Σύμφωνα με δεδομένα που συνέλεξε η Appfigures, τα AAA παιχνίδια για iPhone και iPad δεν έχουν σημειώσει την επιτυχία που ίσως ανέμενε η Apple. Τίτλοι όπως το Resident Evil Village και το Assassin’s Creed Mirage κυκλοφορούν για iOS και iPadOS, προωθώντας τη δύναμη του hardware των νεότερων συσκευών της εταιρείας, όπως τα iPhone 15 Pro. Ωστόσο, τα δεδομένα δεν δείχνουν ενθαρρυντικά αποτελέσματα.
Η Appfigures υποστηρίζει ότι οι τίτλοι αυτοί έχουν ουσιαστικά αποτύχει. Για παράδειγμα, το Assassin’s Creed Mirage της Ubisoft έχει πάνω από 123.000 λήψεις από την κυκλοφορία του στις 6 Ιουνίου, αλλά λιγότεροι από 3.000 χρήστες πλήρωσαν για το πλήρες παιχνίδι που κοστίζει 49 δολάρια. Οι ημερήσιες λήψεις έχουν ήδη μειωθεί σε λιγότερο από 3.000 κατά μέσο όρο. Αυτοί οι αριθμοί είναι σημαντικά χαμηλότεροι από άλλες δωρεάν εφαρμογές παιχνιδιών για iOS και iPadOS.
Το Resident Evil 4, από την άλλη, που κυκλοφόρησε τον Δεκέμβριο πέρυσι για iOS, δυσκολεύεται ακόμη περισσότερο. Μόνο 357.000 άτομα έχουν κατεβάσει το παιχνίδι και 7.000 έχουν πληρώσει τα 29 δολάρια για την πλήρη έκδοση του. Αυτά τα νούμερα δεν αντικατοπτρίζουν σε τίποτα τις προβλέψεις της Apple για τα AAA παιχνίδια για iPhone, ενώ σίγουρα δεν καλύπτουν τα λεφτά που ξόδεψε η εταιρεία για να φέρει τέτοιους τίτλους στις φορητές συσκευές της.
Οι αναλυτές πιστεύουν ότι οι χρήστες προτιμούν απλούστερα και πιο casual παιχνίδια στα τηλέφωνα και τα tablet τους. Μερικά από τα πιο δημοφιλή παιχνίδια κινητών συνήθως δίνουν προτεραιότητα σε μοναδικό στιλ γραφικών και απλό gameplay κατάλληλο για touch controls. Τα AAA παιχνίδια απαιτούν φυσικά χειριστήρια για την καλύτερη δυνατή εμπειρία, καθώς και μεγάλες οθόνες. Ακόμα και το iPhone 15 Pro Max έχει μικρή οθόνη για ένα σοβαρό AAA gaming.
Υπάρχουν και άλλοι παράγοντες που συμβάλλουν. Για παράδειγμα, μόνο τα iPhone 15 Pro και 15 Pro Max υποστηρίζουν AAA τίτλους και τα iPad με τουλάχιστον M1 chip και νεότερο / ισχυρότερο μπορούν να τρέχουν παιχνίδια που μοιάζουν με αυτά για κονσόλες. Αυτό περιορίζει τον αριθμό των χρηστών που μπορούν να απολαύσουν αυτά τα παιχνίδια. Παρ’ όλα αυτά, κάποιοι πιστεύουν ότι η Apple πλήρωσε τα στούντιο παιχνιδιών απλώς για να προωθήσει το ισχυρό hardware των συσκευών και τίποτα παραπάνω. Πολύ ακριβό marketing που πληρώνει ο τελικός χρήστης.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.