Το είδαμε να αναφέρεται σε γειτονικό site για αυτό γράφουμε αυτές τις λίγες γραμμές. Μην περιμένεις κάποιος πάροχος κινητής να σου εγκρίνει την έκδοση νέας κάρτας SIM ως αντικατάσταση άλλης με μια απλή εξουσιοδότηση μέσω του gov.

Ο αριθμός του κινητού μας χρησιμοποιείται σε εκατοντάδες άκρως προσωπικές υπηρεσίες της καθημερινότητάς μας και οι πάροχοι, είναι υποχρεωμένοι να λαμβάνουν όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας για την ασφάλειά μας.

Στη Vodafone, επειδή είμασταν μέχρι πριν λίγους μήνες πελάτες της, αντικατάσταση κάρτας SIM μπορεί να γίνει και τηλεφωνικά, απλά βάζεις τον κάτοχο της γραμμής να καλέσει την εξυπηρέτηση πελατών και να επιβεβαιώσει τα στοιχεία του και να ζητήσει να έρθει μέσω ταχυδρομείου στην διεύθυνση που έχεις δηλώσει μια νέα κάρτα. Στη συνέχεια μόλις την παραλάβει, θα πρέπει να καλέσει να την ενεργοποιήσει και μάλιστα ενεργοποιούν για λόγους ασφαλείας και κάποιου είδους φραγή για ένα 24ωρο (κανονικά όμως μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε τα απεριόριστα GB του προγράμματός μας).

Realme 11 Pro+: Κάτι περισσότερο από εντυπωσιακό! (φωτογραφίες)

Τέλος, στη περίπτωσή μας είχαμε και δεύτερη σύνδεση κινητής στα ίδια στοιχεία, οπότε καλέσαμε από εκείνη τη γραμμή για λόγους πιστοποίησης, επειδή είχαμε χάσει τη sim για τη σύνδεση για την οποία αιτηθήκαμε νέα κάρτα.

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.