Το να αφήνετε το τηλέφωνό σας στο κέντρο επισκευών, ακόμη και σε ένα επίσημα εξουσιοδοτημένο από τον κατασκευαστή, θα μπορούσε να είναι μια πραγματική εφιαλτική εμπειρία. Θα είναι ασφαλή τα δεδομένα στο τηλέφωνό σας από τα αδιάκριτα βλέμματα; Ή μπορείτε ακόμη και να περιμένετε να το πάρετε πίσω με όλα τα δεδομένα άθικτα; Εταιρείες όπως το iFixit, η Apple, και η Google βοηθούν όλες με την επιλογή να επισκευάσετε μόνοι σας τις συσκευές σας, αλλά η Samsung φαίνεται να έχει μια απλούστερη λύση με τη νέα λειτουργία Repair Mode.

Είναι σχεδόν περίεργο που έπρεπε να περιμένουμε τόσο πολύ προτού ένας σημαντικός OEM smartphone αναγνωρίσει και ανταποκριθεί με μια λύση στο άγχος που δημιουργεί η επισκευή ενός τηλεφώνου, αλλά τουλάχιστον τώρα έχουμε μία. Μόλις ενεργοποιηθεί, η λειτουργία επισκευής της Samsung θα διασφαλίσει ότι οι τεχνικοί θα έχουν πρόσβαση μόνο στις βασικές εφαρμογές που απαιτούνται για την εκτέλεση της εργασίας που χρειάζεται το smartphone, διασφαλίζοντας παράλληλα ότι τα προσωπικά αρχεία, οι λογαριασμοί χρήστη, οι φωτογραφίες, και άλλα δεδομένα παραμένουν εκτός ορίων.

Ο χρήστης μπορεί να ενεργοποιήσει το Repair Mode της Samsung στο μενού “Battery and Device Care” στην εφαρμογή των ρυθμίσεων. Μόλις ενεργοποιηθεί, το τηλέφωνο θα επανεκκινήσει και η πρόσβαση του τεχνικού θα περιοριστεί στις προεπιλεγμένες εφαρμογές. Μετά την ολοκλήρωση της επισκευής, ο χρήστης μπορεί να αποκτήσει ξανά πρόσβαση στα δεδομένα του επανεκκινώντας τη συσκευή και ξεκλειδώνοντάς την. Όταν απενεργοποιήσει τη λειτουργία επισκευής, όλες οι ρυθμίσεις της συσκευής θα επανέλθουν στην κατάσταση προ-ενεργοποίησης και θα αφαιρεθούν τυχόν αρχεία που απαιτούνται κατά τη διαδικασία επισκευής.

Η Samsung κάνει αρχικά το Repair Mode διαθέσιμο στη σειρά Galaxy S21 μέσω μιας ενημέρωσης λογισμικού, με σχέδια να τη μεταφέρει σε άλλα μοντέλα σε εύθετο χρόνο. Εξακολουθούμε να έχουμε πολλές ερωτήσεις σχετικά με το πώς θα λειτουργήσει όλο αυτό, συμπεριλαμβανομένων λεπτομερειών για το χρονοδιάγραμμα κυκλοφορίας και ποιες συσκευές θα υποστηρίζονται. Φαίνεται επίσης προφανές ότι δεν αυτή η λειτουργία δεν υποατηρίζει όλων των ειδών τις επισκευές – είναι δύσκολο να φανταστούμε πώς θα λειτουργούσε σε μια πλήρη αλλαγή mainboard και ίσως ακόμη και σε ορισμένες ενημερώσεις υλικολογισμικού.

Αν και είναι υπέροχο να βλέπουμε εταιρείες να αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες για την προστασία των δεδομένων πελατών, σας προτείνουμε ανεπιφύλακτα να δημιουργήσετε αντίγραφα ασφαλείας όλων των σημαντικών αρχείων σας ούτως ή άλλως πριν παραδώσετε το τηλέφωνό σας στους τεχνικούς!

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.