Η συνεχής βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών καθώς και οι νέες συνθήκες της ταχυδρομικής αγοράς, οδήγησαν τα ΕΛΤΑ στην εφαρμογή νέας εμπορικής και τιμολογιακής πολιτικής.

Η νέα τιμολογιακή πολιτική των Ελληνικών Ταχυδρομείων βασίζεται σε αναβαθμισμένες υπηρεσίες και τα βασικά πλεονεκτήματά της είναι μεταξύ άλλων η δημιουργία εύχρηστου τιμολογίου επιστολικού και δεμάτων και η απλοποίηση της διαδικασίας τιμολόγησης και της απόδοσης εκπτώσεων.

Βασικά Σημεία της νέας Εμπορικής και Τιμολογιακής Πολιτικής

  • εύχρηστο τιμολόγιο επιστολικού και δεμάτων
    • κατάργηση κλιμακίων
    • απλοποίηση διαδικασίας τιμολόγησης και εμπορικής πολιτικής
  • καθιέρωση της Β΄Προτεραιότητας ως βασικής υπηρεσίας
  • δυνατότητα ιχνηλάτησης απλών αντικειμένων
  • αναβάθμιση της Α΄Προτεραιότητας (συγχώνευση με το express)
  • ενιαία ζώνη τιμολόγησης για το επιστολικό εξωτερικού
  • εκπτωτική πολιτική με γνώμονα την «πιστότητα» των πελατών

Όλοι οι πελάτες ανεξαρτήτως του αν είναι επαγγελματίες ή ιδιώτες δικαιούνται εκπτώσεις πιστότητας, εφόσον οι συνολικές δωδεκάμηνες καταθέσεις τους – για τις υπηρεσίες επιστολικού και δεμάτων είναι μεγαλύτερες των 600 €.

Τιμοκατάλογοι:

  1. Επιστολικού Ταχυδρομείου
  2. Διαφημιστικού Ταχυδρομείου
  3. Δεμάτων Εσωτερικού – Εξωτερικού

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.