Το Netflix την προηγούμενη εβδομάδα, ανακοίνωσε την μεγαλύτερη αύξηση τιμών στην ιστορία, με όλα τα streaming πακέτα, από το βασικό μέχρι το premium να αυξάνονται κατά 2 δολάρια. Οι αυξήσεις αυτές αποσκοπούν στην αύξηση των εσόδων της υπηρεσίας σε μια προσπάθεια να συνεχίσει να παράγει original περιεχόμενο (δες εδώ τι έρχεται).

Μπροστά στις νέες αυξήσεις τιμών, το Streaming Observer διεξήγαγε μια νέα έρευνα προκειμένου να διαπιστώσει αν οι αυξήσεις θα κάνουν τους συνδρομητές να εγκαταλείψουν την πλατφόρμα. Το 3% των 607 ερωτηθέντων, επισήμαναν ότι σίγουρα θα προέβαιναν στην ακύρωση της συνδρομής. Εν τω μεταξύ το 24% των ερωτηθέντων ανέφερε ότι ίσως ακυρώσουν την συνδρομή κάποια στιγμή στο μέλλον.

Αν και ο αριθμός αυτός μοιάζει ανησυχητικός, δεν υπάρχουν ενδείξεις ότι θα συμβεί μια μαζική έξοδος από το Netflix. Και παλαιότερα είχε προβεί στην αύξηση των τιμών και παρόμοιες έρευνες είχαν τα ίδια αποτελέσματα.  Και μην ξεχνάς, ότι με το περιεχόμενο που έχει το Netflix, δύσκολα βρίσκεις κάτι αντίστοιχο αλλού. Και μια από τις πιο ενδιαφέρουσες πλευρές της έρευνας, αφορά το ad-supported περιοχόμενο. Το 65% απάντησαν ότι μπορούν να ανεχθούν διαφημίσεις αν αποτελούσαν μέρος ενός φθηνότερου ή δωρεάν πακέτου.

Προς το παρόν δεν βρίσκεται στα σχέδια του Netflix κάτι τέτοιο, αλλά με δεδομένο ότι το τοπίο αλλάζει γρήγορα στις streaming υπηρεσίες, δεν αποκλείεται να συμβεί στο μέλλον.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.