Δεν ξέρουμε ποια θα μπορούσε να είναι η αυθεντική πηγή που έφερε στο φως τη συγκεκριμένη είδηση, αλλά είναι τραγικό ότι ανακαλύψαμε το θέμα μέσω reddit και η πηγή που δίνει ο χρήστης – ιστοσελίδα που ασχολείται με νομικά θέματα – δεν κάνει καν τον κόπο να παρέχει την αρχική πηγή της δημοσιευμένης απόφασης. Γι’ αυτό, αναζητήσαμε άλλη πηγή και επιλέξαμε να βάλουμε αυτή στο τέλος του άρθρου και όχι τον σύνδεσμο του reddit ή – αν είναι δυνατόν να κάναμε κάτι τέτοιο – το τρομερά νόμιμο site που σχολιάσαμε πιο πάνω. Πάμε στο θέμα μας.

Μία δικηγόρος ζήτησε να μπει στο ειδικό Μητρώο του άρθρου 11 Ν.3471/2006 ώστε να μην λαμβάνει προωθητικές κλήσεις. Ωστόσο, τηλεφωνική εταιρεία επικοινώνησε μαζί της 5 φορές με σκοπό την ενημέρωση της δικηγόρου για τα προγράμματα που παρέχει. Η δικηγόρος ενοχλήθηκε τόσο πολύ, που η κατάσταση της προκάλεσε αναστάτωση και μείωσε την ικανότητα της να εργαστεί, με αποτέλεσμα να προκληθεί ηθική βλάβη. Δεν τα λέμε εμείς αυτά, αλλά οι πηγές. Έτσι, έκανε αγωγή στην εταιρεία και ζήτησε αποζημίωση 10.000 ευρώ για κάθε κλήση που δέχθηκε.

Το δικαστήριο αποφάνθηκε ότι η εταιρεία έχει όντως παραβιάσει τον νόμο, με βάση κάποιες παραγράφους και τα λοιπά, γι’ αυτό πρέπει να καταβάλει στη δικηγόρο το ποσό των 50.000 ευρώ για ηθική βλάβη – 10.000 ευρώ για κάθε κλήση όπως ορίζει ο νόμος. Εμείς θα πούμε ότι όλα καλά με τους νόμους, αλλά αν πήγαινε κανένας τυχαίος πολίτης να ζητήσει ηθική βλάβη θα έπαιρνε κάτι άλλο και όχι 10.000 ευρώ την κλήση, ίσως να του σύστηναν και κανέναν καλό ψυχολόγο που θα βοηθήσει να μην του χαλάει η διάθεση για δουλειά από ένα τηλεφώνημα.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.