Υπήρξαν δύο αναφορές για OnePlus Nord 2 που έπιασαν φωτιά και εξερράγησαν. Για την πρώτη αναφορά, η εταιρεία δήλωσε ότι η αφορμή ήταν εξωτερικά αίτια χωρίς να αναφέρει λεπτομέρειες και είπε ότι θα βοηθήσει τον κάτοχο να λύσει το θέμα, χωρίς πάλι να πει περισσότερα.

Η ανταπόκριση της εταιρείας ήταν άμεση και στη δεύτερη αναφορά. Ο λογαριασμός του OnePlus Support στο Twitter προσφέρθηκε να βοηθήσει τον χρήστη και δήλωσε ότι η εταιρεία θέλει να ξεκαθαρίσει και αυτήν την υπόθεση. Το θέμα είναι ότι σε αυτό το περιστατικό δεν υπήρχαν φωτογραφίες, η δήλωση του χρήστη ήταν περίεργη, και τελικά μόλις έλαβε απάντηση διέγραψε το tweet.

Η εταιρεία δημοσίευσε δήλωση για το δεύτερο περιστατικό με το OnePlus Nord 2 και είπε ότι ήταν ψεύτικο. Ξεκαθάρισε ότι στη συνομιλία που είχε με το άτομο που κατήγγειλε το περιστατικό διαπίστωσε ότι οι ισχυρισμοί του ήταν ψευδείς και κάλεσε το κοινό να μην δίνει τόση σημασία σε μη επιβεβαιωμένα συμβάντα.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.