Apple και Samsung έχουν κόντρα μεταξύ τους, όχι μόνο στις αίθουσες των δικαστηρίων, αλλά και στα διαφημιστικά τους. Αυτή τη φορά η Samsung κάνει επίθεση στην Apple και στοχεύει στην αυτονομία της συσκευής.
Συγκεκριμένα η νέα διαφήμιση της Samsung φέρει τον τίτλο «Wall Hugger», δείχνοντας πως οι χρήστες των iPhone είναι όλη την ώρα σε μια πρίζα. Η διαφήμιση θέλει να διαφημίσει το Ultra Power Saving Mode του Galaxy S5.
Η φράση Wall Huggers, ειπώθηκε πρώτη φορά από τον John Chen της Blackberry, τον περασμένο Μάρτιο.
Τι λέτε; Έχει δίκιο η Samsung;
https://www.youtube.com/watch?v=mzMUTrTYD9s
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.