Το μεγαλύτερο άγχος των περισσοτέρων, συμπεριλαμβανομένου και εμένα, είναι η αυτονομία του οχήματος. Μη έχοντας parking, σημαίνει πως θα πρέπει να μεταβαίνω πολύ συχνά σε σταθμούς φόρτισης για να φορτίσω το όχημα, στην περίπτωση που είχα κινηθεί προς κάποιο ηλεκτροκίνητο ή υβριδικό αυτοκίνητο. Όμως, όσο και αν μου αρέσει το 2.0 Turbo αυτοκίνητό μου, η αυτοκίνηση περνάει πλέον στα χέρια της τεχνολογίας και το όφελος είναι πολύ μεγάλο.

Τώρα έρχεται η BYD και ανακοινώνει ένα νέο υβριδικό σύστημα, που μπορεί να καλύψει πάνω από 2.000 χιλιόμετρα, χωρίς την ανάγκη ανεφοδιασμού. Με αυτό τον τρόπο βάζει φωτιά στον ανταγωνισμό των ηλεκτρικών και υβριδικών οχημάτων.

Η νέα τεχνολογία προσφέρει σημαντικό πλεονέκτημα στην BYD έναντι του ανταγωνισμού και θα ενσωματωθεί άμεσα σε δύο νέα οχήματα της εταιρίας. Τα οχήματα αυτά θα διατεθούν στην Κίνα με κόστος κάτω από 100.000 yuan (€13.000), σύμφωνα με τις ανακοινώσεις της εταιρίας.

Η νέα τεχνολογία της BYD σημαίνει πως μπορείτε να κάνετε το Αθήνα-Θεσσαλονίκη 4 φορές ή απλά να πάρετε το αμάξι και να πάτε στην Πράγα, με μόνο ένα ντεπόζιτο καυσίμου. Μιλάμε για ένα τεράστιο άλμα στην αυτονομία των οχημάτων, με χαμηλή κατανάλωση τόσο μπαταρίας όσο και καυσίμου. Μάλιστα, στην ανακοίνωση του νέου συστήματος, η BYD ισχυρίστηκε πως στις πρώτες δοκιμές κατάφερε να καλύψει αποστάσεις μέχρι και 2.500 χιλιόμετρα.

υβριδικό BYD
Το νέο υβριδικό σύστημα της BYD

Οι κινέζικες αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν μπει πολύ δυναμικά στον χώρο και πλέον τα θεμέλια της ευρωπαϊκής και αμερικάνικης βιομηχανίες τρίζουν. Για αυτό οι ΗΠΑ έχουν ήδη επιβάλει έξτρα δασμούς στα κινέζικα οχήματα, ενώ την ίδια στιγμή η Ευρωπαϊκή Ένωση ερευνά την κατάσταση, σκεπτόμενη και εκείνη να βάλει δασμούς. Την ίδια στιγμή, η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία βασίζεται δραματικά στην Κίνα. Στην περίπτωση δασμών για κινέζικα προϊόντα, θα δούμε τεράστια αύξηση στις τιμές των ευρωπαϊκών οχημάτων, ενώ η Κίνα απειλεί με δασμούς μέχρι και 25% στις εισαγωγές από Ευρώπη.

Η κινεζική αυτοβιομηχανία επιτέλους στη χώρα μας! Τα μοντέλα

Πρόσφατα είδαμε το BYD Seagull, με τιμή στα €10.000 (στην Κίνα), που θα έρθει στην Ευρώπη με τιμή κάτω από €20.000. Αυτό από μόνο του είναι ικανό να φέρει μετατόπιση του κοινού προς την κινέζικη εταιρία, ιδιαίτερα σε μια εποχή έντονης οικονομικής κρίσης.

Δεν ξέρω για εσάς, αλλά νομίζω τα υβριδικά είναι η καλύτερη ισορροπία ανάμεσα σε ηλεκτροκίνηση και βενζινοκίνηση.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.