Η ανάπτυξη του iPhone συχνά αναπαριστάται με γραφικές παραστάσεις όπως αυτή που βλέπετε στην αρχική εικόνα του άρθρου. Φαίνεται εντυπωσιακό, αλλά σύμφωνα με τον Jason Shell, υποτιμούν τον πραγματικό ρυθμό ανάπτυξης. Σε γενικές γραμμές, με γραφήματα αυτού του είδους, ο δημιουργός τους επιλέγει μια βολική μορφή.

Ένα κλασσικό πρόβλημα, κάποιες φορές ακούσια, κάποιες φορές εκούσια, είναι όταν προσπαθούμε να κάνουμε τις μικρές αλλαγές ευανάγνωστες. Ας πούμε για παράδειγμα ότι το ποσοστό έχει αλλάξει στο εύρος του 90-95% στη πάροδο των χρόνων. Τυπικά, ο άξονας y θα δείχνει κάτι μεταξύ 85-100% αντί για το 0-100%. Κάτι τέτοιο βοηθά να γίνονται οι αλλαγές πιο ξεκάθαρες, αλλά τις κάνει να φαίνονται μεγαλύτερες από ότι είναι.

Αλλά με τις πωλήσεις του iPhone, έχουμε το ακριβώς αντίθετο . Για να τις παρουσιάσουμε με τις πωλήσεις Mac και iPads, και για να προσπαθήσουμε να φέρουμε τη γραφική παράσταση στο ίδιο format, θα πρέπει να συμπιέσουμε τον άξονα Υ. Με αυτόν τον τρόπο, θα καταλήξεις με ένα γράφημα το οποίο μοιάζει σαν αυτό πάνω αριστερά. Αν ωστόσο, χρησιμοποιήσεις τον ίδιο Υ άξονα όπως και για τις πωλήσεις του Mac, τότε έχεις μια εντελώς διαφορετική προοπτική. Το γράφημα στα δεξιά.

Μπορείτε να διαβάσετε το άρθρο του εδώ όπου αναλύει διεξοδικά το πρόβλημα αυτό.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.