Οι χρήστες Android είναι πολύ πιστοί στις συσκευές τους και δεν μεταβαίνουν στο στρατόπεδο της Apple, όσο εύκολα πιστεύαμε. Μάλιστα η πίστη στο λειτουργικό φτάνει σε επίπεδα ρεκόρ, αγγίζοντας το 91%. Το αντίστοιχο ποσοστό του iOS είναι στα 86%. Τα ποσοστά είναι για την αγορά των ΗΠΑ, όπου η Apple είναι πάρα πολύ δυνατή. Στο δείγμα ήταν χρήστες που άλλαξαν συσκευές το 2017. Τα δεδομένα έρχονται από νέα έρευνα της Consumer Intelligence Research Partners (CIRP) και αντιφάσκει με την κλασσική αφήγηση της Apple για την αξεπέραστη εμπιστοσύνη του κοινού στο brand.

Στο παραπάνω διάγραμμα βλέπουμε πως το Android ανέβασε την αξιοπιστία του στο κοινό, με μεγάλα βήματα, από το 2014 και μέχρι το 2016, ενώ μετά κινήθηκε πιο αργά και σταθερά. Το 2014 ήταν και το σημείο που το Android ξεπέρασε το iOS σε εμπιστοσύνη από το κοινό, λίγο πριν την ανακοίνωση των iPhone 6 και iPhone 6 Plus.

Ο συνιδρυτής της CIRP, Mark Levin, δήλωσε:

Τώρα, με δύο μόνο λειτουργικά, φαίνεται πως οι χρήστες έχουν επιλέξει ένα, το έμαθαν, επένδυσαν σε εφαρμογές και αποθηκευτικό χώρο και έμειναν σε αυτό. Τώρα η Apple και οι Google πρέπει να βρουν τρόπο να πουλήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους στην βάση των καταναλωτών τους

Η ανανέωση και προσθήκη νέων υπηρεσιών γύρω από τα τηλέφωνά της, είναι κάτι που προσπαθεί πολύ η Apple. Η εταιρία έχει φέρει υπηρεσίες όπως το Apple Music και το Apple Pay, ενώ από προϊόντα το Apple Watch, τα AirPods και το HomePod. Η πλειοψηφία όμως των προϊόντων αυτών είναι αποκλειστικά για την πλατφόρμα της Apple.

Από την άλλη η Google προσφέρει υπηρεσίες που είναι συμβατές με όλες τις πλατφόρμες, κάτι που κάνει τον χρήστη να έχει πιο πολύ εμπιστοσύνη στην εταιρία, καθώς δεν τον δεσμεύει (πέρα από το PlayStore που οι εφαρμογές παίζουν αποκλειστικά σε Android και είναι λογικό). Έτσι οι χρήστες που μετακομίζουν από iOS σε Android είναι λιγότεροι από αυτούς που μετακομίζουν από Android σε iOS, όμως αυτό συμβαίνει γιατί το Android έχει πολύ μεγαλύτερη βάση χρηστών.

Εσείς θα αλλάζατε εύκολα την πλατφόρμα που χρησιμοποιείτε;

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.