Οι αγορές από καταστήματα της Κίνας έχουν αποδειχθεί ιδιαίτερα συμφέρουσες, ειδικά εν καιρό κρίσης. Κατά καιρούς έχουμε ξεθάψει πολύ δυνατές προσφορές και δεν είστε λίγοι που έχετε πάρει συσκευές με χαρακτηριστικά ναυαρχίδας, σε τιμές κάτω των €300 ή ακόμα και των €200. Όμως τελευταία έχουν παρουσιαστεί πολλά κρούσματα με δέματα που σταματάνε στο τελωνείο και έρχονται φουσκωμένα με φόρους και κόστος εκτελωνισμού. Όμως αν είστε σωστά ενημερωμένοι δεν θα τη πατήσετε!
Τo GearBest όμως δεν αφήνουν την χώρα μας στα χέρια των εκτελωνιστών και φυσικά δεν θέλουν να χάσουν την αγορά της Ελλάδας, που λόγω της κρίσης έχει στραφεί προς την ανατολή.
Aς πάρουμε τα πράγματα από την αρχή λοιπόν.
Η μέθοδος αποστολής που επιλέγουμε πρέπει να είναι βάση τιμής και βάρους του δέματος. Φυσικά μιλάμε για δέματα αξίας άνω των €22, καθώς αν η τιμή είναι χαμηλότερη, απαλλάσσεται από τον φόρο.
- Για δέματα κάτω των 2kg, όπως smartphones, tablets και άλλα gadgets, επιλέγουμε Belgium Registered Mail. Με αυτό τον τρόπο το GearBest στέλνει τα δέματα μαζικά από την Κίνα στο Βέλγιο και από εκεί στέλνονται εκ νέου στην χώρα μας. Μέχρι στιγμής όσα δέματα έχουμε παραγγείλει, όπως επίσης και δέματα αναγνωστών και φίλων, δεν είχαν το παραμικρό πρόβλημα, ενώ ήρθαν σε πολύ καλό χρόνο στα χέρια μας (10-15 μέρες).
- Για δέματα άνω των 2kg, όπως laptops, μεγάλα drones, ηλεκτρικά ποδήλατα, κτλ, η αποστολή πρέπει να γίνεται με Priority Line EU Express. Με αυτό τον τρόπο ο εκτελωνισμός αναλαμβάνεται από την DPD UK, εκτελωνίζοντας τα δέματα από Κίνα στην Μ. Βρετανία και μετά αποστέλλονται εκ νέου σε εμάς. Η αποστολή είναι ακόμα σε νόμους Ευρωπαϊκής Ένωσης, οπότε δεν δέχεται δασμούς. Τα τέλη εκτελωνισμού περιλαμβάνονται στα έξοδα αποστολήμ, οπότε είμαστε και νομικά καλυμένοι.
- Φυσικά το GearBest έχει αρχίσει να γεμίζει και τις Ευρωπαϊκές αποθήκες, τις οποίες θα βρείτε με το ονομασίες G-W-4, G-W-5 και άλλες ονομασίες με G-W- και κάποιον αριθμό. Αυτές οι αποστολές είναι από αποθήκες εντός Ε.Ε., οπότε δεν θα υπάρχει κανένα πρόβλημα με την αποστολή δεμάτων στην Ελλάδα.
Μετά από συνομιλία μας με το GearBest, μας επιβεβαίωσε πως αν υπάρξει πρόβλημα με τελωνείο, σε αποστολές με τους παραπάνω τρόπους, το κατάστημα θα κάνει refund στους αναγνώστες που έχουν αγοράσει τα προϊόντα τους από το techmaniacs.gr, τους φόρους που πληρώσατε στο τελωνείο, στέλνοντας την απόδειξη πληρωμής.
Σε περίπτωση που θέλετε να παραγγείλετε κάτι από το κατάστημα, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας, ώστε να δούμε αν μπορούμε υπάρχει κάποιο κουπόνι διαθέσιμο και σας δώσουμε δικό μας affiliate link (αν δεν το έχουμε ήδη σε κάποιο άρθρο). Σε εσάς δεν κοστίζει κάτι, όμως έτσι στηρίζεται το techmaniacs.gr, ενώ μπορούμε να έχουμε συσκευές για review πιο έγκαιρα. Επίσης μπορούμε να επέμβουμε πιο εύκολα και πιο γρήγορα αν κάτι δεν πάει καλά με κάποια παραγγελία σας.
[accordions id=”88886″]
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.
Καλησπερα. Ξερετε αν ισχυουν τα ιδια και για Αγγλια, UK? Σκεφτομαι να παρω απο Gearbest το Xiaomi mi mix2s. Εαν το παραγγειλω με Belgium Registered Mail στο Λονδινο υπαρχει περιπτωση να πληρωσω φορους? Ευχαριστω
Ξεχασα να αναφερω οτι το βρισκω μονο απο HK(Hong Kong φανταζομαι) warehouse
Εγω απο οσα γνωριζω μεχρι τωρα μονο οι αποστολες με priority αποφευγουν σιγουρα το τελωνειο η’ σε αποζημειωνουν οποτε χρειαστει.Αν αλλαξε κατι δεν το γνωριζω.
Το αρθρο αναφερει “Για δέματα κάτω των 2kg, όπως smartphones, tablets και άλλα gadgets, επιλέγουμε Belgium Registered Mail.”. Προσωπικα δεν εχω παραγγειελει και δεν ξερω γιαυτο ρωταω. Επισης το Priority Line ξερεις αν ισχυει και για UK?
Για το priority line με Netherlands Post γιατί δεν λέει τίποτα εγω δεν ειχα θέμα μέχρι τώρα στα τελωνεία
Εγώ αγόρασα το k88h smartwatch από Ουγγαρία αποστολή γράφει με 7 έως 15 εργάσιμες ημέρες θα έχω πρόβλημα τελωνείου?
Πηγαίνοντας να κάνω την παραγγελία στο GearBest για ένα Oneplus 7 ο μοναδικός κ προεπιλεγμένος τρόπος αποστολής είναι με Netherlands Registration κ Priority Line….καμία άλλη επιλογή για Belgium Registered!
Έχει κάποιος ιδέα πως μπορώ να ρυθμίσω το ζήτημα αυτό ώστε να αποφύγουμε τυχών τελωνειακές χρεώσεις?