Και οι δυο εταιρείες, OnePlus και Google εργάζονται πυρετωδώς πάνω στην επόμενη γενιά flagtship smartphones, που θα καταφθάσουν τον καλοκαίρι και το φθινόπωρο αντίστοιχα, αλλά πριν συμβεί αυτό, είναι σημαντικό για τις δυο εταιρείες να αξιολογήσουν την επίδραση των ήδη υπαρχόντων συσκευών, στην ιδιαίτερα σημαντική αγορά των ΗΠΑ. Η Apple, Samsung, LG και Motorola βρέθηκαν στην κορυφή της λίστας πριν από μερικούς μήνες των κατασκευαστών με τις περισσότερες πωλήσεις κατά τη διάρκεια του τελευταίου τριμήνου του 2018, που σημαίνει ότι η Google και η OnePlus, αρκέστηκαν σε ένα χαμηλότερο μερίδιο των 6% την ίδια περίοδο.

Η Google και η OnePlus βλάπτουν την Samsung, όχι την Apple

Και ενώ το μεγάλο marketing budget της Google και η επιθετική τιμολόγηση του OnePlus 6T είχαν κάποια θετικά αποτελέσματα στο σύνολό τους, η βάση χρηστών της Apple δεν βίωσε κάποιες σημαντικές απώλειες. Εξάλλου, η Apple συνέχισε να ηγείται στην αμερικανική αγορά, μεταξύ Οκτωβρίου – Δεκεμβρίου 2018, με 47% μερίδιο της συνολικής διάθεσης συσκευών.

Αν και οι αριθμοί της Apple δεν επηρεάστηκαν, σίγουρα δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι η Samsung έχασε μερίδιο από αυτούς τους κατασκευαστές. Είτε το πιστεύετε είτε όχι, ένας ποσοστό της τάξεως του 51% των κατόχων Pixel 3 άλλαξαν από μια Galaxy συσκευή, συμπεριλαμβανομένου ένα ποσοστού των 31% που προήλθαν από το Galaxy S7. Από την άλλη πλευρά, ένα ποσοστό 37% ανθρώπων που αγόρασαν το OnePlus 6T στις ΗΠΑ το τέταρτο τρίμηνο του 2018, ήταν κάτοχοι Samsung συσκευής, σε σχέση με το 16% που άλλαξαν από ένα iPhone και 15% από ένα LG.

Με πληροφορίες από phonearena

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.