Ακόμη και η Google, μια εταιρεία η οποία εξαρτά την ύπαρξή της από τις διαφημίσεις, γνωρίζει ότι αυτές είναι ενοχλητικές. Φαίνεται ότι η Google ετοιμάζεται να διαθέσει στον Chrome ένα νέο feature το οποίο θα μπλοκάρει τις απαιτητικές σε πόρους διαφημίσεις εκ προεπιλογής.

Ο λόγος, για διαφημίσεις που χρησιμοποιούν περισσότερα από 4MB bandwidth ή απασχολούν τη CPU για περισσότερα από 60 δευτερόλεπτα. Όταν μια διαφήμιση εμπίπτει σε αυτή τη κατηγορία, μια απλή ειδοποίηση θα εμφανίζεται που θα σου δείχνει ότι έχει αφαιρεθεί, με ένα link λεπτομερειών που θα σου εξηγεί ότι χρησιμοποιεί πολλούς πόρους.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.