Το βλέπουμε με καθυστέρηση δυο ημερών, αλλά ενώ βρισκόμαστε 24/7 πάνω από τα sites των παρόχων, η Nova ούτε στο μέρος της ιστοσελίδας που ανεβάζει τις ανακοινώσεις το έβαλε, ούτε το έστειλε στο email που στέλνει τα δελτία τύπου στα ενημερωτικά sites, αντίθετα το δημοσίευσε απλά στο Facebook.

Εν ολίγοις η ανακοίνωση έχει ως εξής:

ΝΕΟΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Έχει ολοκληρωθεί η αποκάτασταση της τεχνικής βλάβης που παρατηρήθηκε σε περιοχές της Β. Ελλάδας.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Λόγω τεχνικού θέματος, ενδέχεται να έχουν επηρεαστεί προσωρινά οι υπηρεσίες Σταθερής Τηλεφωνίας και Internet σε ορισμένες περιοχές της Β. Ελλάδας. Απολογούμαστε για τυχόν αναστάτωση. Καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια για την άμεση επαναφορά των υπηρεσιών, και θα σας κρατήσουμε ενήμερους για την πορεία της επίλυσης.

2 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Και στα Γλυκά Νερά Αττικής έχουμε πρόβλημα με το διαδίκτυο από τις 2/2/2023. Η απάντηση; Δεν είναι δικό μας θέμα αλλά απ’ τον ΟΤΕ. Ανύπαρκτη ενημέρωση και όταν τους λες εξαρτάται η εργασία μου απ’ το διαδίκτυο ξανά λένε δεν είναι από εμάς. Στο τέλος, απλά άλλαξα πάροχο!

  2. Μάλλον πανελλαδικό είναι κάθε βράδυ και χαλιά κατεβαίνει και κάτω από το όταν έρχεται ο τεχνικός λέει ότι δεν υπάρχει πρόβλημα στην γραμμή και βγάλτε άκρη

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.