E32013xboxps4_93943_screen

Σε μια πρόσφατη συνέντευξη ο Tony Tamashi, υπεύθυνος τεχνολογίας της NVIDIA, δήλωσε πως οι κονσόλες της νέας γενιάς δεν μπορούν πλέον να φτάσουν τη απόδοση και τη δύναμη των σύγχρονων υπολογιστών.

Ο Tamasi είπε ότι η NVIDIA ξοδεύει περί τα 1.5 δις δολάρια ανά έτος για έρευνα και ανάπτυξη στον τομέα των γραφικών, κάτι που ισοδυναμεί με 10 δις δολάρια, στο χρόνο ζωής μιας κονσόλας.

Οι κατασκευαστές Microsoft και Sony, απλά δε μπορούν να ξοδέψουν τόσα πολλά χρήματα.

Δεν είναι πλέον δυνατό για μια κονσόλα, να είναι πιο “δυνατή” ή ικανότερη, στο να αποδώσει τα ίδια γραφικά σε ένα παιχνίδι, σε σχέση με έναν υπολογιστή. Θα σας πω και το γιατί. Στο παρελθόν όταν είχαν πρωτο-κυκλοφορήσει τα Playstation και PS2, τα γραφικά στους υπολογιστές δεν ήταν και τόσο καλά. Συγκεκριμένα το PS2 ήταν δυνατότερο από τους υπολογιστές της τότε περιόδου. Ήταν στη μετέπειτα εποχή που το 3D εισήχθηκε στα PCs και για πρώτη φορά άρχισε η πραγματική ανάπτυξη στην αρχιτεκτονική υπολογιστών.

Στη τρέχουσα (ή προηγούμενη αν προτιμάτε) γενιά κονσόλων τα Xbox 360 και PS3, κονταροχτυπήθηκαν στα ίσα με τα PCs σε δύναμη. Εάν άλλωστε ανοίξετε τις κονσόλες θα δείτε ότι μέσα τους περιέχουν κάρτες γραφικών της AMD ή της NVIDIA. Αυτό συνέβη διότι την εποχή 2005-2007 τα γραφικά άρχισαν και αναπτύσσονταν περισσότερο πάνω στην αρχιτεκτονική υπολογιστών παρά στα αυτοτελή τσιπ γραφικών της κάθε εταιρείας που κατασκεύαζε κονσόλες παιχνιδιών.

Ο δεύτερος λόγος που οι κονσόλες δε μπορούν να φτάσουν ένα καλό PC είναι λόγω του περιορισμού ενέργειας. Ότι αποδίδει παραπάνω, καίει και παραπάνω. Όπως και να το κάνουμε μια κονσόλα με 200W αποκλείεται να αποδώσει παραπάνω από ένα PC των 1000W.

Ο Tamashi εξήγησε πως στη τωρινή αγορά κανένας δε μπορεί να χτίσει κάτι δυνατότερο από ένα PC. Θεωρητικά θα μπορούσαμε να έχουμε ένα Xbox One ή ένα PS4 με εφάμιλλα χαρακτηριστικά ενός κορυφαίου PC αλλά κάτι τέτοιο δε θα αρκούσε. Γιατί; Σε ένα χρόνο από τώρα η κονσόλα θα είναι πιο αργή και συν της άλλης δεν θα μπορεί να αναβαθμιστεί.

Οι νέες κονσόλες, λίγο διαφέρουν μεταξύ τους σήμερα, λόγο ότι και οι δύο μεγάλες εταιρείες χρησιμοποιούν X86 αρχιτεκτονική. Αυτό είναι κάτι θετικό παρόλα αυτά μιας και αν οι προγραμματιστές παιχνιδιών επενδύσουν στο να βελτιώσουν τα Xbox One και PS4 ουσιαστικά επεκτείνουν άμεσα και τις δυνατότητες των PCs.

Πηγή

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

2 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Οι κονσόλες ακολουθούν και θα ακολουθούν τα PC… Άλλωστε πάνω στην τεχνολογία των PC κατασκευάζονται. Κι αν τη στιγμή που πρωτό-παράγονται οι επιδόσεις τους είναι σχετικά κοντά, μετά απο μια πενταετία τα PC είναι πολύύύύύ πιο ισχυρά απο τις κονσόλες που πλέον έχουν τεχνολογία πέντε ετών πάνω τους…

  2. ΑΚΡΙΒΩΣ..οι κονσολες θα ειναι μια ζωη πισω..ενοειται αυτο,καθε χρονο βγαινουν πανισχυρες καρτες γραφικων,οσο κοστιζει μια κορυφαια καρτα κοστιζει και μια κονσολα νεας γενιας…GeForce GTX TITAN Z μπορει η κονσολα να ακολουθησει αυτη τη καρτα η την gtx 780? ..με καμια δυναμη….εγω ειχα μεχρι πριν λιγο καιρο μια gtx 295..ναι τοσο παλια και δεν μασαγε με τιποτα. PC vs Consoles = 1-0

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.