Πρέπει να σημειώσουμε ότι το Tesla Cybertruck είναι το πρώτο μοντέλο της εταιρείας στην κατηγορία 800-volt με την υψηλότερη ισχύ φόρτισης από όλα τα αντίστοιχα μοντέλα. Παρόλο που η εταιρεία δηλώνει επίσημα ότι το ηλεκτρικό όχημα δεν μπορεί να φορτίσει με περισσότερα από 250kW, ο ισχυρισμός αυτός δεν είναι απολύτως ακριβής. Χρησιμοποιώντας έναν φορτιστή τρίτου κατασκευαστή ικανό να παρέχει 800 volt ή περισσότερα το Cybertruck μπορεί να ξεπεράσει τα 300kW.

Ο λόγος για τον οποίο η Tesla ισχυρίζεται ότι το Cybertruck μπορεί να φορτίσει μόνο μέχρι 250kW μπορεί να οφείλεται στους περιορισμούς του δικούς της δικτύου Supercharger. Ακόμη και ο τελευταίος Supercharger V4 δεν μπορεί να παρέχει μεγαλύτερη ισχύ από αυτή. Ως εκ τούτου, η φόρτιση από έναν Supercharger V3 ή V4 θα αποδώσει πιθανότατα παρόμοια αποτελέσματα. Για λόγους διαφήμισης λοιπόν, η Tesla δεν μπορεί να αναφέρει ότι οι φορτιστές της δεν μπορούν να φορτίσουν τα οχήματα της στο μέγιστο.

Σε πρόσφατη δοκιμή φόρτισης που διεξήγαγε ο Tom Moloughney για το κανάλι State of Charge, διαπιστώθηκε ότι ενώ το Cybertruck φορτίζει αρχικά με σχεδόν 250kW όταν ξεκινά από 0%, η ισχύς αυτή μειώνεται γρήγορα καθώς αυξάνεται το επίπεδο της μπαταρίας. Μέχρι τη στιγμή που η μπαταρία φτάνει στο 15%, η ισχύς φόρτισης πέφτει στα 220kW και μειώνεται περαιτέρω καθώς πλησιάζει την πλήρη χωρητικότητα.

Παρά κάποιες αναφορές από άλλους ιδιοκτήτες του Cybertruck που λένε ότι το όχημα μπορεί να διατηρήσει περίπου 250kW μέχρι να φτάσει σε κατάσταση φόρτισης 30% πριν παρουσιαστεί μείωση, η συνολική απόδοση κατά τη διάρκεια των περιόδων φόρτισης μπορεί να μην είναι τόσο εντυπωσιακή όσο αναμενόταν. Ο Tom υποδηλώνει ότι οι πιθανές βελτιώσεις τόσο στο σχεδιασμό του οχήματος όσο και στην υποδομή φόρτισης θα μπορούσαν να βελτιώσουν τη συνολική απόδοση της φόρτισης σε μελλοντικές εκδόσεις του Tesla Cybertruck.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.