Εκτοξεύεται η τιμή του skroutz plus στα 25 ευρώ όπως βλέπουμε σήμερα στην επίσημη ιστοσελίδα του skroutz. Όχι μόνο αυτό, αλλά πλέον ανεβάζουν την τιμή στα 25 ευρώ της παραγγελίας, ενώ την ίδια στιγμή ρίχνουν το βάρος στα 5 μόλις κιλά.  Συγκεκριμένα αναφέρεται:

To Skroutz Plus είναι μια συνδρομητική υπηρεσία της πλατφόρμας του Skroutz που με με μία χαμηλή ετήσια τιμή προσφέρει:

  • δωρεάν μεταφορικά για κάθε επιμέρους αποστολή άνω των 25€ και έως 5 κιλών
  • 5€ έκπτωση στο κόστος των μεταφορικών σε αποστολές άνω των 5 κιλών
  • και μια πληθώρα άλλων αποκλειστικών προνομίων

Παράλληλα στη πολιτική ορθής χρήσης της υπηρεσίας αναφέρονται ότι μπορείς να κάνεις μόνο 30 παραγγελίες μέσα σε ένα μήνα. Συγκεκριμένα:

Η χρήση της Υπηρεσίας και τυχόν πρόσθετων παροχών και διαδραστικών λειτουργιών μπορεί να γίνει μόνο εντός της Ελληνικής Επικράτειας.

Η Εταιρεία δικαιούται να χρεώσει το Μέλος με το κόστος των μεταφορικών εξόδων αποστολής ενός προϊόντος ή να διακόψει την παροχή της Υπηρεσίας σε Μέλος, το οποίο έχει πραγματοποιήσει περισσότερες από τριάντα (30) παραγγελίες μέσω της υπηρεσίας «Καλάθι του Σκρουτζ» σε διάστημα ενός μηνός κατά τη διάρκεια της Περιόδου Συνδρομής.

Σε περίπτωση που το Μέλος έχει αιτηθεί περισσότερες από τριάντα (30) φορές κατά την Περίοδο Συνδρομής επιστροφή προϊόντος ασκώντας το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση πώλησης προϊόντων μέσω της υπηρεσίας «Καλάθι του Σκρουτζ» αιτούμενο παράλληλα την επιστροφή χρημάτων του και όχι την αντικατάσταση του προϊόντος, το Μέλος θα επιβαρύνεται με το κόστος των μεταφορικών εξόδων επιστροφής για τις επιστροφές που υπερβαίνουν το ως άνω όριο των τριάντα (30) επιστροφών. Κατ΄εξαίρεση των ανωτέρω, σε περιπτώσεις που το Μέλος έχει προβεί σε αγορά προϊόντων που προορίζονται να φορεθούν και διατίθενται σε διάφορα μεγέθη δικαιούται να αιτηθεί επιπλέον (πέραν του ανωτέρω ορίου των 30 επιστροφών) εικοσι (20) φορές κατά την Περίοδο Συνδρομής την επιστροφή του προϊόντος ασκώντας το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση πώλησης προϊόντων μέσω της Υπηρεσίας «Καλάθι του Σκρουτζ» λόγω λανθασμένης εκτίμησης μεγέθους αιτούμενο παράλληλα την επιστροφή χρημάτων του και όχι την αντικατάσταση του προϊόντος, χωρίς να επιβαρυνθεί με το κόστος των μεταφορικών εξόδων επιστροφής των εν λόγω προϊόντων.

Το κάθε Μέλος έχει δικαίωμα να χρησιμοποιεί έως και τρεις (3) διαφορετικές διευθύνσεις εντός Ελλάδας για την παράδοση των παραγγελιών που πραγματοποιεί μέσω της Yπηρεσίας «Καλάθι του Σκρουτζ» σε χρονικό διάστημα ενός μηνός. Στις περιπτώσεις όπου υποστηρίζεται η παραλαβή από Skroutz Point, κάθε Skroutz Point λογίζεται ως ξεχωριστή διεύθυνση και η χρήση του υπάγεται στον ως άνω περιορισμό.

Η παροχή της Υπηρεσίας που αφορά στα δωρεάν μεταφορικά για την αποστολή των παραγγελιών δεν είναι διαθέσιμη στα Μέλη, στις περιπτώσεις που για την εξόφληση της παραγγελίας επιλέγεται από το Μέλος ως τρόπος πληρωμής η χρηματοδότηση μέσω του Προγράμματος “Δόσεις για όλους”.

Δεν επιτρέπεται η χρήση της Υπηρεσίας σε Μέλος, το οποίο κάνει χρήση αυτής κατά κύριο λόγο προς διευκόλυνση της εμπορικής, επιχειρηματικής, βιοτεχνικής ή ελευθέριας επαγγελματικής του δραστηριότητας. Εφόσον το Μέλος αιτηθεί τη λήψη τιμολογίου πώλησης προϊόντος σε τρεις ή/και περισσότερες αγορές του σε διάστημα ενός μηνός κατά τη διάρκεια της Περιόδου Συνδρομής του, η Εταιρεία δικαιούται να χρεώνει το Μέλος για την αποστολή κάθε επόμενης παραγγελίας προϊόντος που υποβάλλεται εντός του υπολειπόμενου διαστήματος του ίδιου μήνα και ζητείται η λήψη τιμολογίου (α) με κόστος μεταφορικών εξόδων ύψους ένα (1) ευρώ ανά μεμονωμένη αποστολή σε περιπτώσεις αποστολών έως και 5 κιλά, και (β) με το κόστος των μεταφορικών εξόδων, όπως αυτό διαμορφώνεται ανάλογα με το βάρος της αποστολής, προσαυξημένο κατά ένα (1) ευρώ ανά μεμονωμένη αποστολή σε περιπτώσεις αποστολών από 5 κιλά και άνω.

Το Μέλος υποχρεούται να χρησιμοποιεί την Υπηρεσία, τις εφαρμογές και λοιπές επιμέρους παροχές σύμφωνα με το νόμο, τα χρηστά ήθη, τους παρόντες Όρους και να μην προβαίνει σε πράξεις ή παραλείψεις που μπορούν να προκαλέσουν οποιαδήποτε απώλεια, ζημία, βλάβη ή δυσλειτουργία στην Εταιρεία ή/και σε τρίτους.

Το Μέλος κατά τη χρήση της Υπηρεσίας δεν δικαιούται να:

α) παραχωρήσει, υπο-παραχωρήσει ή άμεσα ή έμμεσα μεταβιβάσει, εκχωρήσει με ή χωρίς αντάλλαγμα, την πρόσβαση ή/και τη χρήση της Υπηρεσίας σε τρίτο φυσικό ή νομικό πρόσωπο, και

β) επιτρέψει σε οποιοδήποτε τρίτο ή φυσικό ή νομικό πρόσωπο να επωφεληθεί άμεσα ή έμμεσα από τη χρήση της Υπηρεσίας.

Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να πραγματοποιεί τους απαραίτητους κατά την ανέλεγκτη κρίση της ελέγχους για την βελτιστοποίηση της Υπηρεσίας και τη διασφάλιση ορθής χρήσης της Υπηρεσίας σύμφωνα με τους παρόντες Όρους και την κείμενη νομοθεσία.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

7 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Εταιρεία είναι η οποία θέλει να βγάλει κέρδος και είναι κάτι απολύτως λογικό.
    Παράλογο είναι η αύξηση 50% της συνδρομής την οποία και δεν ανανέωσα.
    Έτσι κι αλλιώς αν ψαχτείς λίγο παραπάνω θα βρεις αυτό θελεις φθηνότερα από το skroutz.

  2. Και τα καταστήματα είναι υποχρεωμένα να έχουν μοντέλο Marketplace και όχι Redirection με αυτόματο υπολογισμό ΔΙΚΩΝ ΤΟΥΣ μεταφορικων.. Ένα απλό παράδειγμα:
    Προϊόν > 5kg από Θεσσαλονίκη κόστους 45€.
    Σημείωση: Τα καταστήματα με redirection βάζουν ότι μεταφορικά θέλουν και αυτό έχει αποτέλεσμα να χάνουμε το buybox ενώ έχουμε τις φτηνότερες τιμές λόγω μεταφορικών… σε >1000 κωδικούς..
    Τα σχόλια δικά σας…
    ΥΓ: Ναι επιλέγουμε εμείς οι ίδιοι να παραμένουμε, καθώς ακόμη και με ξεφτύλα κερδος ( < 3%) έχουμε την κίνηση/παραγγελίες ώστε σαν νέα επιχείρηση να μας γνωρίσουν και να έχουμε "κέρδος"

  3. Τι κάθεστε και ασχολείστε με ανοησίες, ελεύθερη η αγορά όπου θες πας αν το ψάξεις.

  4. Έχω skroutz plus με την προσφορά που έβγαλαν πέρυσι με 1ευρω!

    Λήγει το καλοκαίρι. Εννοείται ότι δεν θα ανανεώσω πάλι. Με είχε βολεψει κυρίως για μικροπραγματα .
    Αυτό που δεν μου αρέσει είναι ότι κάθε κατάστημα χρεώνει δικά του μεταφορικά. Πρέπει να συμπληρώσεις 20 ευρώ ( και μετά 25) από το ίδιο μαγαζί για να γλυτώσεις τα μεταφορικά.

    Θα μπορούσαν σαν εταιρία να μαζεύουν κάπου προϊόντα από διαφορετικά καταστήματα. Και να τα στέλνουν μαζί…..

    Ακούγεται πλέον ότι στο best price βρίσκει κανείς καλύτερες τιμές….αλλά και σε άλλες παρόμοιες πλατφόρμες…. οπότε και αξίζει κάποιος να ψαχτει περισσότερο.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.