Η Crytek ανακοίνωσε σήμερα την επόμενη γενιά των εργαλείων (μηχανή γραφικών) που θα χρησιμοποιεί για την ανάπτυξη των παιχνιδιών της, που όμως δεν θα ονομάζεται CryEngine 4.
Το στούντιο που είναι υπεύθυνο για τα Crysis και RYSE: Son of Rome studio δήλωσε ότι η μηχανή γραφικών δεν θα προσδιορίζεται πλέον από τον αριθμό έκδοσης, αυτό γίνεται διότι η μηχανή του παιχνιδιού εξελίσσεται συνέχεια με νέες ενημερώσεις και αναβαθμίσεις.
Αντ ‘αυτού, ο κινητήρας θα είναι γνωστός απλά ως CryEngine. Η Crytek ανακοίνωσε επίσης σήμερα ότι τα τμήματα Engine Licensing και Research & Development έχουν ενωθεί σε μια προσπάθεια να “διπλασιάσει το επίπεδο προσοχής” που το παιχνίδι μπορεί να διαθέτει.
Η νέα CryEngine θα υποστηρίζει την ανάπτυξη στην τρέχουσα γενιά κονσολών, Xbox One, PlayStation 4, και Wii U, καθώς και το PC και «περαιτέρω πλατφόρμες” θα προστεθούν στο μέλλον.
“Από τότε που ξεκίνησε η CryEngine 3, το 2009, έχουμε αλλάξει δραματικά τη μηχανή γραφικών τόσες πολλές φορές, με τόσα πολλά νέα χαρακτηριστικά, που δεν είναι η ίδια μηχανή πια,” όπως δήλωσε ο development director, Carl Jones.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.