Ο Peter Lau, CEO της OnePlus One, ανακοίνωσε την Τετάρτη ότι η εταιρεία θα πουλάει την συσκευή στο κόστος. Ο κος. Lau συνεχίζει λέγοντας ότι η OnePlus δεν ξοδεύει λεφτά σε διαφημίσεις και οι πωλήσεις της συσκευής θα γίνονται online. Η πώληση μιας high-end συσκευής στο κόστος θυμίζει πολύ την τακτική της Google με τα Nexus. Η Google με τα Nexus κερδίζει ένα ποσοστό από τις επί πληρωμή εφαρμογές και τις αγορές μέσα από αυτές. Το Amazon εφαρμόζει την ίδια τακτική με το Kindle Fire. Αντίθετα η OnePlus θα βασιστεί εξ ολοκλήρου στις πωλήσεις του One.

Παράλληλα μας προβληματίζει το πόσο καλά θα τα πάει η συσκευή στις πωλήσεις, από τη στιγμή που η διαφήμιση της θα είναι πολύ περιορισμένη. Εταιρείες σαν την Apple και τη Samsung ρίχνουν πολλά χρήματα σε διαφημιστικά σποτ σε internet αλλά και στην τηλεόραση.

Το OnePlus One άσχετα με το πόσο θα διαφημιστεί είναι μία πολύ καλή συσκευή. Ενσωματώνοντας τον Snapdragon 801 και μία Adreno 330 σίγουρα κατατάσσεστε στις πολύ δυνατές συσκευές της χρονιάς. Μην ξεχνάμε ότι κατάφερε να σκοράρει 38.000 πόντους στο Antutu και διαθέτει μια κάμερα 13MP με αισθητήρα της Sony που θα ζήλευαν πολλές φετινές ναυαρχίδες.

Αν το OnePlus One καταφέρει να τα πάει καλά στις πωλήσεις χωρίς τηλεοπτική διαφήμιση θα είναι μεγάλη επιτυχία για την εταιρεία και θα μπει στο μάτι πολλών κατασκευαστών. Για παράδειγμα η HTC παρόλο που έδωσε $12 εκατομμύρια στον Robert Downey JR. ή στον Gary Oldman για την προώθηση του HTC One (M8) δεν είχε τα αναμενόμενα αποτελέσματα.

Πηγή | Via

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. δυσκολα να πετυχει αυτο το εγχειρημα, αλλα μακαρι!
    το περιθωριο κερδους τους ειναι παρα πολυ μικρο…

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.