Apple και Samsung έχουν κόντρα μεταξύ τους, όχι μόνο στις αίθουσες των δικαστηρίων, αλλά και στα διαφημιστικά τους. Αυτή τη φορά η Samsung κάνει επίθεση στην Apple και στοχεύει στην αυτονομία της συσκευής.

wall-huggers-570

Συγκεκριμένα η νέα διαφήμιση της Samsung φέρει τον τίτλο «Wall Hugger», δείχνοντας πως οι χρήστες των iPhone είναι όλη την ώρα σε μια πρίζα. Η διαφήμιση θέλει να διαφημίσει το Ultra Power Saving Mode του Galaxy S5.

Η φράση Wall Huggers, ειπώθηκε πρώτη φορά από τον John Chen της Blackberry, τον περασμένο Μάρτιο.

Τι λέτε; Έχει δίκιο η Samsung;

https://www.youtube.com/watch?v=mzMUTrTYD9s

Πηγή

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.