησης, μόνο αν το σώμα δεν έχει αμυχές. Κατά αυτόν, κάτι τέτοιο επιβεβαιώνει ότι η Samsung γνωρίζει το πρόβλημα, αλλά σκοπίμως αρνείται τις επισκευές για να αποφύγει την αρνητική δημοσιότητα, ενώ παράλληλα ο όρος που βάζει εξαιρεί εκατομμύρια συσκευές.

Samsung Galaxy Note 9 Display Issue – The scam that Samsung doesn’t want to admit from Android

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.