Σύμφωνα με νέα μελέτη του ACSI παρατηρείται ότι η ικανοποίηση από τις συσκευές κινητής στις ΗΠΑ έχει μειωθεί απότομα, με τις λειτουργίες τεχνητής νοημοσύνης να μην αντισταθμίζουν τα προβλήματα μπαταρίας στις συσκευές.
Πιο συγκεκριμένα σύμφωνα με την τελευταία μελέτη του Αμερικανικού Δείκτη Ικανοποίησης Πελατών (ACSI), η συνολική ικανοποίηση με τα κινητά τηλέφωνα έχει μειωθεί κατά 4% σε σύγκριση με πέρυσι. Αυτή είναι η χαμηλότερη βαθμολογία του κλάδου εδώ και μια δεκαετία και αποτελεί μια απότομη αλλαγή από το υψηλό ρεκόρ που αναφέρθηκε το 2024. Η ετήσια μελέτη είναι βασισμένη σε σχεδόν 27.500 έρευνες καταναλωτών που συλλέχθηκαν έως τον Μάρτιο του 2025.
Στην μελέτη αυτή οι ερωτηθέντες αξιολόγησαν βασικά χαρακτηριστικά όπως η διάρκεια ζωής της μπαταρίας, η ποιότητα κλήσεων και ο σχεδιασμός ως πιο σημαντικά από τις νέες δυνατότητες AI στις συσκευές κινητής. Παρά την πτώση σε ολόκληρο τον κλάδο, η Apple και η Samsung διατήρησαν τις κορυφαίες βαθμολογίες ικανοποίησης πελατών, υποχωρώντας η καθεμία μόνο κατά μία μονάδα. Αυτό τις βοήθησε να διευρύνουν το προβάδισμά τους έναντι ανταγωνιστών όπως η Google και η Motorola. Παράλληλα οι μικρότερες μάρκες είδαν τη μεγαλύτερη πτώση.
Η κίνηση της Google που έκανε το Gemini να αποκτήσει εκατομμύρια ενεργούς χρήστες
Αξίζει να σημειώσουμε ότι τα δεδομένα δείχνουν ένα αυξανόμενο χάσμα μεταξύ των χρηστών με κινητά με δυνατότητα 5G και εκείνων με παλαιότερες συσκευές. Η ικανοποίηση μεταξύ των χρηστών κινητών συσκευών με δυνατότητα 5G παραμένει υψηλή, ενώ οι χρήστες που εξακολουθούν να χρησιμοποιούν τεχνολογία 4G ή παλαιότερη είναι πολύ λιγότερο ευχαριστημένοι από τις συσκευές τους.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.