Πρόσφατα επικοινωνήσαμε την Infoquest για κάποιο δικό μας θέμα σχετικά με την εγγύηση και θεωρήσαμε ότι έπρεπε να γράψουμε ένα σύντομο άρθρο. Πιο συγκεκριμένα, η Infoquest δεν θα αναλάβει την επισκευή συσκευών που έχουν αγοραστεί στην Ελλάδα αλλά απευθύνονται για άλλες περιοχές δεν είναι δηλαδή Ευρωπαϊκά μοντέλα.
O απόλυτος τρόπος στην Ελλάδα να μοιραστείτε κωδικούς Netflix χωρίς μπλόκο!
Στο τηλεφωνικό κέντρο της Infoquest αν καλέσει ένας χρήστης θα διαπιστώσει ότι του ζητάν το IMEI προκειμένου να επιβεβαιώσουν ότι πρόκειται για Ευρωπαϊκό μοντέλο πριν αναλάβουν την επισκευή του στα πλαίσια της εγγύησης.
Ιστοσελίδα βρίσκει στο internet οποιαδήποτε φωτογραφία του εαυτού σας υπάρχει σε αυτό
Παράλληλα αναλαμβάνουν και επισκευές που έχουν αγοραστεί που άλλα καταστήματα εκτός Ελλάδας αλλά εντός Ευρωπαϊκής αγοράς αν και όλα εξαρτώνται από το ΙΜΕΙ του κινητού. Δεν πρόκειται να αναλάβουν σε καμιά περίπτωση παραεισαγωγές.
Είναι ένας από τους λόγους που συχνά καλούμε τους χρήστες να αγοράζουν από επίσημες αλυσίδες καταστημάτων, σε διαφορετική περίπτωση θα μπλέξεις άσχημα με το κατάστημα που έκανε την παραεισαγωγή.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.
Το να μην καλύπτεις με εγγύηση το καταλαβαίνω αλλά το να μην δέχεσαι να επισκευάσεις τη στιγμή που θα σε πληρώσει ο κάτοχος μάλλον παράνομο μου φαίνεται. Κάποιος εισαγγελέας να παρέμβει υπάρχει? ή είναι κουφή εκτός από τυφλή η δικαιοσύνη στην Ελλάδα?
Σιγά μην επιβάλλουμε και στρατιωτικό νόμο ρε φίλε.
Εκεί βλέπεις και την σοβαρότητα μιας εταιρείας και πως εκτιμά τους πελάτες της. Παίρνεις ρολόι Seiko, παγκόσμια εγγύηση. Παίρνεις κινητο Xiaomi, μήπως το πήρες από κινεζομαγαζο;
Δεν μας καίγεται καρφί για την infoquest θα το πάω να το φτιάξω άλλου ποιο φθηνό θα μου βγει έτσι κ αλλιώς αν αγοράσω μια συσκευή από Ευρώπη θα μου βγει ποιο φθηνή σε σχέση με την ελλαδα μπορεί και η διαφορά σε μερικές περιπτώσεις να καλύψει και ακόμα και τα έξοδα που θα έχω σε περίπτωση σπασμένης οθόνης κλάψε κόσμε η infoquest δεν σε λυπάται
Το ίδιο ισχύει και για τη SAMSUNG. Έδωσα ΙΜΕΙ και μου είπαν (ευτυχώς) “το Βέλγιο συγκαταλέγεται στις χώρες της ΕΥΡΩΠΑΪΚΉΣ ΈΝΩΣΗΣ που δέχονται”.
Είχα αγοράσει το s9 από εκεί…. Έτσι έτυχε και το έμαθα…
Σε αυτό δεν φταίει η Infoquest και η κάθε τέτοιου τύπου εταιρεία.. Αυτοί έχουν βρει τον μήνα που τρέφει τους 11.. Φταίει δυστυχώς η νομοθεσία μας, που τους επιτρέπουν να τα κάνουν όλα αυτά.
Από την στιγμή που έχεις εξουσιοδοτημένο Service μια μάρκας, έπρεπε να είσαι υποχρεωμένος να φτιάχνεις όλα της τα προϊόντα από όπου και εάν προέρχονται… Αλλά βλέπεις μόνο έτσι μπορούν να κρατήσουν το χρήμα στις δικές τους τσέπες..
Για τον Κοσμάκο που ψάχνει με τους ψωρομιαθούς να κάνει την δουλειά του, ουδείς ενδιαφέρεται.
Αυτό που θα ήταν υποχρεωμένοι να ελέγξουν βάση του IMEI θα έπρεπε να ήταν εάν το κινητό είναι κλεμμένο ή είναι σε κάποιον νόμιμο κάτοχό..
Μεγάλη κουβέντα δυστυχώς τα εξουσιοδοτημένα….
Μεγαλύτεροι απατεώνες δεν υπαρχοτν .πήγα κινητό αγρατσουνιστο στην εγγύηση και δεν το φτιάχνουν ισχυριζομενοι ότι έχει υγρασία . Μεγάλα λαμογια .εννοείται καταγγελία
Τα πράγματα είναι πολύ χειρότερα. Όσοι αγοράσουν μέσω Skroutz δεν έχουν καμία εγγύηση παρά της Skroutz. Όταν περάσει δεν φτιάχνεται τίποτα. Πρόσφατα μου έσπασε το τζάμι. Αφού επί μήνες έπαιρνα την εταιρία τηλέφωνο Flexin και δεν το σήκωνε κανένας, αποφάσισα να πάω προσωπικά . Πριν μπω πήρα επίτηδες τηλέφωνο να δω τι θα κάνει ο νεαρός που “κοιμόταν” πίσω από τον πάγκο. Στις 3 κλήσεις μου έκλεισε το τηλέφωνο χωρίς να απαντήσει!! Αφού τα άκουσε μου αποκάλυψε ότι καμία εταιρεία του Skroutz δεν δίνει εγγύηση αλλά η ίδια η Skroutz. Πήρα και εκεί τηλέφωνο και μια τηλεφωνήτρια, αφού μου είπε ότι χαζομάρα μπορεί να φανταστεί κανείς, μου έδωσε το τηλέφωνο ενός επισκευαστη στην Καλλιθέα. Από τότε πολεμάω να επισκευάσω το τζάμι και φως δεν έχω δει!!!
Η γνωστή απάτη της infoquest … Βαφτίσαμε παράεισαγωγές σαν να λέμε πάραεμπόριο δηλαδή κάτι παράνομο της κανονικές νόμιμες εισαγωγές απο χώρες της ευρωπαϊκής ένωσης!!! Προϊόντα με ευρωπαϊκές προδιαγραφές eu τάχα μου από τρίτες χώρες!!! Προμηθεύει τις γνωστές αλυσίδες και αν δεν έχεις αγοράσει από εκεί δεν το φτιάχνει!!!
Στην ανοιχτή οικονομία ο καθένας μπορεί να εισάγει οτιδήποτε από οπουδήποτε εάν είναιι από τρίτη χώρα πληρώνει τελωνειακά έξοδα και δασμούς εάν είσαι απο χώρα της ευρωπαϊκής ένωσης απαλλάσσεται από τα τελωνειακά έξοδα και δασμούς…. Τι θα πει λοιπόν παρά εισαγωγή?
Παραεισαγωγή λοιπόν θεωρείται για αυτούς όποιο κατάστημα έχει εισάγει μόνο του εμπόρευμα ρίς να απευθυνθεί σε αυτούς για την προμήθεια του….
Πολλά λόγια χωρίς ουσία. Όλα αυτά που γράφεις ίσχυαν παλιά επί της εποχής που υπήρχαν αποκλειστικοι *αντιπρόσωποι*. Η infoquest όμως είναι *διανομέας*. Δεν τη δεσμεύει καμία υποχρέωση να φτιάχνει ή πολύ περισσότερο να παρέχει εγγύηση σε συσκευές εισαγωγής τρίτων συνεπώς. Απόλυτα σύννομη είναι η πολιτική της.
Στο ΙΝΚΑ ινστιτούτο καταναλωτή μπορεί οποιοσδήποτε να βρει το δίκιο του.
Kai emena kiria infotetia pou me to fere doro o ksaderfos tis koubaras tis proin ginekas mou doro apo to eksoteriko ti tha gini?me katigoris gia kati?
Δηλαδή η infoquest δεν διορθώνει κινητά προσφύγων, έτσι ε;
Το τραγικό δεν είναι οτι δεν στο επισκευάζουν μονο αλλα ουτε καν αντικατάσταση μπαταρίας λογω χρήσης επί πληρωμή δεν κανουν!
Δηλαδη αν εχεις παρει κινητό “παραεισαγωγης” και τελειώσει η ζωης της μπαταρία του, η εταιρεία απλως δεν σου βαζει γνήσια έτσι απλά, φυσικα η γνησια δεν πωλείται στο εμπόριο και δυσκολα θα βρεις. Αρα ή βαζεις aftermarket να σημειωθεί οτι οταν το έκανα η πρωτη τα έπαιξε μεσα σε ενα μηνα ενωνη δευτερη πηρε φωτια! Όλα καλά! Ή πετας το κινητό το οποιος απλα χρειάζεται μια νεα μπαταρία!!! Μπραβο ωραια πολιτική!