Σε μια συνέντευξη που παραχώρησε στην ιστοσελίδα The Times of India, ο CEO της OnePlus, Pete lau επιβεβαίωσε τη στρατηγική της OnePlus από εδώ και στο εξής. Ειδικότερα, ο ίδιος επιβεβαίωσε ότι η στρατηγική της διάθεσης δυο εκδόσεων της ίδιας συσκευής θα συνεχίσει από εδώ και στο εξής. Μια οικονομική και μια λίγο πιο ακριβή.

Με λίγα λόγια αυτό σημαίνει ότι θα υπάρξει, τόσο ένα OnePlus 8, όπως και ένα OnePlus 8 Pro. Ο Lau επίσης εξήγησε και τους λόγους για τους οποίους η εταιρεία του αποφάσισε να αλλάξει τακτική, από τη διάθεση μιας κύριας συσκευής την Άνοιξη και μια συσκευή το Φθινόπωρο. Σύμφωνα με τον ίδιο, εκείνο που έπαιξε σημαντικό ρόλο, ήταν η αγορά της Ινδίας, όπου η OnePlus θεωρείται ο βασιλιάς της premium κατηγορίας.

Όταν αποφασίσαμε να χρησιμοποιήσουμε τη στρατηγική της διάθεσης δυο προϊόντων σκεφθήκαμε το ίδιο το προϊόν. Θέλαμε να προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο χρήστη. Για παράδειγμα, το OnePlus 7 Pro, για τους χρήστες στην Ινδία, έχει πολύ υψηλή τιμή. Και αυτός είναι ο λόγος που διαθέσαμε το OnePlus 7, ώστε να μπορεί να φθάσει στα χέρια περισσότερων ανθρώπων.

Αν και η στρατηγική της OnePlus όσον αφορά τις Pro εκδόσεις δεν είναι απαραίτητα κακή, έχει δημιουργήσει πολύ σύγχυση για τον μέσο smartphone χρήστη. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, για παράδειγμα, μπορείς να αγοράσεις κάθε OnePlus smartphone που έκανε το ντεμπούτο του μέσα στο 2019. Στις ΗΠΑ, μπορείς να αγοράσεις μόνο το OnePlus 7 Pro και την 5G έκδοση, τα OnePlus 7T και την 5G McLaren Edition του OnePlus 7T Pro.

Είναι καλό που βλέπουμε η OnePlus να επεκτείνεται και να δίνει περισσότερες επιλογές στους χρήστες. Ωστόσο, η σειρά των προϊόντων της θα προκαλεί σύγχυση, αν πολλαπλά τηλέφωνα, με παρόμοιες ονομασίες κάνουν το ντεμπούτο τους σε συγκεκριμένες αγορές.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.