Η LG και η Sony αποκάλυψαν πριν από μερικές ημέρες μόνο τα αποτελέσματα για το Q2 του 2019 και εν περιλήψει και οι δυο εταιρείες περνούν μια ιδιαίτερα δύσκολη φάση. Τα τμήματα φορητών συσκευών των δυο εταιρειών συνεχίζουν να αιμορραγούν οικονομικά , με την LG να σημειώνει ότι οι πωλήσεις ήταν κατά 21% πιο χαμηλές σε σχέση με το δεύτερο τρίμηνο του 2018.

Την ίδια στιγμή, οι πωλήσεις της Sony κινήθηκαν πτωτικά κατά 30%, με την Ιαπωνική εταιρεία να αναθεωρεί τις ετήσιες προβλέψεις πώλησης smartphone συσκευών από τα 5 εκατομμύρια στα 4 εκατομμύρια. Μοιάζει από πολλές απόψεις, ως η απαρχή του τέλους, ιδίως αν σκεφθείς ότι αυτές οι πτώσεις έρχονται λίγο μετά από ανάλογες πτώσεις των πωλήσεων τα προηγούμενα χρόνια. Με την Xiaomi, την Huawei και άλλες εταιρείες να συνεχίζουν να πρωταγωνιστούν στην αγορά, το μέλλον φαντάζει δυσοίωνο για τις LG και Sony. Αλλά ο Handlee Simons του androidauthority σε άρθρο γνώμης, αναφέρει τους τρόπους με τους οποίους η LG και η Sony θα μπορούσαν να ανακάμψουν το επόμενο χρονικό διάστημα.

Μια πρώτη προσέγγιση σε μια ανανεωμένη στρατηγική περιλαμβάνει την πώληση περισσότερων οικονομικών συσκευών με εξαιρετικά χαρακτηριστικά. Υπάρχει λόγος που συσκευές όπως το Redmi Note 7, Huawei Lite πουλάνε ιδιαίτερα καλά και περισσότερο από τα μεσαίου κόστους smartphones της LG και Sony. Απλά προσφέρουν κορυφαία features σε χαμηλές τιμές. Το Xiaomi Redmi Note 7 για παράδειγμα χρησιμοποιεί τον σχετικά παλιό αλλά εξαιρετικό Snapdragon 660, εξοπλίζεται με κάμερες των 48MP+5MP και μπαταρία 4.000 mAh. Και το καλύτερο, το βρίσκεις σε πολύ χαμηλή τιμή.

Από την άλλη πλευρά, το 300 δολαρίων Xperia 10 χρησιμοποιεί έναν Snapdragon 630, ο οποίος δεν εντυπωσιάζει κανέναν, προσφέρει κάμερες των 13MP και 5MP και μικρή μπαταρία των 2.870mah. Είναι επίσης απογοητευτικό ότι η Sony δεν έχει διαθέσει ακόμη ένα μεσαίου κόστους smartphone με 48MP. Η LG έχει δείξει κάποια τέτοια σημάδια με τη σειρά W αλλά είναι διαθέσιμη μόνο στην Ινδία. Και να το λάθος της. Χρειαζόμαστε παντού τέτοια smartphones.

H Huawei, η Xiaomi και άλλες εταιρείες έχουν καταφέρει να καθιερωθούν στην αγορά ως παίκτες flagship συσκευών, προσφέροντας περισσότερα οικονομικά flagships. Χαρακτηριστικές περιπτώσεις, το Honor 20, Redmi K20 Pro και άλλα. Αυτά τα τηλέφωνα καλύπτουν τις περισσότερες απαιτήσεις ενός καλού flagship στο 2019, δηλαδή κορυφαία αρχιτεκτονική επεξεργαστή, μεγάλο αποθηκευτικό χώρο και 48MP κάμερες. Την ίδια στιγμή, η Sony διέθεσε το 1000 δολαρίων Xperia 1 flagship και η LG των 850 δολαρίων LG G8 και 1.000 δολαρίων LG V50 ThinQ.

Δεν αναμένουμε η εταιρείες να χάνουν χρήματα από τα τηλέφωνα που πουλάνε, άλλωστε είναι επιχειρήσεις, με στόχο το κέρδος. Αλλά η Sony και η LG χρειάζονται flagships που θα ικανοποιούν σκοπούς, καλύτερα, flagship killers που διατηρούν τα κορυφαία specs, ενώ παράλληλα κάνουν σημαντικούς συμβιβασμούς όπου είναι απαραίτητο. Ένα προσιτό high end flagship συνήθως πρέπει να περιλαμβάνει Snapdragon chipset, πολύ ποσότητα RAM και αποθηκευτικό χώρο, ένα διπλό σύστημα κάμερας τουλάχιστον και μεγάλη μπαταρία. Οτιδήποτε άλλο αποτελεί κάτι το δευτερεύον. Σίγουρα τα περιθώρια κέρδους είναι μικρά σε high end flagships, αλλά τι θα κερδίσει ένας κατασκευαστής αν είναι μεγάλα και πουλήσει λίγες συσκευές;

Η LG έχει καταφέρει να κάνει πολύ καλή δουλειά όσον αφορά την κάμερα καινοτομώντας στο χώρο, ενώ και η Sony είναι γνωστή για τις κάμερες που δημιουργεί. Ο Ιαπωνικός κατασκευαστής τροφοδοτεί όλους με αισθητήρες όπως ο IMX586 των 48MP. Αλλά και η δυο πλέον, έχουν εκπέσει όσον αφορά την ποιότητα της κάμερας, πίσω από κορυφαία ονόματα του χώρου σαν της Samsung, Huawei, Apple και Google. Κανείς δεν ξεχνά το LG G4, το Xperia Z3, αλλά πλέον με την Google HDR+ φωτογραφία και τη εστίαση της Huawei στον χαμηλό φωτισμό, το τοπίο έχει αλλάξει άρδην. Με λίγα λόγια και οι δυο θα πρέπει να εστιάσουν στον τομέα της κάμερας των smartphones του και να την φέρουν στα ίδια επίπεδα με εκείνη των ανταγωνιστών ή και να μπορέσουν να τους ξεπεράσουν. Όλα αυτά, σε συνδυασμό με τις χαμηλές τιμές και τα καλά specs, ίσως αλλάξουν την κατάσταση των δυο εταιρειών.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.