Οι streaming υπηρεσίες έχουν γνωρίσει μεγάλη άνθηση τώρα την περίοδο του covid 19,με αποτέλεσμα η χρήση τους να έχει εκτοξευθεί το τελευταίο διάστημα, αν και το Netflix έχει ένα πολύ σημαντικό πλεονέκτημα, την απουσία διαφημίσεων.

Η VP του Netflix, Cindy Holland αποκάλυψε το 2019, ότι ο μέσος χρήστης ξοδεύει περίπου δυο ώρες την ημέρα στην υπηρεσία. Αν και τα δεδομένα και η κοινή λογική επισημαίνουν ότι οι αριθμοί είναι πολύ μεγαλύτεροι το 2020, ας πάρουμε το παράδειγμα των 2 ωρών. Την ίδια στιγμή, πρόσφατα reports αναφέρουν ότι η μέση ώρα τηλεοπτικού χρόνου, μπορεί να έχει μεταξύ 12-18 λεπτά διαφημίσεων και το Reviews.com αποφάσισε να πάρει το υψηλότερο μέρος αυτού του υπολογισμού για την εξίσωση που περιλαμβάνει την εξοικονόμηση διαφημίσεων του Netflix.

Σαν ένα τελευταίο μέρος της εξίσωσης, πρόσφατα δεδομένα δείχνουν ότι οι Αμερικανοί ξοδεύουν περίπου 4 ώρες την ημέρα παρακολουθώντας τηλεόραση. Και αν το κάνεις κάτι τέτοιο, θα βλέπεις περισσότερο από μια ώρα διαφημίσεων κάθε ημέρα και οχτώ ώρες κάθε εβδομάδα. Αν συγκρίνεις τον χρόνο που οι άνθρωποι ξοδεύουν για να παρακολουθήσουν τηλεόραση με το χρόνο που ξοδεύουν στο streaming, το Netflix σώζει τον μέσο χρήση από 219 ώρες – περισσότερες από 9 ημέρες – διαφημίσεων κάθε χρόνο.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.