Το Netflix εργάζεται πάνω στην ανανέωση του συστήματος διαφημίσεων με στόχο να κάνει την παρακολούθηση αυτών λιγότερο επαναληπτική και ταυτόχρονα περισσότερο ανεκτική. Σύμφωνα με την εφημερίδα Financial Times, το Netflix σχεδιάζει να καινοτομήσει με νέο είδος διαφημίσεων που θα έχουν το χαρακτήρα επεισοδίων, δηλαδή θα συνδέονται η μια με την άλλη.

Τα σχόλια αυτά έγιναν κατά τη διάρκεια του Cannes Lions festival στη Γαλλία. Το βασικό πακέτο του Netflix με διαφημίσεις ήδη έχει τέσσερα με πέντε λεπτά διαφημίσεων ανά ώρα παρακολούθησης. Αυτά τα διαφημιστικά διαλείμματα τρέχουν κατά την αρχή ή κατά τη διάρκεια του περιεχομένου.

Βέβαια η κατάσταση είναι καλύτερη σε σχέση με άλλες υπηρεσίες όπως το Paramount+, όπου το Essential κοστίζει 4.99 δολάρια αλλά οι χρήστες πρέπει να περάσουν από μια διαφήμιση στην αρχή του επεισοδίου, και στη συνέχεια ως και πέντε διαφημιστικά διαλλείματα αρκετών λεπτών.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.