Και όμως ένας πάροχος ηλεκτρικού ρεύματος στην Ελλάδα χρέωνε αυθαίρετα ρήτρες με την υπόθεση να τη δημοσιεύει ο ίδιος ο Συνήγορος του Καταναλωτή. Συγκεκριμένα όπως διαβάζουμε στην επίσημη ιστοσελίδα του για πρόσφατη υπόθεση που χειρίστηκε:
Δημοσιοποίηση έγγραφης σύστασης προς την εταιρία VOLTON Α.Ε. : Ρήτρα πρόωρης λύσης σε σύμβαση με κυμαινόμενο τιμολόγιο προμήθειας
Αν δεις αυτά τα ύποπτα μηχανήματα στα ATMs μην κάνεις συναλλαγή (φωτογραφίες)
Έχοντας υπόψη:
α) Ότι, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία (άρθρο 12 παρ. 2 Οδηγίας 2019/944, άρθρο 3 της υπ’ αριθ. 409/2020 απόφασης ΡΑΕ (ΦΕΚ Β 1364 και υπ’ αριθ. 389/2022 απόφαση ΡΑΕ) οι ρήτρες πρόωρης αποχώρησης δύνανται να επιβάλλονται μόνο σε συμβάσεις σταθερού τιμολογίου,
β) ότι η εταιρεία VOLTON Α.Ε. επιβάλει ρήτρα πρόωρης αποχώρησης σε σύμβαση με κυμαινόμενο (ρήτρα ΟΤΣ) και όχι σταθερό τίμημα, και ειδικότερα, προβλέπει συμβατικό όρο σύμφωνα με τον οποίο “σε περίπτωση που ο πελάτης δεν παραμείνει στο επιλεχθέν πρόγραμμα για διάστημα δώδεκα (12) μηνών, τότε οφείλει να επιστρέψει στη VOLTON το συνολικό ποσό της Δωροκάρτας ύψους πενήντα (50) ευρώ¨,
Vodafone: Απεριόριστα δεδομένα για 5 ολόκληρες ημέρες
με σκοπό τη συμβιβαστική επίλυση της υπό κρίση διαφοράς, ο Συνήγορος του Καταναλωτή:
Καλεί την εταιρεία VOLTON Α.Ε να προχωρήσει:
α) Στη μη χρέωση της υπό κρίση ρήτρας πρόωρης λύσης της υπό κρίση σύμβασης Προμήθειας και
β) στην διαγραφή του υπό κρίση συμβατικου όρου από τις συμβάσεις Προμήθειας κυμαινόμενων τιμολογίων.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.