Η τεχνολογία αναπτύσσεται με όλο και πιο γρήγορους ρυθμούς. Ειδικά τα τελευταία ένα με δύο χρόνια οι ρυθμοί αυτοί έχουν ενταθεί, παρά τα προβλήματα στην παραγωγή των προϊόντων, και αυτό γιατί έγινε κατανοητό πιο πολύ από ποτέ ότι το μέλλον είναι ψηφιακό. Πάμε να δούμε πόσο επηρέασε τη ζωή των Ελλήνων η τεχνολογία τα τελευταία χρόνια και πόσο εντάχθηκε στην καθημερινότητα τους.
Σύμφωνα με έρευνα της Global Web Index το περισσότερο χρόνο αφιερώνουν στη χρήστη τεχνολογικών συσκευών οι χρήστες ηλικίας 16 με 23 ετών, που περνούν κατά μέσο όρο 3 ώρες / 42 λεπτά ασχολούμενοι με το κινητό τους και 4 ώρες / 30 λεπτά μπροστά από τον υπολογιστή τους. Ο γενικό μέσος όρος είναι 2 ώρες / 25 λεπτά και 3 ώρες / 43 λεπτά αντίστοιχα. Το 54% των Ελλήνων πραγματοποιούν βιντεοκλήσεις, το 45% σκανάρει QR code, το 44% παρακολουθεί τι ξοδεύει, το 36% χρησιμοποιεί ένα app αναγνώρισης εικόνας, και το 30% βλέπει τηλεοπτικό περιεχόμενο μέσω mirroring ή casting.
Το 49% των Ελλήνων ανησυχεί για το πώς οι εταιρείες διαχειρίζονται τα προσωπικά τους δεδομένα, με τον παγκόσμιο μέσο όρο να είναι 33%. Aντίστοιχες διαφορές παρατηρούνται και σε άλλα ερωτήματα της έρευνας. Το 46% ακολουθούν τα τεχνολογικά trends και τα νέα (39% παγκόσμιος μέσος όρος), το 32% αισθάνεται άνετα με το ότι οι εφαρμογές παρακολουθούν τη δραστηριότητα τους (27% παγκόσμιος μέσος όρος), το 30% αισθάνεται άνετα στο να χρησιμοποιεί νέες τεχνολογίες (44% παγκόσμιος μέσος όρο), και το 30% ανησυχεί μήπως ξοδεύει πολύ χρόνο στο κινητό του (31% παγκόσμιος μέσος όρος).
Όσον αφορά την αγορά νέου smartphone ή την αναβάθμιση του με ένα νέο σε διάστημα 12 μηνών, μόνο το 42% των ελλήνων εξετάζει κάτι τέτοιο με τον παγκόσμιο μέσο όρο να φτάνει το 56%. Η κορυφαία εταιρεία για τους έλληνες είναι η Samsung με 55% ποσοστό προτίμησης και η τελευταία είναι η Sony με 6%, τα αντίστοιχα παγκόσμια ποσοστά είναι 51% και 6%.
Το 42% όσων σχεδιάζουν να αγοράσουν κινητό θέλουν να έχει βελτιωμένα χαρακτηριστικά (περισσότερες κάμερες, καλύτερη οθόνη, κτλ), το 26% θέλει να είναι συμβατό με 5G, το 10% ενδιαφέρεται για βιομετρικά χαρακτηριστικά ασφαλείας, και το 8% επιθυμεί να διαθέτει AR δυνατότητες.
Περνώντας σε άλλες ενότητες, το 28% έχει έξυπνα ηχεία, το 59% πληρώνει Netflix ή κάποια αντίστοιχη υπηρεσία, και το 71% παρακολουθεί YouTube. Το κορυφαίο social media στην Ελλάδα είναι το Facebook, με δεύτερο το Instagram, και τρίτο το Pinterest. Το Twitter και το TikTok γνωρίζουν σταδιακή άνοδο.
Κλέινουμε με τις ηλεκτρονικές αγορές. Το 34% των Ελλήνων αγοράζει online ηλεκτρονικά προϊόντα, το 28% ρούχα, το 24% προϊόντα ευρείας κατανάλωσης, το 21% προϊόντα ομορφιάς και περιποίησης, το 17% έπιπλα και άλλα αντικείμενα σπιτιού, το 17% πολυτελή προϊόντα, το 15% χρησιμοποιεί χρηματοοικονομικά προϊόντα, το 14% αγοράσει προϊόντα καθαρισμού, το 9% αλκοόλ, και το 8% φάρμακα και άλλα φαρμακευτηκά προϊόντα.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.
Mια ανεξαρητη ερευνα της εταιριας ερευνων του ομιλου samsung
Η ελληνες πρεπει να ειμαστε ο πιο τεχνολογικα αναλφαβητος λαος στην ελλαδα. Κατα βαθος, τα κριτηρια των ελληνων για την αγορα κινητου ειναι:
ΠοΣεΣ κΑμεΡεΣ εΧεΙ
Τι χρωμα ειναι
Αν ειναι apple ή samsung (να κανουμε και τη μοστρα μας)
Ασε που οι μισοι νομιζουν οτι ο Bill Gates τους παρακολουθει με 5G τσιπακια. Παρολο που δεν ξερουν ουτε τι ειναι το 5G, ουτε τι ειναι τα τσιπακια, ουτε καν ποιος ειναι ο Bill Gates