Έχει γίνει ένας χαμός σχετικά με τη διαφάνεια των εταιρειών, το πώς και ποια δεδομένα χρηστών καταγράφουν και χρησιμοποιούν, και τα λοιπά. Η Google είναι μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες τεχνολογίας και έχει δεχθεί πολλά πυρά, γι’ αυτό κάνει ότι μπορεί ώστε να εξασφαλίσει τη διαφάνεια στη χρήση των υπηρεσιών και προϊόντων της, όπως ο Chrome.

Η τελευταία προσπάθεια της εταιρείας ονομάζεται “Ads Transparency Spotlight (Alpha)” και είναι ένα πρόσθετο για τον Chrome που επιτρέπει στον χρήστη να ελέγχει περισσότερο της διαφημίσεις που βλέπει. Σε κάθε σελίδα που επισκέπτεσαι βλέπεις ακριβώς τι διαφημίσεις υπάρχουν, από ποιες εταιρείες, και γενικά αναλυτικές πληροφορίες για τα ads τα οποία έχει μέσα το site.

Στη σελίδα του πρόσθετου αναφέρεται η ρύθμιση των διαφημίσεων, κάτι που προσωπικά δεν διαπίστωσα καθώς χρησιμοποιούσα το extension. Σε κάθε περίπτωση, το να μην μπορείς να επιλέξεις μέσω του Ads Transparency Spotlight (Alpha) τι διαφημίσεις θα βλέπεις είναι απόλυτα λογικό, γιατί θα έπρεπε να επιτρέψεις στο πρόσθετο να έχει πρόσβαση στον λογαριασμό σου.

Όπως και να έχει, είναι μία καλή κίνηση από τη Google και όσοι χρησιμοποιούν τον Chrome μπορούν να βλέπουν πλέον περισσότερα δεδομένα για τις διαφημίσεις που εμφανίζονται σε κάθε ιστοσελίδα που μπαίνουν. Έτσι τουλάχιστον θα μπορούν να ξέρουν γιατί τις βλέπουν και ποιος τις προσθέτει στα sites που επισκέπτονται.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.