Δεν φτάνει λέει να θες, πρέπει να μπορείς, και το αντίστροφο. Τελικά, η online αγορές βοηθούν τον καταναλωτή, τον διευκολύνουν; Όποια και αν είναι η απάντηση, τι ρόλο παίζουν τελικά εταιρείες όπως η Skroutz και οι υπηρεσίες που προσφέρουν;

Η Skroutz ευελπιστεί να γίνει η Amazon της Ελλάδας, αλλά δείχνει να μην μπορεί να καταφέρει τον στόχο της, γιατί πολύ απλά μάλλον κάνει ανοίγματα που δεν αντέχει η τσέπη, η διοίκηση, και το δυναμικό της. Γιατί το λέμε αυτό; Σας έχουμε νέα, οι υπηρεσίες που παρέχει πάνε από το κακό στο χειρότερο.

Υποτίθεται ότι η Skroutz προσφέρει παράδοση την επόμενη ημέρα, αρκεί να παραγγείλεις μέχρι συγκεκριμένη ώρα. Δυστυχώς, αυτό δεν ισχύει για πολλούς λόγους, και όχι δεν φταίνε τα καταστήματα, αλλά η εταιρεία και η μεταφορική που διαθέτει.

Παλαιότερα είχαμε γράψει το πόσο λάθος λειτουργεί όλο αυτό με την next day παράδοση. Τώρα, έχουμε ένα update στο θέμα που δείχνει πόσο χειρότερη έχει γίνει η κατάσταση. Πριν δούμε όμως το ιστορικό, ας αναφερθούμε στα μεταφορικά.

Δοκιμάσαμε να παραγγείλουμε κάποια προϊόντα και διαπιστώσαμε ότι τα μεταφορικά που ζητάει η Skroutz με τη Last Mile σε σύγκριση με αυτά που ζητάνε τα καταστήματα για να στείλουν τα προϊόντα τους με άλλες courier είναι για γέλια και για κλάματα.

Για παράδειγμα, προϊόν με δωρεάν μεταφορικά από πλευράς του καταστήματος, η Skroutz ήθελε 13 ευρώ να το φέρει στον χώρο μας με τη Last Mile. Αντίστοιχα, είδαμε προϊόντα με 3 ευρώ μεταφορικά και τις Last Mile να παίζουν στα 7 ή και παραπάνω. Δεν χρειάζεται να πούμε κάτι άλλο, ας δούμε τα προβλήματα της ακριβοπληρωμένης μεταφορικής.

Αρχικά θα αναφέρουν ότι βρισκόμαστε στον Πειραιά. Την Τρίτη 6 Ιουνίου κάναμε τρεις παραγγελίες, μία από κατάστημα στις Σέρρες και δύο από καταστήματα στης Αττική, πριν την προβλεπόμενη ώρα της εφαρμογής του next day. Οι δύο παραγγελίες, μία από την Αττική και αυτή των Σερρών, ήταν με παράδοση την επόμενη ημέρα.

Λάβαμε αμέσως ειδοποίηση ότι το προϊόν από ένα κατάστημα που βρίσκεται στην Αττική θα αργήσει να παραδοθεί. Παρ’ όλα αυτά, μέχρι το απόγευμα της Τετάρτης 7 Ιουνίου λάβαμε τρεις ειδοποιήσεις που έλεγαν ότι και οι τρεις παραγγελίες έχουν παραδοθεί στη Skroutz. Τονίζουμε ότι οι δύο παραγγελίες ήταν με παράδοση την επόμενη ημέρα, άρα δεν έπρεπε να ενημερωθούμε ότι μόλις παρέλαβε η Last Mile της Skroutz, ή κάποια άλλη courier, αλλά για την ώρα που θα παραλαμβάναμε.

Πήραμε μία βαθιά ανάσα και είπαμε δεν πειράζει, θα παραλάβουμε Πέμπτη αντί για Τετάρτη. Τελικά, η Πέμπτη 8 Ιουνίου ήρθε και έφυγε. Αυτό που δεν ήρθε ήταν κανένα από τα δέματα. Για την ακρίβεια δεν είχαν καν update για την τύχη και την εξέλιξη των παραγγελιών.

Την Παρασκευή 9 Ιουνίου, δηλαδή σήμερα, ελέγξαμε μόνοι μας, καθώς δεν λάβαμε κάποια σχετική ειδοποίηση, την πορεία των τριών παραγγελιών. Όλες έλεγαν ότι θα παραδοθούν σήμερα, χωρίς ωστόσο να έχει προγραμματιστεί η ώρα παράδοσης. Επιπλέον, η παραγγελία από τις Σέρρες έλεγε ότι δεν κατάφεραν να προγραμματίσουν την παράδοση της στο προβλεπόμενο χρονικό διάστημα. Ποιος φταίει για αυτό Skroutz; Το ότι είστε άχρηστοι…

Φτάσαμε στο μεσημέρι της Παρασκευής 9 Ιουνίου όπου κλείνουν 48 και πλέον ώρες από την πραγματοποίηση των παραγγελιών. Με κάποιο θαυματουργό τρόπο, η Skroutz Last Mile κατάφερε να παραδώσει την παραγγελία από τις Σέρρες που ήταν να παραδοθεί την Τετάρτη 6 Ιουνίου και είχε προσθέσει σήμανση ότι δεν θα παραδοθεί όπως προβλέπονταν. Ωστόσο, η εταιρεία δεν έχει στείλει καν ειδοποίηση ότι προγραμμάτισε την παράδοση των δύο παραγγελιών που αφορούν καταστήματα της Αττικής.

Εδώ να σημειώσουμε ότι παραγγείλαμε κάτι από το Amazon την Τρίτη 6 Ιουνίου και παραλάβαμε σήμερα 9 Ιουνίου, χωρίς να πληρώσουμε για express παράδοση ή κάτι τέτοιο. Η Skroutz απέτυχε να παραδώσει προϊόντα από το Μέγαρο της Βουλής στο σταθμό του Μετρό Συντάγματος απέναντι, αλλά η Amazon κατάφερε να παραδώσει δέμα από του διαόλου τη μάνα στον Άγιο Πέτρο. Ποιος φταίει για αυτό; Όσοι πληρώνουν υπηρεσίες που δεν αξίζουν τα λεφτά που ζητάνε.

Είναι η τελευταία φορά που χρησιμοποιώ το Skroutz για παραγγελίες. Από εδώ και στο εξής θα χρησιμεύει ως βάση αναζήτηση καταστημάτων και προϊόντων. Ήδη, τις πάγιες αγορές που πραγματοποιώ σε μηνιαία βάση τις κάνω απευθείας από τα καταστήματα και έχω απείρως πιο καλή εξυπηρέτηση. Αρκεί να πω ότι παραλαμβάνω προϊόντα από τη Θεσσαλονίκη στον Πειραιά την επόμενη ημέρα της παραγγελίας, χωρίς καν χρέωση μεταφορικών. Επιπλέον στα θετικά στοιχεία; Έχω προσωπική εξυπηρέτηση, λαμβάνω πάντα δώρα και κωδικούς εκπτώσεων, και πάνω από όλα, το κατάστημα δεν πληρώνει κερατιάτικα στο Skroutz.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

36 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Θέλω να παραγγείλω το τηλέφωνο Honor Magic 5 Pro 6.81 ” Μπορείται να μου προτείνετε κάποια αξιόπιστη πηγή είτε από το εσωτερικό είτε από το εξωτερικό. Ευχαριστώ.

  2. Δεν νομίζω ότι αντιπροσωπεύει την πραγματικότητα το άρθρο, καθώς η εξυπηρέτηση πιστεύω είναι άψογη .

  3. Εγώ πάντως χτες παρήγγειλα μέσω Σκρουτζ από καταστήματα των Αθηνών και σήμερα μου ήρθανε στην Μυτιλήνη.

  4. Συμφωνώ, επιπλέον, αν το κατάστημα δηλώσει ότι θα παραδώσει αλλά τελικά δεν παραδώσει την παραγγελία, δεν μπορεί να φτάνει το last mile…

  5. Συμφωνώ με τα θετικά σχόλια, επιπλέον αν το κατάστημα δηλώσει ότι θα παραδώσει την παραγγελία και τελικά δεν την παραδώσει, δεν μπορεί να φταίει το last mile.
    Το Skroutz, ανέβασε την εμπειρία του online shopping στην Ελλάδα όσο κανένας και τίποτα άλλο…

  6. Αγαπητό tech maniacs. Θα σας πω τι συμβαίνει με τις παραγγελίες και τις παραδόσεις τους εδώ στο νησί της Σάμου και αν θέλετε κάντε το και άρθρο μιας και δεν ξέρω που μπορώ να κάνω τα παράπονα μου . Εδώ δεν ισχύει το επόμενη μέρα αλλά το επόμενη εβδομάδα ακόμα και 10ημερο στους καλοκαιρινούς μήνες ενώ τον χειμώνα μπορεί η παραγγελία να ληφθεί ακόμα και σε ένα μηνα . Και ενώ ένα απλό ταχυδρομικό δέμα έρχεται σε 5-6 εργάσιμες οι κούριερ ενώ έχουν ήδη πληρωθεί για για παράδοση στο σπίτι σε αναγκάζουν να παραλάβεις είτε στα γραφεία τους 12 χλμ μακριά τουλάχιστον για εμάς που ζούμε σε πόλη μακριά από την πρωτεύουσα είτε σε κεντρικό σημείο των χωριών πράγμα που θυμίζει λαϊκή πανήγυρη . Επίσης το θέμα pos δεν υφίσταται και θα πρέπει να έχεις οπωσδήποτε μετρητά κατά την παράδοση . Και ένα τελευταίο…Όλα τα καταστήματα εκτός από jumbo & eshop χρεώνουν με ΦΠΑ 24% ακόμα και τα ταχυδρομικά ενώ έχουμε 17. Ελλάς 2023. Ευχαριστώ

  7. Επίσης να ξέρετε κατεβάζει άπειρα προϊόντα αν δεν έχουν πολλές πωλήσεις. Ναι σωστά, αν το χρησιμοποιείτε για βάση αναζήτησης προϊόντων και καταστημάτων και δε βγάζει κέρδη, τα κόβει.

  8. Με άπειρες παραγγελίες δεν μου έχει τύχει ποτέ αυτό που αναφέρετε! Νομίζω άστοχο άρθρο!

  9. Είτε ο αρθρογράφος ζει σε μια άλλη πραγματικότητα είτε έχει κρυφή ατζέντα. Το Σκρουτζ έχει εξαιρετική ποιότητα υπηρεσιών και έχει ωφελήσει σε μεγάλο βαθμό καταναλωτές και καταστήματα. Προς τι αυτή η δυσφήμηση;

  10. Αυτό το πρόβλημα που αναφέρετε, πιστεύω ότι δεν είναι τόσο σοβαρό όσο το ότι η νέα ιδιοκτησία έχει κάνει μια παρέμβαση στην αναζήτηση καταστημάτων και προϊόντων ώστε να κατευθύνει τις αγορές. Για παράδειγμα συμφώνησε με κάποια καταστήματα (ακόμη και φυσικά) να δουλεύουν μόνο μέσω skroutz, όπως επίσης το ότι η βαθμολογία των προϊόντων διαμμορφώνεται πλέον μόνο από τις επιβεβαιωμένες αγορές, που σημαίνει ότι η πλατφόρμα έχει τη δυνατότητα να αλλοιώσει τη βαθμολογία αν το επιθυμεί και ένας υποψήφιος πελάτης μπορεί εύκολα να παραπλανηθεί πχ από μια υψηλή βαθμολογία που δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Τέλος, έχουν μειωθεί και τα καταστήματα και στη θέση τους εμφανίστηκαν πολλά εικονικά, που μπορεί και να ανήκουν στην πλατφόρμα ας πούμε.

  11. Όλα αυτά τα θετικά σχόλια ρε παιδιά σοβαρά τι κάνετε και παραλαμβάνετε τόσο γρήγορα;
    Ποτέ δεν έχω παραλάβει προϊόν την επόμενη μέρα πάντα τρις μέρες αργότερα με την προϋπόθεση πως το κατάστημα έχει άμεσα διαθέσιμο το προϊόν…Παίζει ρόλο αν έχουμε το skroutz plus? Όσοι δεν το έχουν τα παραλαμβάνουν καθυστερημένα;…και τι χαζομάρα αυτό με το να μην διαθέτει πλέον τα στοιχεία σου ο καταστηματάρχης έκανα παραλλαβή από το κατάστημα και ο άνθρωπος μου είπε δεν μπόρεσα να σας ειδοποιήσω για το λόγο του ότι το σκρουτζ πλέον δεν μας επιτρέπει να έχουμε πρόσβαση σε τηλέφωνό σας ή email όπως ήταν πριν καιρό…πήγα από εκεί να κατηγορήσω τον άνθρωπο που δεν είχα κάποια επικοινωνία και μου απέδειξε ο άνθρωπος μου το έδειξε δεν ήταν δικό του λάθος…δεν τους επιτρέπει να έχουν και τα site τους πάνω παρά μόνο το έξυπνο καλάθι και θα πρέπει να μυρίσω τα νύχια μου αν έχει site το κατάστημα…Προσωπικά ψάχνω για τα site πλέον δεν ξέρω είμαι απογοητευμένη…

  12. Και εγώ νομίζω άστοχο άρθρο. Το σημαντικότερο είναι πιστεύω ότι δεν ασχολούμαστε πλέον με κάθε μαγαζάκι για να συνεννοηθούμε ενώ το μαγαζί στις Σέρρες μπορεί να χτυπήσει μακρινές αγορές. Εγώ πήρα πρόσφατα ψυγείο και η τιμή με τον γερανό και την ασφάλεια ήταν 350 ευρώ χαμηλότερη από μεγάλη αλυσίδα.

  13. Δεν συμφωνώ καθόλου, δεν έχω κανένα παράπονο με το κατάστημα, χτές μάλιστα ανανέωσα και το plus.

  14. Δυστυχώς συμφωνώ με το άρθρο, είμαι μέλος Skroutz plus 3 χρονια.. φέτος και ενώ έχω ανανεώσει ήδη, μόνο τις μισές φορές ήρθε την επόμενη μέρα, τις άλλες μισές ήρθε με 2-4 μέρες καθυστέρηση (χωρίς να υπολογίζω τις μέρες του ΣΚ!).
    και ακόμα χειρότερο, επειδή οι παραδόσεις βάζω να γίνονται στα γραφεία εταιρείας, πολλές φορές τα couriers αφήνουν σχόλιο «χτυπήσαμε το κουδούνι και δεν απάντησε κανεις» !!
    τις προάλλες εκανα παραγγελία από Amazon Belgium, σε 3 μέρες ήταν το δέμα (μεσαίου μεγέθους) στην εταιρεία..

  15. Τα ίδια προβλήματα είχαμε κι εμείς με το eshop μας, και αναγκαστηκαμε να στέλνουμε sms στους πελάτες μας όταν έφτανε η ώρα παραλαβής από την μεταφορική του skroutz, έχουμε περιμένει μέχρι και 3 ημέρες για την παραλαβή, τελικά ήταν μονόδρομος η φυγή εάν προσθέσεις και όλα τα άλλα προβλήματα της πλατφόρμας καθώς και τις ληστρικες προμήθειες και συνδρομες που εφαρμόζουν … Ήταν σαν να δουλεύαμε για τον skroutz για ένα χαρτζιλίκι. Με διαφήμιση στην Google και την σωστή μεταφορική κάνουμε προσφορές τουλαχιστον 10% επιστρεφοντας στους πελάτες μας μέρος της προμήθειας και παραδίδουμε την επόμενη μερα, και στην τελική εάν αλλάξουμε ένα γράμμα στον τίτλο του προϊόντος δεν περιμένουμε 3 μήνες για την επανεργοποιηση του. Έχω και άλλα να πω αλλά θα νομίζουν ότι είμαι troll σαν αυτα που τα βρίσκουν ολα τέλεια

  16. Τα περισσότερα προϊόντα δεν ανεβαίνουν καν. Ενώ κατεβαίνουν αν δεν κάνουν τις πωλήσεις που θέλουν, αν αλλάξει ο τίτλος, το φόντο ή οι διαστάσεις ή αν δεν βρίσκουν στο site του.. κατασκευαστή. Απορώ πώς επιτρέπουν ακόμα να φαίνονται τηλέφωνα και διευθύνσεις.
    Το 1/3 των καταστημάτων έχει φύγει

  17. Έχω αγοράσει στην κυριολεξία δεκάδες φορές από Καλάθι skroutz. Στο 90% των περιπτώσεων (και πλέον) έχουν έρθει εντός 48 ωρών.
    Παράλληλα με έχουν εξυπηρετήσει απίστευτα τα skroutz point. Δεν χρειάζεται να στήνομαι στο σπίτι και να περιμένω, παραλαμβάνω από εκεί 24/7.
    Τέλος, μια φορά που είχα βάλει παραλαβή από κατάστημα και με είχαν ενημερώσει από εκεί ότι είναι έτοιμο, όταν πήγα το είχαν δώσει αλλού. Την επόμενη μέρα η Skroutz είχε βάλει τα λεφτά πίσω στο λογαριασμό μου!
    Εν ολίγοις, η προσωπική εμπειρία μου είναι θετικότατη και εκ διαμέτρου αντίθετη με αυτό που περιγράφετε εδώ.

  18. Παλιά μας τέχνη κόσκινο. Βλέπουμε στο skroutz, μετά στο best price και μετά παραγγέλνουμε άμεσα στα καταστήματα. Όταν ψωνίζω και τους το λέω, πολλοί σκάνε χαμόγελο και μου λεν ευχαριστώ.

  19. Επικοινωνώ με skroutz μου λένε υπάρχει διαθεσιμότητα θα φύγει με Μεταφορικη 1/6,το αγοράζω πληρώνω με δόσεις πιστωτικής Πειραιώς
    8/6 και δεν έφυγε ακόμη από το κατάστημα ακυρώνω την παραγγελία αλλά η επιστροφή του ποσού θα γίνει με δόσεις απλά απαράδεκτο μου δεσμεύει την κάρτα και δεν μπορώ να το πάρω από αλλού κι όπως .ου είπαν στην Πειραιώς τα ρίχνουν στην τράπεζα αλλά είναι δικό τους θέμα η πλήρης επιστροφή των χρημάτων
    Πόσο έπρεπε να περιμένω να το στείλουν οπότε και να ακυρώνω πάλι η επιστροφή με δόσεις υπάρχει δεν υπάρχει αυτό που αγοράζεις
    Φοβερή προστασια

  20. Shopflix βρωμάει το καταλάβαμε…….δεν ψωνιζουμε μαρινακη απο εσενα…..σκρουτζ κ ξερο ψωμι ρεεε

  21. Έσκασε ο χοντρός το κασέρι; Το skroutz δεν θέλει να γίνει το Amazon της Ελλάδας, το skroutz είναι καλύτερο από Amazon, e-bay κτλ. Σωστά φίλτρα, απίστευτο correction στο search και τρομερή εξυπηρέτηση που δεν θα δεις από κανένα ebay και κανένα ali.

  22. Φοβερό άρθρο, φοβερός αρθρογράφος, για Pulitzer.

    Επειδή μια δική σου παραγγελία δεν πήγε καλά, τσουβαλιαζεις τα πάντα χωρίς κανένα δεδομένο, και καμιά έρευνα για να στηρίξεις όσα λες.

    Απορώ αν το techmaniacs θέλει τέτοια αρθρογραφία.

  23. Alert για πιθανό paid άρθρο – καλό θα ήταν το website να ελέγξει το “ρεπορτάζ” και τα κίνητρα του αρθρογράφου.
    Προσωπικά αγοράζω συχνότερα από 1 φορά ανα εβδομάδα μέσω ΣΚΡΟΥΤΖ και κυρίως με τις δικές τους υπηρεσίες. Φυσικά είχα και προβληματικές παραδόσεις, στατιστικά αναμενόμενες, αλλά έως τώρα η διαμεσολάβηση της εταιρείας έχει οδηγήσει σε υποστήριξη, σε αποζημιώσεις, σε δωρεάν αντικαταστάσεις, μέχρι και σε παροχή ακριβού προϊόντος (οθόνης) στην τιμή που την έβαλα στο καλάθι από κατάστημα προσφοράς, ενώ ο έμπορος στη συνέχεια δήλωσε λάθος και το επόμενο φθηνότερο κατάστημα είχε τιμή +120€!
    Επίσης, καλό είναι να στηρίζουμε εγχώριες προσπάθειες, ειδικά όταν είναι τόσα χρόνια στην κορυφή και καταβάλουν σημαντική προσπάθεια να προσφέρουν.

  24. Βρε ηλιθιε το σκρουτζ έχει αλλάξει το ελληνικό ίντερνετ… Το χρησιμοποιείς τόσα χρόνια κ τώρα ξαφνικά όλα σου φταινε κ μάλιστα ακόμα κανείς χρήση του χωρίς να πληρώνεις μια (για να βρεις τα καταστήματα κ τις τιμές). Η αχαριστία είναι το μεγαλύτερο ελάττωμα

  25. Σκρουτζ μόνο για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο από το κάθε τυχαίο κατάστημα… μεγάλη υπόθεση αυτό που έχει καταφέρει και έχει αναβαθμίσει τηον ανταγωνισμό στην Ελλάδα.

  26. Εγώ κάνω αγορές από το σκρουτζ εδώ και 3 χρόνια!! Είμαι πολύ ευχαριστημένος… Μακάρι όλες οι εταιρείες παροχής υπηρεσιών να ήταν επιπέδου σκρουτζ

  27. Οτι να ναι το αρθρο. Που τα ειδες ολα αυτα; Μια χαρα ειναι το σκρουτζ. Καλυτερα να μην γινει αμαζον. Ας οπως ειναι

  28. Αν θέλετε και μια ολοκληρωμένη άποψη απο την πλευρά των καταστημάτων επικοινωνήστε μαζί μου. Το Σκρουτζ εκμεταλλεύεται την σχεδόν μονοπωλιακή κατάσταση και επιβάλει ετήσια συνδρομή 500€ στα καταστήματα επιπλέον του 7-10% προμήθεια ανα αγορά. Προφανώς ανεβάζει τον τζίρο στις εταιρείες αλλα αν δεν προσέξει ο επιχειρηματίας όχι τα καθαρά έσοδα. Τέλος οι εταιρείες που διαθέτουν προϊόντα μέσω του skroutz marketplace, αντιμετωπίζουν μόνιμα την απειλή του αποκλεισμού απο την υπηρεσία αυτή εαν αποτύχουν να διεκπεραιώσουν κάποιες παραγγελίες το μήνα, ακόμα και σε περίπτωση έλλειψης του προϊόντος.

  29. καλα και εσεις δεν θα γίνετε ποτε Linus tech tips αλλα δεν χρειάζεται να κιτρινίζετε όποιον δεν σας κανει τα χατίρια, κυριοι τριανταφυλλόπουλοι…

  30. Αυτό που λες δεν είναι ο κανόνας και νομίζω σε ένα σημείο έχεις λάθος. Και οι μεν και οι δε κάνουν λάθη , αυτό δεν μπορείς να το αποφύγεις. Το skroutz τουλάχιστον απ όσο το έχω χρησιμοποιήσει είναι άμεσο στην εξυπηρέτηση. Είναι πιο άμεσο απ τα ίδια τα μαγαζιά. Πιστεύεις ότι το amazon δεν κάνει λάθη ; Ξέρεις πόσες φορές χανόταν το δέμα και μου ερχόταν ειδοποίηση ότι είναι στην Ιταλία και έχει παραδοθεί ; Το skroutz για Ελληνική εταιρεία τα παει πολύ καλά και το support της είναι πολύ δυνατό. Ειδικά στην παράδοση και στην υποστήριξη .

  31. Βρίσκω παντελώς άστοχο το άρθρο. Όπως σωστά τονίζουν κάποιοι, το μαγαζάκι από τις Σέρρες θα πουλούσε ακόμη στις Σέρρες αν δεν υπήρχε το skroutz.

    Πάμε και στο σημαντικότερο. Τα καταστήματα που λες τόσο εξυπηρετικά και ευγενικά, θα συνεχίσουν να είναι και όταν υπαναχωρήσεις με ανοιγμένη συσκευασία? Θα συνεχίσουν να είναι όταν απλά δεν θα σου κάνει? Που σίγουρα τα περισσότερα θα είναι, αλλά όχι όλα.
    Κι όταν ένα κατάστημα προχωρήσει σε απάτη όπως εκείνο που είχε γίνει σημαία για κάποιους, τι θα γίνει? Θα σου φταίει και εσένα το skroutz εκεί? Τα λεφτά σου θα στα επιστρέψει… ποιός?

    Το skroutz λοιπόν, εκτός του ότι έχτισε το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα από το μηδέν, πλέον προσφέρει την απόλυτη ασφάλεια. Αγοράζεις μέσα από την πλατφόρμα και ξενοιάζεις. Τα λεφτά σου θα πιάσουν τόπο ή θα επιστραφούν.

    Τώρα αν κάποιοι γίναν κακομαθημένοι και δεν βλέπουν τι γίνεται στον κόσμο γύρω τους, δικό τους θέμα.

  32. δεν έχει τηλεφωνική υποστήριξη … όλα καλά άμα τα προϊόντα είναι από καλό μαγαζί …
    αν όμως δεν υπάρχουν κλαφτα.. πρέπει να έχει πολύ αυστηρά κριτήρια σχετικά με τα μαγαζιά που κάνει συνεργάτες … η καραμέλα που λέει εκ τον υστέρων δε φέρουμε ευθύνη να την πετάξει… το ότι ένα μαγαζάκι από τις Σέρρες πουλάει δε μου λέει κάτι … εγώ θέλω το προϊόν .. βάζουνε τα είδη και έπειτα λένε δεν τα έχουνε … επιστροφές χρημάτων…. Οι μέρες περνάνε ….ταλαιπωρία …
    πήγα να μπώ στο help center ….
    Η μοναδική σελίδα που δε δουλεύει στο skroutz παίζει να είναι μόνο αυτή…
    https://help.skroutz.gr/
    Error 1016
    Ray ID: 8202c9c5dca6fd62 • 2023-11-03 07:08:48 UTC
    Origin DNS error

  33. Είμαι ευχαριστημένη γενικά από το Skroutz. Για μένα το θανατηφόρο λάθος του Skroutz είναι η ACS! Αν δεν είναι εφικτή η παράδοση με Skroutz Last Mile, τότε κατά 99% θα γίνει με ACS και … καλά κρασιά! Η ACS δεν θα έπρεπε να έχει τον τίτλο courier. Τι τα κάνουν τα πακέτα τόσες μέρες στο hub; Τα αυγατεύουν; Και τα άλλα courier δεν πάνε πίσω, αλλά η ACS έχει τα σκήπτρα! Αν παραγγείλω εκτός Skroutz, παραγγέλνω μόνο από καταστήματα που συνεργάζονται με BoxNow, κανένα άλλο “courier” πια για μένα, τέλος!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.