Μπορεί να το ξέρεις ήδη αλλά επειδή πρόσφατα χρειάστηκε να επικοινωνήσουμε με την εξυπηρέτηση πελατών γνωστού παρόχου ας αναφερθούν τα εξής:

Στην οικία μας έχουμε βγάλει το σταθερό και έχουμε μόνο internet ως εκ τούτου για την επικοινωνία μας στηριζόμαστε σε κινητά. Έχουμε ένα φθηνό συμβόλαιο, ωστόσο δεν θέλαμε να χρεώσουμε το λογαριασμό με κλήσεις σε αυτά τα 5ψηφια και κάναμε το εξής απλό στη περίπτωσή μας. Καλέσαμε το 13700 που είναι χωρίς χρέωση για αναγγελία βλαβών της Wind και όταν μας ρώτησε το σύστημα πως θέλετε να σας εξυπηρετήσουμε, αναφέραμε νέα σύνδεση. Και αυτομάτως μας συνέδεσε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, όπου μιλήσαμε με μια κοπέλα για το θέμα μας (αφορούσε αίτηση για νέα σύνδεση). Η κοπέλα δεν ανέφερε ότι έχουμε καλέσει σε λάθος τμήμα, οπότε προφανώς συνδεθήκαμε με το τμήμα εξυπηρέτησης / αιτήσεων.

Να αναφερθεί ότι υπάρχει υποχρέωση εκ του νόμου οι πάροχοι να έχουν κάποια 5ψηφια χωρίς χρέωση για αναγγελία βλαβών. Αυτά είναι:

  • FORTHNET: 13731

● WIND Ελλάς. : 13700

● OTE : 13788 (για σταθερή τηλεφωνία) και 13738 (για κινητή τηλεφωνία – Cosmote)

● VODAFONE-ΠΑΝΑΦΟΝ  : 13840

Δεν δοκιμάσαμε σε άλλους παρόχους, αλλά ακόμη και η κλήση να πάει απευθείας στο τεχνικό τμήμα, μπορείς να ζητήσεις να συνδεθείς με το κατάλληλο τμήμα που θέλεις, έτσι ώστε να μην υπάρχει χρέωση.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News 

Προσθέστε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.