Με τις αυξήσεις που λαμβάνουν συνεχώς χώρα στο Netflix στο εξωτερικό, είναι λογικό όλο και περισσότερος κόσμος να σκέφτεται το sharing του κωδικού του. Αλλά πως αισθάνεται η ίδια η υπηρεσία και γιατί δεν έχει σταματήσει την πρακτική αυτή; Όταν αναφερόμαστε στο account sharing, δεν μιλάμε για το sharing ενός λογαριασμού με την οικογένεια. Μιλάμε για την πρακτική που παραβιάζει τους όρους χρήσης της υπηρεσίας, δηλαδή με ανθρώπους που δεν μένεις μαζί. Η πρακτική αυτή είναι ιδιαίτερα διαδεδομένη.

24 εκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν έναν λογαριασμό Netflix για τον οποίο δεν πληρώνουν, σύμφωνα με υπολογισμούς του Cordcutting.com. Και πρόκειται για έναν σημαντικά μεγάλο αριθμό ανθρώπων. Το Netflix όμως δεν ενδιαφέρεται για το sharing του λογαριασμού σου. Ή με λίγα λόγια δεν κάνει τίποτα για αυτό. Στους όρους χρήσης απαγορεύει την πρακτική αυτή, αλλά στην πράξη, δεν εφαρμόζεται ποτέ. Το Netflix βέβαια γνωρίζει το πρόβλημα. Άλλωστε είναι μέρος της κουλτούρας μας. Επομένως, πως η υπηρεσία χειρίζεται το πρόβλημα με το sharing του λογαριασμού και πόσα ακριβώς χρήματα χάνει;

Ας δούμε τα επίσημα λόγια του CEO της υπηρεσίας, του Reed Hastings, ο οποίος αναφέρει ότι το password sharing είναι κάτι το οποίο θα πρέπει να μάθεις να ζεις με αυτό. Το Netflix τα πάει καλά όπως είναι, χωρίς δηλαδή να κυνηγά τους διαμοιραστές. Η υπηρεσία streaming διευκολύνει μάλιστα και αυτή, την πρακτική, προσφέροντας το profiles feature, δηλαδή τη δημιουργία διαφορετικών προφίλ, ενώ προσφέρει και πακέτα για την παρακολούθηση σε ως τέσσερις συσκευές.

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει το howtogeek.com, το acount sharing βοηθά το netflix brand να ανταγωνιστεί τις τακτικές επιθετικού marketing της Hulu, η οποία πρόσφατα εξαγοράστηκε από την Disney και λειτουργεί σκοπίμως χάνοντας χρήματα. Το βασικό πακέτο διατίθεται έναντι 6 δολαρίων που θεωρείται μη βιώσιμο, προκειμένου να ανταγωνιστεί το Netflix. Ακόμη και αν ένας συνδρομητής μεταβεί στο Hulu, θα συνεχίσει τη σχέση του με το Netflix brand, συνδεόμενος σε έναν λογαριασμό φίλου του.

Αν και η εταιρεία μπορεί να σταματήσει τον διαμοιρασμό των λογαριασμών, δεν ενδιαφέρεται για κάτι τέτοιο. Ίσως δεν έχει και τους πόρους να βρει και να απαγορεύσει με ακρίβεια τους λογαριασμούς αυτούς. Η Synamedia πάντως, μια εταιρεία στην οποία ο ιδιοκτήτης  του Hulu και Disney+, η Disney, αποφάσισε να επενδύσει χρήματα, έχει την δυνατότητα παροχής αλγορίθμου σε τέτοιες υπηρεσίες για τον ακριβή εντοπισμό τέτοιων λογαριασμών. Προς το παρόν όμως, δεν υπάρχει καμιά ένδειξη, περί ύπαρξης τέτοιου αλγορίθμου στο Netflix.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.