Σε επιστολή που έστειλε η Εθνική Τράπεζα σε πελάτη με επαγγελματικό λογαριασμό, αναφέρεται ότι θα υπάρξει νέο τέλος 48 ευρώ για το NBG PAY, αποδοχής, διαχείρισης και εκκαθάρισης συναλλαγών.

Αγαπητέ συνεργάτη

Με την παρούσα επιστολή θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για την μέχρι τώρα συνεργασία μας και να σας ενημερώσουμε για την τροποποίηση των όρων της σε ισχύ σύμβασής σας με την NBG PAY όσον αφορά τις υπηρεσίες αποδοχής, διαχείρισης και εκκαθάρισης συναλλαγών με κάρτες συναλλαγών μέσω τερματικών σταθμών POS.

Συγκεκριμένα, με γνώμονα τη δυνατότητα πρόσβασης σε νέες ψηφιακές υπηρεσίες αλλά και την καλύτερη και αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση των πελατών της η NBG Pay θα προβεί σε τροποποίηση της τιμολογιακής πολιτικής της. Ως εκ τούτου τίθεται σε ισχύ ετήσιο κόστος πρόσβασης και επικοινωνίας με το υπάρχον πληροφοριακό σύστημα ως εξής:

Χρέωση ποσού ύψους 48 ευρώ ανά πελάτη, μια φορά ετησίως στο τέλος κάθε ημερολογιακού μήνα. Οι λοιπές χρεώσεις βάσει της σύμβασής σας εξακολουθούν να ισχύουν ως έχουν. 

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

22 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Και σε άλλους επαγγελματίες για τον ίδιο λόγο θα χρεώνουν με 96€ το χρόνο…τα κριτήρια αυτής της διαφοροποίησης άγνωστα στους πελάτες…ρώτησα αλλά απάντηση καμία….

  2. Με χρεωσαν 96 κ τους ειπα πως δεν εχω υπογραψει πουθενα οτι αποδεχομαι αυτην την χρεωση κ πως το συμβολαιο μου γραφει 3,90 τον μηνα. μου απαντησαν πως πηρα με κουριερ τον αυγουστο τα εγγραφα με την νεα τιμολογιακη πολιτικη ενω δεν εχω παραλαβει τιποτα.
    ζητησα τον αριθμο τις αποστολης κ το ονομα τις εταιρειας κουριερ η οποια δεν απανταει ουτε στα τηλεφωνα ουτε σε email που εστειλα.

  3. Χρεώνουν ότι νομίζουν και όσα τους λείπουν. Κάντε καταγγελίες.
    Δεν είναι δίκαιο να μας κοροϊδεύουν και να μας τα παίρνουν από τον λογαριασμό μας , νταβατζιλιδικα.
    Ούτε εμένα ειδοποίησαν και έβαλαν χέρι στον λογαριασμό μου .

  4. Η αθλιότητα σ’όλο το μεγαλείο.Μου πήραν από τόν λογαριασμό 96 ευρώ και σέ επικοινωνία μου μέ τό οικονομικό τμήμα , δέν γνωρίζανε να μου εξηγήσουν γιατί 96 και όχι 48. Η τροποποίηση τής σύμβασης έγινε το καλοκαίρι του ’23 και χρεώσανε όλο το 2023. Η απάντηση:Σου στείλαμε επιστολή . Θεωρούν δεδομένο ότι τήν έλαβες.Αυτή είναι η πολιτική τής Τράπεζας.

  5. Παρομοίως. Οπώς το περιγράφετε έγινε και σε μένα. Θα ήθελα να μάθω εάν κινήσατε κάποια διαδικασία πχ καταγγελία; Εάν ναι, πού ώστε να κάνω το ίδιο. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων

  6. Ομοίως! Περιγράφετε με ακρίβεια ότι συνέβη κ σε εμένα. Προσωπικά, ετοιμάζω μήνυμα προς τον συνήγορο του πολίτη και το ινστιτούτο καταναλωτών.

  7. Πρόκειται για απατεώνες και θα πρέπει άμεσα να επέμβει εισαγγελέας. Αυθαίρετα μου απαλλοτρίωσαν 96,00 euro από τον τραπεζικό λογαριασμό μου. Δεν έλαβα ποτέ ενημέρωση από την Εθνική Τράπεζα γι’ αυτή την αλλαγή της τιμολογιακής πολιτικής• και σε επικοινωνία μαζί τους μου είπαν το «παραμύθι» ότι μου έχουν αποστείλει συστημένη επιστολή με εταιρεία ταχυμεταφορών. Εννοείτε ότι ουδέποτε έλαβα κάτι. Αν δεν μου επιστρέψουν τα χρήματα θα κινήσω κάθε νόμιμη διαδικασία. Σας προτρέπω να ενημερώσετε τα Σωματεία και τα Επιμελητήρια σας. Επίσης, θα πρέπει να ενημερωθεί η ΕΚΠΟΙΖΩ και το Ινστιτούτο του Καταναλωτή. Συνάδελφοι θα πρέπει να αντιδράσουμε διότι μας κλέβουν τον ιδρώτα μας.

  8. Το έψαξα μεσω του site του υπουργειου αναπτυξης και έκανα καταγγελία μεσω του Ελληνικου Χρηματοοικονομικου Μεσολαβητή https://hobis.gr/ .
    Εναλλακτικά στην τράπεζα της Ελλάδος.

  9. Στο site του ΕΧΜ γράφει τα εξής: (https://hobis.gr/βήματα-2/)

    ΒΗΜΑ 1ο
    Αρχικά θα πρέπει να απευθυνθείτε εγγράφως στο κατάστημα συνεργασίας ή στην Υπηρεσία Πελατών της τράπεζας, η οποία υποχρεούται να σας απαντήσει εγγράφως εντός δέκα (10) εργασίμων ημερών.

    ΒΗΜΑ 2ο
    Σε περίπτωση που δεν μείνετε ικανοποιημένοι από την απάντηση της τράπεζας ή παρέλθει άπρακτη η ανωτέρω προθεσμία, προκειμένου να υποβάλετε παράπονο στον ΕΧΜ και για την εξέταση του αιτήματός σας και τη νόμιμη επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων, είναι απαραίτητο να συμπληρώσετε το Έντυπο Παραπόνων.

    Επομένως, στέλνουμε πρώτα email στην υπηρεσία παραπόνων της Εθνικής Τράπεζας και στη συνέχεια απευθυνόμαστε στον ΕΧΜ. Εγώ έστειλα σήμερα email στην Εθνική Τράπεζα και αναμένω απάντηση…

  10. Και εγω μια απο τα ίδια.
    Εχω στείλει μειλ σε εθνική και nbg pay.
    Οπως καταλάβατε αυθαίρετα μονομερώς άλλαξε ο πάροχος του pos και έγινε μια ανώνυμη εταιρεία που κάνει οτι θέλει χωρίς να ενημερώνει κανέναν και που αποφάσισε να μας χρεώνει αυτο το ποσό !
    Ουτε εγω έλαβα επιστολή και εννοείται οτι η μεταφορική δεν απαντά σε τηλέφωνα !

  11. Αυτό με το courier δεν ισχύει, μας δουλεύουν! Θα πρέπει να ζητήσουμε διακοπή της συνεργασίας διότι η NPG Pay έχει ενεργήσει μονομερώς, δίχως πρώτερη ειδοποίηση. Είναι υποχρεωμένοι να μας αποδεσμεύσουν και να μας επιστρέψουν τα χρήματα. Να ενημερώσετε τα σωματεία και τα επιμελητήρια σας. Καλό κουράγιο!

  12. Θέλω να ευχαριστήσω θερμά τον ” Ελληνικό Χρηματοοικονομικό Μεσολαβητή” που έλυσε το πρόβλημα.

  13. Αν θέλετε, μπορείτε να μας πείτε πως σας διευθέτησαν το ζήτημα; Σας επέστρεψαν τα χρήματα, θα σας αποδεσμεύσουν δίχως κόστος για εσάς; Είναι σημαντικό να μας επικοινωνήσετε την εμπειρία σας. Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

  14. Καλησπέρα. Αφού έκανα καταγγελία μεσω του Ελληνικου Χρηματοοικονομικου Μεσολαβητή, έλαβα email από την NBG Pay λέγοντας τα παρακάτω:
    ” Σε συνέχεια του κάτωθι μηνύματός σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η ΝΒG Pay, απέστειλε στη δηλωθείσα διεύθυνσή σας με συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών, την από 30/06/2023 συνημμένη επιστολή, με την οποία σας ενημέρωνε για την σκοπούμενη τροποποίηση των όρων της Σύμβασής σας, και δη για τη χρέωση του ετήσιου κόστους ύψους 96.00€ που τέθηκε σε ισχύ την 1/10/2023.

    Ως εκ τούτου, η ΝΒG Pay προχώρησε σε χρέωση του λογαριασμού σας, έχοντας προβεί, ως όφειλε σε πρότερη έγγραφη ενημέρωση των υφιστάμενων πελατών της σχετικά με την εν λόγω μελλοντική χρέωση, παρέχοντας στους ιδίους το δικαίωμα μονομερούς λύσης της εν ισχύ σύμβασής τους.

    Ωστόσο, εκτιμώντας την μέχρι σήμερα άριστη συνεργασία μας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι θα προχωρήσουμε σε αντιλογισμό του ετήσιου κόστους ύψους 96.00€ με αντίστοιχη πίστωση στον λογαριασμό σας εντός των επόμενων ημερών.

    Διευκρινίζεται ότι το ως άνω κόστος θα εφαρμοσθεί κανονικά από το έτος 2024 και εφεξής, σύμφωνα με τους όρους της μεταξύ μας Σύμβασης ως έχουν τροποποιηθεί και ισχύουν.

    Παραμένουμε στην διάθεσή σας για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία.

    Merchant Care

  15. Όσο φώναζα στην τράπεζα ότι δεν έχω ενημερωθεί για τη χρέωση και ζητούσα τον απλό λόγο της χρέωσης για ένα pos που δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ και τέλος πάντων γιατί με χρεώνουν με 96 και όχι 48, η απάντηση ήταν, είμαι τράπεζα κ χρεώνω όσο θέλω. Όταν ξόδεψα ώρες κ μέρες βρήκα τον διατραπεζικό μεσολαβητη και εκανα την καταγγελία όπως σας ενημέρωσα. Το αποτέλεσμα είναι να λάβω την ίδια επιστολή με την Μαριλενα. Εντάξει Θωμά?

  16. Εγώ πήρα πίσω τα χρήματα μου και διέκοψα μαζί τους κάθε συναλλαγή. Να τους στείλετε έγγραφη διαμαρτυρία μέσω email και παράλληλα να κάνετε κοινοποίηση σε κάποια εποπτική αρχή π.χ. Τράπεζα της Ελλάδας. Αν δεν σας απαντήσουν μέσα σε ένα μήνα, να ακολουθήσετε τα βήματα που έχει προτείνει η κ. Χρύσα.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.