Μετά το πρώτο άρθρο μας, το οποίο ήταν αφιερωμένο στα παιχνίδια που παίξαμε στο PS4 στην Gamescom, συνεχίζουμε με το 2ο Part.
Killzone: Shadow fall
Ένα από τα πιο αναμενόμενα exclusives στη νέα κονσόλα της Sony και ένα από τα πιο σημαντικά system-sellers για την ίδια την εταιρία.
Είναι το Shadow fall άξιος συνεχιστής του εξαιρετικού Killzone 2, αλλά και του επίσης πολύ καλού Killzone 3 ;
Δυστυχώς δεν μπορούμε να ξέρουμε. Εμείς παίξαμε απλά ένα demo… Αυτό που σίγουρα μας έκανε εντύπωση όμως, είναι ένας οπτικά πανέμορφος τίτλος με πρωτόγνωρες για τη σημερινή γενιά κονσόλων φωτοσκιάσεις και αντανακλάσεις. Το Shadow fall κινείτε πλέον σε πολύ διαφορετικό εικαστικό τομέα από, ότι το είχαμε συνηθίσει.
Το περιβάλλον είναι πιο φωτεινό, τουλάχιστον στο demo που παίξαμε, και αναδεικνύει την λεπτομερέστατη δουλειά που έχει γίνει στο τίτλο. Σημαίνει αυτό, ότι ο τίτλος αλλάζει χαρακτήρα; Σε καμία περίπτωση. Με το που πατήθηκε το start νιώσαμε τελείως οικία με το gameplay.
Το παιχνίδι κινείται σε παρόμοια επίπεδα με τους προκατόχους του, ενώ φαίνεται να έχουν προστεθεί κάποιες χρήσιμες δυνατότητες κατά την κίνησή μας στο επίπεδο, όπως οι ειδικά διαμορφωμένοι γάντζοι, με την βοήθεια των οποίων μπορούμε εύκολα να μετακινηθούμε ανάμεσα στα κτίρια.
Στο demo του παιχνιδιού, ο κεντρικός χαρακτήρας είχε πάντα πίσω του τη διακριτική παρουσία ενός ιπτάμενου ρομπότ, το οποίο έκανε τη δύσκολη αποστολή μας, λίγο πιο εύκολη. Μας βοηθούσε με το να αποπροσανατολίζει τους εχθρούς και να επεμβαίνει όποτε χρειάζονταν.
Το ρομπότ εκτελούσε κάθε οδηγία που του δίναμε και γενικά αποδείχτηκε η χρήση του σχεδόν ζωτικής σημασίας στα διάφορα κομμάτια της πίστας.
Δυστυχώς στην έκθεση δεν υπήρχε η δυνατότητα της δοκιμής του πιο δυνατού και σημαντικού κομματιού του τίτλου, του multi-player, αλλά θα περιμένουμε υπομονετικά μέχρι την ημερομηνία κυκλοφορίας του στο launch του PS4, για να το παίξουμε.
Drive Club
Το Drive Club πραγματικά φαίνεται μία πολύ ιδιαίτερη περίπτωση. Παίξαμε εκτενώς τον νέο αποκλειστικό τίτλο της Sony σε ειδικά διαμορφωμένα καθίσματα, μαζί με τη χρήση τιμονιέρας.
Τα συναισθήματα είναι λίγο ανάμεικτα. Το παιχνίδι δείχνει αρκετά όμορφο, αλλά όταν έχεις παίξει GT5 και αναμένεις σε λίγο καιρό το GT6, πραγματικά αναρωτιέσαι το λόγο, στον οποίο η Sony δίνει τόσο μεγάλη έμφαση στο Drive Club σαν launch τίτλο.
Ο γραφικός τομέας του τίτλου σίγουρα δεν μπορεί να σε αφήσει απαθή. Φαίνεται, ότι έχει γίνει πολύ δουλειά πάνω σε αυτό τον τομέα.
Παρ’ όλα αυτά δεν έχει κάποιο στοιχείο, το οποίο μπορεί να σε εντυπωσιάσει. Δεν διαφωνώ, ότι ο τίτλος μπορεί να αξιοποιεί κατάλληλα τη μηχανή γραφικών του PS4, αλλά από τη μία δεν ήταν από τα παιχνίδια που μας έριξαν τα σαγόνια με τον οπτικό τους τομέα και 2ον έχουμε ήδη δει τι είναι ικανό να κάνει το PS3 με το GT5.
Ίσως η σύγκριση με το GT είναι άδικη, καθώς μπορεί να πρόκειται για τελείως διαφορετικά παιχνίδια. Αυτό πάντως που προσέξαμε ήταν, ότι το gameplay έφερνε πιο πολύ σε αυτό του Forza Motorsport 5, παρά σε αυτό του GT. Ίσως είναι το κρυμμένο χαρτί της Sony για να χτυπήσει το Forza.
Μέχρι να βγει ο τίτλος όμως στα ράφια των καταστημάτων και να ασχοληθούμε σχολαστικά με το περιεχόμενό του, θα ήταν λάθος να βγάλουμε βιαστικά συμπεράσματα. Το καλό είναι, ότι η ειδική PS Plus έκδοση του τίτλου θα δοθεί δωρεάν στους συνδρομητές της υπηρεσίας της Sony και θα τους δώσει την ευκαιρία να το δοκιμάσουν.
The Playroom
Πριν σχολιάσουμε το The Playroom, να αναφέρουμε, ότι ο τίτλος αποτελεί περισσότερο ένα demo το οποίο μέσω mini-games αναδεικνύει όλες τις νέες δυνατότητες του Dualshcok 4, παρά ένα καθαρό game.
To καλό με το The Playroom είναι, ότι θα περιλαμβάνεται μαζί με κάθε συσκευασία του PS4 δωρεάν. Παρ’ όλο που πρόκειται για ένα demo δεν μπορούμε να πούμε, ότι δεν το ευχαριστηθήκαμε. Ο τίτλος χρησιμοποιεί πανέξυπνα όλες τις δυνατότητες του νέου χειριστηρίου, από το touch panel μέχρι το ενσωματωμένο ηχείο στο κέντρο, ενώ αξιοποιεί ταυτόχρονα και το νέο PS Eye δίνοντας μία αίσθηση επαυξημένης πραγματικότητας.
Επίσης μέσω του The Playroom μας δόθηκε η ευκαιρία να δοκιμάσουμε και το integration της κονσόλας με τα κινητά και τα tablet. Ότι γράφαμε και σχεδιάζαμε στην οθόνη της ταμπλέτας, που μας είχαν παραχωρήσει, πέρναγε απλά με ένα gesture στην κεντρική οθόνη μας. Σίγουρα τα mini games δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο, αλλά προϊδεάζουν για το τι πρόκειται να ακολουθήσει στο νέο πόνημα της Sony, αν αξιοποιηθεί κατάλληλα από τους Developers.
Αυτά ήταν τα παιχνίδια που δοκιμάσαμε στην νέα κονσόλα της Sony. Μπορούμε να πούμε, ότι μείναμε αρκετά ικανοποιημένοι με τη νέα γενιά και αναμένουμε με ανυπομονησία την διάθεσή τους στα καταστήματα.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.