Electronic-Arts

Η EA σύμφωνα με αναφορά του site Venture Beat, δεν θα υιοθετήσει το σύστημα των Online Pass στα μελλοντικά της παιχνίδια επικαλούμενη το ανιαρό player support.

Το νέο αυτό αποκάλυψε ο διευθυντής επικοινωνιών της EA, John Reseburg, λέγοντας, “Ναι διακόπτουμε τα Online Pass. Κάνενας από τους μελλοντικούς μας τίτλους δεν θα περιέχει αυτό το χαρακτηριστικό.”

Η EA δεν είναι η μόνη εταιρία που διαλέγει να πακετάρει ένα Online Pass με κάθε αντίγραφο των παιχνιδιών της. Οι κωδικοί μίας χρήσης είναι σχεδιασμένοι να περιορίζουν την πρόσβαση σε βασικά χαρακτηριστικά όπως το online multiplayer. Οι παίχτες που αγοράζουν ένα μεταχειρισμένο αντίγραφο έχουν την επιλογή να αγοράσουν ξεχωριστά ένα Online Pass, έτσι ώστε να μπορέσουν να παίξουν με άλλους.

Ο Reseburg είπε επίσης τα εξής: “Αρχικά κυκλοφόρησε ως μία προσπάθεια να πακετάρουμε ένα ολοκληρωμένο μενού με online περιεχόμενο, ένα σχέδιο όμως στο οποίο δεν ανταποκρίθηκαν πολλοί παίχτες. Ακούσαμε τις γνώμες του κόσμου και αποφασίσαμε να το παρατήσουμε και να προχωρήσουμε.”

“Είμαστε ακόμα δεσμευμένοι στη δημιουργία υπηρεσιών και υλικού που βελτιώνουν την εμπειρία του παιχνιδιού πολύ μετά την πρώτη μέρα που το ξεκινάς” είπε επίσης.

Τα Online Pass συχνά έχουν χρησιμοποιηθεί από τους κατασκευαστές και τους εκδότες EA-Logoως αντιστάθμιση των οικονομικών απωλειών που αναπόφευκτα αποδίδει η ανταλλαγή και μεταπώληση των αντιγράφων, από τους εμπόρους λιανικής. Το Νοέμβριο η Square Enix είχε αποκαλύψει οτι το Contracts mode στο Hitman: Absolution θα είναι προσβάσιμο από όλους τους παίχτες. Η τάση συνεχίστηκε το Μάρτιο με το Tomb Raider το οποίο παρέχει αδέσμευτη πρόσβαση στο online παιχνίδι χωρίς κωδικό, ενώ η Insomniac Games στο επερχόμενο shooter Fuse (το οποίο θα δημοσιευτεί μέσω του προγράμματος EA Partners και φτιάχτηκε για cooperative παιχνίδι για τέσσερις) θα κυκλοφορήσει επίσης χωρίς να απαιτεί Online Pass.

Πηγή

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.