Με λίγες ώρες να απομένουν από την ανακοίνωση του Galaxy S8, η Samsung κατάφερε να προκαλέσει άλλη μια ζημιά στον εαυτό της, την τελευταία στιγμή. Ένας χρήστης από την Σιγκαπούρη, αρνήθηκε αντικατάσταση του προβληματικού Galaxy S7 edge του, επειδή η εταιρία του ζήτησε να υπογράψει συμφωνητικό για μη δημοσίευση του προβλήματος. Σύμφωνα με το το συμφωνητικό, απαγορεύεται στον χρήστη να γράψει το παραμικρό, είτε σε ιστοσελίδα, είτε στα social media, ακόμα και ανώνυμα, σχετικά με το πρόβλημα της συσκευής. Η εταιρία με αυτό τον τρόπο προσπαθεί να αποφύγει άλλο ένα φιάσκο σαν αυτό του Galaxy Note 7, απειλώντας του χρήστες, πως δεν θα καλύψει την εγγύηση της συσκευής, με την οποία ο χρήστης συμφώνησε κατά την αγορά του κινητού.

Η ιστορία ξεκίνησε στις 23 Φεβρουαρίου, όταν το Galaxy S7 edge του χρήστη, ανέβασε θερμοκρασία και σταμάτησε να λειτουργεί, 6 μέρες μετά την αγορά του. Όταν ο χρήστης πήγε για αντικατάσταση συσκευής στην εταιρία, του έδωσαν το παρακάτω για υπογραφή.

Με την αποδοχή της κινητής συσκευής, συμφωνείτε ότι δεν θα κάνετε άμεσα ή έμμεσα (συμπεριλαμβανομένων ανώνυμα ή με ψευδώνυμο) πρόκληση θέματος, διάδοση πληροφοριών, δημοσίευση ή επαναδημοσίευση στα μέσα ενημέρωσης (συμπεριλαμβανομένων, χωρίς περιορισμό, το Facebook, το Twitter, ή με οποιοδήποτε άλλο τρόπο στο διαδίκτυο) ή να κάνετε σε οποιοδήποτε πρόσωπο ή οντότητα οποιαδήποτε δήλωση, σχόλιο ή παρατήρηση που θα δυσφημήσει, επικρίνει, γελοιοποιεί ή προκαλεί τον εξευτελισμό της Samsung (συμπεριλαμβανομένων των προϊόντων της Samsung, των υπηρεσιών, των εργαζομένων, των εκπροσώπων ή των στελεχών).

Μετά το περιστατικό ο χρήστης αρνήθηκε να υπογράψει και επικοινώνησε με την Samsung, μέσω email. H εταιρία απάντησε πως κοιτάνε το θέμα, αλλά δεν του έγραψαν ξανά. Ένα μήνα μετά, στις 24 Μαρτίου, ο χρήστης έγραψε στην σελίδα της Samsung για την Σιγκαπούρη, όπου και έλαβε την απάντηση, πως πρόκειται για στάνταρ διαδικασία.

Σύμφωνα με το συμφωνητικό, αναφέρεται πως η αντικατάσταση προβληματικής συσκευής, είναι μια πράξη καλής θέλησης από την εταιρία, παρά το γεγονός πως η συσκευή είχε ακόμα εγγύηση, που καλύπτει τέτοια περιστατικά. Η εταιρία προσπαθεί να αποφύγει αρνητική δημοσιότητα σαν αυτή του Galaxy Note 7 και η ανοησία της, “σκάει στην μούρη της” λίγο πριν την ανακοίνωση του Galaxy S8.

Αυτό είναι το δεύτερο περιστατικό για την Samsung στην Σιγκαπούρη, με ένα κατάστημα τηε εταιρίας να πιάνει φωτιά. Μέχρι στιγμής δεν γνωρίζουμε για το αν η διαδικασία αυτή συμβαίνει εδώ και καιρό, ούτε αν την κάνει μόνο η Samsung Σιγκαπούρης. Το σίγουρο είναι πως αυτή η συμπεριφορά είναι απαράδεκτη και φυσικά κατακριτέα. Προφανώς και ο καταναλωτής που έδωσε το διόλου ευκαταφρόνητο ποσό έχει δικαιώματα, ενώ η εταιρία έχει υποχρεώσεις απέναντί του, ώστε να καλύψει τα δικά της λάθη.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.