Εχθές οι δικοί μου αγόρασαν νέα τηλεόραση μετά από χρόνια και μου ζήτησαν να περάσουμε την εφαρμογή της EON TV στην τηλεόραση, για να μην χρειάζεται να έχουν πολλά τηλεκοντρόλ. Σκέφτομαι και εγώ, πόσο δύσκολο μπορεί να είναι;

Κατεβάζω την εφαρμογή της EON στην τηλεόραση και μου ζητάει να συνδεθώ από την εφαρμογή του κινητού ή από browser στον λογαριασμό μου και να βάλω έναν κωδικό που μου έδινε η τηλεόραση. Πρέπει να συνδεθείς στο λογαριασμό σου και να κάνεις προσθήκη της τηλεόρασης, για να μπορείς να βλέπεις απευθείας από εκεί. Και ο Γολγοθάς ξεκινά.

Στέλνω στην εξυπηρέτηση και μου λένε πρέπει να φτιάξετε λογαριασμό, θα αναγνωρίσει την συνδρομή από το ΑΦΜ. Φτιάχνω λοιπόν λογαριασμό και όταν κάνω επιβεβαίωση της δημιουργίας από το email, μου λέει μπράβο, κάντε τώρα login. Κατά τη διάρκεια του λογαριασμού όμως δε μου ζήτησε ποτέ username. Βάζω το email σαν username και δε το δέχεται. Επικοινωνώ πάλι με την Nova και μου δίνουν το username, που ήταν της μορφής 1.3639xxxx. Βάζω αυτό για username και το password που είχα επιλέξει. Λάθος κωδικός μου λέει. Εκείνη την ώρα μιλούσα με την υποστήριξη σε chat, μου λέει κάντε επαναφορά κωδικού. Προσπαθώ να κάνω επαναφορά και στο ενδιάμεσο κλείνουν τη συνομιλία στην υποστήριξη. Στο σημείο που πατάς να στείλουν νέο κωδικό για επαναφορά, το σύστημα νεκρό. Δεν έκανε απολύτως τίποτα. 30 λεπτά αργότερα, στο άκυρο, έρχεται ένα SMS με έναν προσωρινό κωδικό. Σκέφτηκα πως θα άργησε απλά να έρθει.

Πηγαίνω στην τηλεόραση, βάζω το username που μου έδωσαν και τον κωδικό που ήρθε με SMS, τίποτα πάλι. Ο κωδικός δεν είναι σωστός. Ανοίγω πάλι το chat γιατί τηλεφωνικά η αναμονή ήταν μεγάλη. Κάνω την επαλήθευση στοιχείων και μετά απλά περίμενα χωρίς να απαντάει κανείς για αρκετή ώρα. Μετά από 45 λεπτά, απαντάει κάποιος και μου είπε ναι to username είναι αυτό, δοκιμάστε πάλι σε λίγο και κλείνει την συνομιλία. 30 λεπτά μετά, ακόμα δεν έκανε login. Κάπου εκεί έπρεπε να φύγω από το πατρικό μου.

Σήμερα, βρήκα λίγο χρόνο και λέω ας κάνω μια δοκιμή πάλι. Προφανώς δεν μπορούσα να συνδεθώ. Επικοινωνώ πάλι με την υποστήριξη. Κάνω επιβεβαίωση και με συνδέουν με το αρμόδιο τμήμα. σχεδόν 40 λεπτά μετά, μου απαντάνε και μου λένε, ξέρετε τι; Η δημιουργία λογαριασμού είναι ημιτελής. Κάτι που σε όλες τις προηγούμενες επικοινωνίες δεν πρόσεξε κανείς. Μου λένε θα διαγράψουμε τον λογαριασμό και δημιουργήστε νέο.

Ξεκινάω λοιπόν την ίδια διαδικασία και δημιουργώ νέο λογαριασμό. Πάλι δεν έχω username όμως. Διαβάζω όλα τα emails και δε βρίσκω κάπου να αναφέρουν για username. Στέλνω ξανά στην υποστήριξη. 45 λεπτά αναμονή αυτή τη φορά, τουλάχιστον είμαι πλέον σε chat μαζί τους από τον υπολογιστή, οπότε όσο περιμένω κάνω παράλληλα δουλειά. Μου απαντάνε και μου λένε ο λογαριασμός είναι μια χαρά. Το username είναι το email σας. Φυσικά αυτό δεν αναφέρεται πουθενά και με δεδομένο πως την πρώτη φορά ο λογαριασμός ήταν για κάποιο άγνωστο λόγο ημιτελής, δε μπορούσα να φανταστώ. Στο ενδιάμεσο είχα κάνει επαναφορά κωδικού, γιατί έτσι μου είχαν πει την προηγούμενη μέρα για να πάρω τα στοιχεία λογαριασμού από την επαναφορά.

Black Friday: Απεριόριστα Data για 7 ημέρες σε όλο το Cosmote What’s UP

Ξανά διαγραφή λογαριασμού λοιπόν και ξανά από την αρχή. Αυτή τη φορά, μία μέρα μετά και αρκετές ώρες συνομιλιών με την υποστήριξη κατάφερα να μπω στον λογαριασμό.

Ακόμα δεν έχω συνδέσει την τηλεόραση, γιατί δεν έχω κουράγιο να ασχοληθώ με το θέμα και ίσως το κάνω το βράδυ. Η πλατφόρμα της Nova για το EON δε μπορεί να κάνει σωστά μια επαναφορά κωδικού, την στιγμή που η εγγραφή στην υπηρεσία είναι απαράδεκτη, χωρίς να δίνει τις απαραίτητες πληροφορίες. Το σύστημα υπολειτουργεί σε κάτι τόσο απλό όσο η δημιουργία λογαριασμού και η υποστήριξη είναι απλά απαράδεκτη και τρομερά αργή. Και όλα αυτά για μια υπηρεσία που ζητάει αρκετά χρήματα το μήνα για να την παρέχει, έστω και με τις διακοπές που κάνει κάθε τόσο.

Κάπου έχουμε χάσει το μέτρο στην Ελλάδα και πλέον ο καταναλωτής θεωρείται ανόητος που αγοράζει μια υπηρεσία. Δεν πειράζει, θα κάνουν κοινωνικές δράσεις για να φτιάξουν την εικόνα τους, όταν ξεκάθαρα η εξυπηρέτηση πελατών είναι υποστελεχωμένη και χρειάζονται άτομα. Θα πετάξουμε και ένα chatbot για να δίνει απαντήσεις, λες και δε μπορούμε να δούμε τις πληροφορίες στη σελίδα, θα πρέπει να πατάμε νουμεράκια στο τηλέφωνο και να λέμε το πρόβλημά μας σε ένα bot με την ελπίδα πως θα καταλάβει και θα μας συνδέσει στο σωστό τμήμα.

Αυτές ήταν πάνω από τέσσερις ώρες από τη ζωή μου που έφαγα με την EON κανείς δε θα μου δώσει πίσω.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

26 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Εμείς περιμένουμε μια εβδομάδα για ενεργοποίηση πρόσθετου πακέτου. Σρις καθημερινες τηλεφωνικες οχλησεις, το τμημα εξυπηρέτησης πελατών λεει οτι ειναι ενεργοποιημενο και παραπέμπει στην τεχνική υποστήριξη, που δεν το βλέπει ενεργοποιημένο και ξαναπαραπέμπει στην εξυπηρέτηση πελατών και πάει λέγοντας

  2. Άστα να πάνε τα ίδια και με ένα φίλο δεν είχε username καν βάζει? email τίποτα, επικοινωνία δε βγάζεις εύκολα άκρη.
    Προσωπικά έχω COSMOTE Tv και η διαδικασία εκεί πήρε 5 λεπτά.
    Οπότε ότι πληρώνεις παίρνεις.

  3. Η εξυπηρέτηση πελατών στην Ελλάδα είναι για να σου λένε:”καλά ρε φίλε δεν καταλαβαίνεις τί χρειάζεται να κάνεις σε κάτι για το οποίο εκπαιδευτήκσμε να χρησιμοποιούμε αλλά κι εμείς το ψάχνουμε… ” Κάποιοι μάλιστα παίρνουν και το ρόλο του δασκάλου. Η εξυπηρέτηση πελατών είναι για εμένα το βασικότερο στοιχείο του ανταγωνισμού όσοι το έχουν κερδίζουν τους πελάτες. Η συγκεκριμένη εταιρεία δε φημίζονταν για αυτό όταν ήμουν πελάτης της επί 7 χρόνια.

  4. Ουτε η εξυπηρετηση πελατων ουτε εσυ φταις , απλα η wind/Nova φυλλοροουσε κ πλεον εχουν μεινει λιγοι (διπλης) για τη δουλεια, οποτε οπου φυγει, φυγει, εχε υποψιν κ οτι το καρτελ αυξησε ακαριαια τις τιμες στις συνδεσεις μολις βγηκε το voucher, σε φτιάχνει ψυχολογικα κατευθειαν να αλλαξεις χωρα οχι απλα παροχο, μπαχαλο ειμαστε εμεις εδω και δινει και προσφορο εδαφος και η ΕΕΤ που απλα μασουλαει αμεριμνα γρασιδι κοιτοντας το υπερπεραν αντι να επιτακτικα να κοιτα οι παροχοι να εφαρμοζουν αυτα που λενε τα ΦΕΚ…
    Να μιλησουμε ισως για το bring your own CPE, εκει να δεις κλαμα που δε ξερουν και δεν σου δινουν καμια πληροφορια που ειναι αλλωστε υποχρεωμενοι, ασε που που το νεο κολπο ειναι το εξης, και δε ξερουν τι πρεπει να σου δωσουν απο ρυθμισεις και τι ρυθμισεις πρεπει να εφαρμοσουν απο πλευρας ρους αν εχεις δικο σου εξοπλισμο, και σε βαζουν να υπογραψεις φωνητικα η εγγραφα χαρρι οτι φερεις εσυ ευθυνη για τον εξοπισμο σου κ τα προβληματα, στο δια ταυτα λοιπον, οταν πλεον δεν μπορουν και δε ξερουν κ πως να σε βοηθησουν, και τι ρυθμισεις να σου δωσουν κ ρι ρυθμισεις πρεπει να εφαρμοσουν απο πλευρας τους, σου λενε απλα δε ξερω (ναι ετσι ξερα), οποτε εσυ αφου ειναι υπαιτιοτητα του παροχου θες να γυρισεις στο αυτοματο plan με ρο δικο τους cpe, πριτς, εχεις υπογραψει οποτε κ θα χρεωθεις τη μεταβαση στο αυτοματο plan, αντε βγαλε ακρη γιατι η ΕΕΤ τους εχει αφησει λασκα,
    γι’αυτο κ ο (π)ΟΤΕ αλωνιζει σε τιμες γιατι ο,τι εχει μεινει απο γνωστες εχει μετακομισει εκει..
    (δεν ειμαι ατον (κ/π)ΟΤΕ αλλα για εκει με βλεπω συντομα (δυστυχως) και παλι…

    Για ψαχτειτε λιγο πιο τεχνικα, για αγοραστε το νεο Fritz η κανενα Mikeotik και καντε το λαθος να ζητησετε να συνδεθειτε με δαυτα στην Nova θα γελασει το χειλακι καθε πικραμενου….

  5. Δυστυχώς έχει να κάνει, τουλάχιστον η εξυπηρέτηση πελατών, με τον υπάλληλο που θα σου τύχει. Μου έχει τύχει υπάλληλος που δεν είχε καμία όρεξη να με βοηθήσει πέρα από την ρουτίνα του ( ίσως γιατί δεν είχε και τις απαραίτητες γνώσεις) και να με ταλαιπωρεί ώρες με ανούσιες οδηγίες και για το ίδιο θέμα με διαφορετικό υπάλληλο να το λύσω σε δέκα λεπτά. Υπάρχουν όπως σε όλα τα επαγγέλματα και σε άλλους τους εργαζόμενους στην Ελλάδα ανθρώποι με ταλέντο, υπομονή, γνώσεις και φιλότιμο για την θέση τους και υπάρχουν και …. άνθρωποι που απλά δεν κάνουν και δεν μπορούν.

    • Το eon tv το ειχα και τι σταματησα ηρωσα και ποινη ,τοσο αχρηστο για μενα που αξιζε καλυτερα να πληρωσω ποινη και τελος παρα να το εχω.Εβαλα ενα android tv box με netflix και τερμα το παραμυθι.Ουτε το nova app δουλευει σωστα και μονο με wifi ,οχι με τα δεδομενα του κινητου.

  6. Εν τω μεταξύ η ενεργοποίηση της εφαρμογής στην τηλεόραση δεν παίρνει πάνω από 5 λεπτά. Στην εξυπηρέτηση ζητάς να καταργήσουν το παλιό account κάνεις νέα εγγραφή και μόλις ανοίξει απλά βάζεις τον κωδικό που δείχνει η τηλεόραση τον βάζεις στην εφαρμογή και έτοιμο. Από τις πιο εύκολες διαδικασιες

  7. Μου πούλησαν fiber 50 σε μια περιοχή που έχει max 1.5 mbps το έλεγξαν οι τεχνικοί τους το επιβεβαίωσαν και αρνούνται να μου υποβιβασουν τη γραμμή έστω σε 24ρα η να τη διακοψουν με τη δικαιολογία ότι δεν υπάρχει βλάβη.Μου ζητούν 200 ευρώ πρόστιμο αν διακοψω…..Πληρώνω και δεν έχω internet…αλήτες !!!!

  8. ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΗ ΚΑΙ Ή ΕΦΑΡΜΟΓΉ ΚΑΙ Η ΕΤΑΙΡΕΊΑ,
    ΕΓΏ ΕΊΧΑ ΚΑΙ ΕΟΝ ΚΑΙ COSMOTE ΓΙΑ ΤΑ ΑΘΛΗΤΙΚΆ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΦΩΝΊΑ ΠΟΥ ΈΚΑΝΑΝ ΚΡΆΤΗΣΑ ΤΗΝ COSMOTE ΠΑΡΌΛΟ ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ ΛΊΓΟ ΠΟΊΟ ΑΚΡΙΒΉ,
    ΠΆΝΤΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΙΛΉΣΕΙΣ ΑΠΌ ΤΟ ΤΗΛΈΦΩΝΟ ΜΑΖΊ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΊΣΑΙ ΜΙΑ ΏΡΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΜΟΝΉ ΈΝΑΣ ΕΊΝΑΙ Ο ΤΡΌΠΟΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΣΤΟ ΜΠΟΤΑΚΙ ΕΝΔΙΑΦΈΡΟΜΑΙ ΓΙΑ ΝΈΑ ΣΎΝΔΕΣΗ, ΣΕ ΣΥΝΔΈΟΥΝ ΣΕ 2 ΛΕΠΤΆ ΚΑΙ ΑΠΛΆ ΣΕ ΑΛΛΆΖΟΥΝ ΤΜΉΜΑ

    • Ρε παιδιά είστε υπερβολικοί. Επειδή είμαι επαγγελματίας (αλλά και στο σπίτι εδώ και 3 χρόνια έχω Nova + eon tv ) μια χαρά εδώ και 13+ χρόνια είμαι στη Nova – Wind. Το πρόβλημα μου είναι ότι αυξάνουν τις τιμές και μάλλον θα πάω Vodafone -το μαγαζί -γιατί έχουν καλύτερη τιμολόγηση.
      Kαι Vodafone κ Cosmote υπήρξα αλλά πάνω κάτω τα ίδια είναι όλοι, με την Cosmote στην κινητή να έχει το καλύτερο σήμα αλλά είναι και πανάκριβη για συμβόλαιο.
      Στα του άρθρου. Επειδή το Eon tv το έχω καιρό όπως είπα παραπάνω, δεν είναι θέμα η σύνδεση, επειδή πρόσφατα ασχολήθηκα γιατί έχουν από το καλοκαίρι αλλαγές στα πακέτα τους, όταν κάνεις συμβόλαιο σου δίνουν όνομα χρήστη (username) και κωδικό και αν θες, εφόσον συνδεθείς στο λογαριασμό σου, τα αλλάζεις κατά την θέληση σου. Επίσης στα στέλνουν και στο viber. Δεν μπορώ να καταλάβω πως έμπλεξες φίλε Δημήτρη και δεν είπες τα αυτονόητα στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση (ακόμη και αν δεν είναι στο όνομα σου η σύνδεση, θα μπορούσες εξαρχής να τους πεις ποιο φαίνεται στο σύστημα το username και το password και να ξεμπλέξεις με μικρό κόπο εφόσον δεν είσαι ενημερωμένος είτε σε χαρτί για τα στοιχεία είτε στο viber).
      Πιστεύω ότι το μεγαλοποιούμε χωρίς λόγο το όλο θέμα.
      Για αυτό που ΕΠΡΕΠΕ να κάνουμε λόγο, είναι το αντί να αναβαθμίσουν το προϊόν, το υποβαθμίσαν και εξηγώ.
      Στο Eon tv φούλ πακέτο δικαιούσουν 3 συσκευές +1 το δορυφορικό ή το android box ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΩΣ θέαση που ήταν το απόλυτο πακέτο είτε για μπάλα είτε για ταινίες (έχω και το cosmote tv και ξέρω την διαφορά) μέχρι το καλοκαίρι. Τώρα δικαιούσαι ΜΟΝΟ 1 φορητή συσκευή και το δορυφορικό ή Android box για ταυτόχρονη θέαση. Αυτό θα έπρεπε να είναι το θέμα συζήτησης.
      Μίλησα πριν λίγο με την εξυπηρέτηση πελατών για να συμπεριλάβω και άλλες συσκευές γιατί είμαστε αρκετά άτομα και θέλω να δω τι τιμή θα μου πούνε, διότι αυτή την στιγμή έχει λήξει το συμβόλαιο μου και πληρώνω περισσότερα και παίρνω λιγότερες παροχές. Όταν θα έχω τελική τιμή θα ενημερώσω εδώ στο άρθρο για όποιον ενδιαφέρεται.

  9. Γενικότερα η Nova είναι ένα μπάχαλο στην εξυπηρέτηση πελατών. Αργούν να απαντήσουν ακόμη και στο chat και αυτά που σου λένε είναι πολλές φορές λανθασμένα.

  10. Τα ίδια χάλια, ίσως λίγο καλύτερα και ο ΟΤΕ. Τους έριξα από μια καταγγελία για την άθλια εξυπηρέτηση πελατών, για τη Nova την ανύπαρκτη εξυπηρέτηση στα φυσικά καταστήματα, για τ chat bot και για αυτόν κάθε άσχετο πιτσιρικά που βάζουν μπροστάρη να ακούει όλες τις βρισιές ενώ οι πραγματικοί ανεύθυνοι είναι κρυμμένοι πίσω τους και δεν βγαίνουν στο τηλέφωνο. Για να μην μιλήσω για τον κάθε άσχετο που πατάει στο 13888 και σε φλομώνει στις σαχλαμάρες και τις άρες μάρες κουκουνάρες. Έχω σπαταλήσει πολλές εργατοώρες στην εξυπηρέτηση πελατών ΟΤΕ και Nova. Ουσιαστικά δεν υπάρχει εξυπηρέτηση.

  11. Η συγκεκριμένη εταιρία είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ απο τν εποχή που λεγόταν Forthnet, οι εξυπηρέτηση πελατών είναι ανύπαρκτη στν καλύτερη περίπτωση και το να πεις πως υποτιμούν τν νοημοσύνη του πελάτη ακούγεται μάλλον σαν αστείο γιατί δεν μπορώ να πιστέψω πως μας βλέπουν σαν “πελάτες”. 6 μήνες με είχαν χωρίς διαδίκτυο λογο ελλείψεις ρουτερ, αδυναμία επικοινωνείας με το courier (???) και στο τέλος λόγο τεχνικού προβλήματος που αποδείχθηκε πως δεν υπήρχε. Ο ανταγωνιστής εκανε τν σύνδεση στο ίδιο διαμέρισμα σε 30 ώρες από τν στιγμή της αίτησης. Οι τύποι ήταν και από τι φαίνεται είναι για γέλια. Μακριά, ούτε με 5 ευρώ το μήνα δεν θα ξανά υπεγράφα με τους χαβαλέδες.

  12. Ήμουν 5 χρόνια στη Forthnet στην πορεία Nova και ήμουν απόλυτα ευχαριστημένος με τηλεφωνία και ίντερνετ. Δυστυχώς η nova άργησε να μου κάνει την καλύτερη δελεαστική προσφορά της (κυριολεκτικά αξεπέραστη) και ο ΟΤΕ με “παγίδευσε” (μεγάλη ιστορία) οπότε κατέληξα πάλι στον ΟΤΕ από όπου είχα φύγει τρέχοντας με σκοπό να μην ξαναπατήσω το πόδι μου. Μου είχε κάνει πολλές χοντράδες σε τεχνικά ζητήματα . Η Αττική είναι χωρισμένη στα 3 σε οπτικές ίνες. Μπορεί να έχετε ΟΤΕ αλλά το δίκτυο ινών στην άσφαλτο να είναι της Vodafone ή της Nova. Σε θέμα υπηρεσιών δηλαδή αν από το σπίτι σου περνάει η Vodafone θα μπορούσες να πληρώνεις 25 ευρώ και επειδή είσαι ΟΤΕ πληρώνεις 35 και ο ΟΤΕ νοικιάζει το δίκτυο της Vodafone. Όσο για την εξυπηρέτηση ΟΤΕ ξαναλέω είναι λίγο λιγότερο χάλια από τη Nova. Όποιον πάροχο και να έχεις αν μπλέξεις με βλάβες χαιρετίσματα.

  13. Εν τέλει….Έχει κάποιος την γνώση, να μας πει τα βήματα για την EON ?
    Σας ευχαριστώ

    Υ.Γ. : Οι προλαλήσαντες,τα είπατε όλα, έχετε απόλυτο δίκιο!!

  14. Επειδή η nova είναι για πέταμα. Κάντε εγγραφή στο nova από browser σε pc. Άμα το κάνετε από κινητό από την εφαρμογή κάτι θέμα έχει και δεν γίνεται λέει δεν υπάρχει το username. Είναι μεγάλο ρδελομπου…

  15. Σαν προχωρημενος χρηστης υπολογιστων, εχω συμπαιρανει οτι πολυς κοσμος στην ελλαδα ειναι αναλφαβητος με το ιντερνετ και την τεχνολογια γενικοτερα. Για αυτο και ολοι παραπονιουνται για την εξυπηρετηση και την τεχνικη υποστηριξη. Γιατι καλουν για να μαθουν πραγματα που δεν γνωριζουν πως δουλευουν. Δεν εχουν καταλαβει ομως οτι αυτες οι υπηρεσιες ειναι για να βοηθησουν καποιον που ξερει, οχι που δεν ξερει. Το λεω αυτο γιατι προσφατα πηγα και βοηθησα ενα φιλο που δεν ξερει και εβαλε nova ftth με EON και μιλησα με εξυπηρετηση για να φτιαξω λογαριασμο επειδη αυτος δεν ξερει και συνεννοηθηκα κανονικα και βλεπει με windows app της ΕΟΝ στον τριτο και αποκωδικοποιητη στον πρωτο που παιρνει ιντερνετ απο ενα παλιο ρουτερ vodafone που εχει γινει bridge γιατι το ρουτερ της nova ειναι στον τριτο (ειναι μεζονετα). Οποτε οταν καποιος ειναι lowtech και δεν το εχει καλυτερα να ζηταει βοηθεια απο καποιον που το εχει. Ο καθε παροχος δεν μπορει να φερει καθηγητες να σηκωνουν τηλεφωνα για τον καθε αμπαλο που κοιμαται ορθιος και πληρωνει ξενοδοχειο! Και δεν υποστηριζω κανεναν παροχο απλα κραζω την ελληνικη κακομοιρια απο ατομα που θελουν πραγματα που δεν ξερουν να χρησιμοποιησουν

  16. Αν κάνεις το λάθος και κάνεις π.χ επαναφορά τηλεόρασης στις αρχικές ρυθμίσεις ή κάτι τέλος πάντων που να αλλάζει τις ρυθμίσεις της τηλεόρασης από την τελευταία φορά που έβαλες εον τότε πλέον στην αναγνωρίζει για νέα συσκευή και θα έχεις πρόβλημα με τις συσκευές που έχεις δηλώσει, αν μαλιστα κάνεις το λάθος και δεις τηλεόραση μέσα από browser………

  17. Μα εξαρχής έκανες λάθος την διαδικασία. Έπρεπε να φτιάξεις λογαριασμό μέσα από την εφαρμογή Nova και μετά να μπεις στην εφαρμογή EON να σου δώσει τον κωδικό η τηλεόραση και μετά πάλι από την εφαρμογή Nova να ενεργοποιήσεις την τηλεόραση. Ειλικρινά δεν σας καταλαβαίνω είναι 2 λεπτά υπόθεση.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.