Σίγουρα θα έχεις διαπιστώσει ότι τα καινούργια ελαστικά των αυτοκινήτων είναι καλυμμένα με λαστιχένια καρφάκια. Όπως επισημαίνει η ιστοσελίδα lflscience δεν χρησιμοποιούνται για τη μείωση του θορύβου ή για την ένδειξη φθοράς των ελαστικών, αλλά αντίθετα είναι ένα υποπροϊόν της διαδικασίας κατασκευής.
Δημιουργούνται όταν τα ελαστικά διαμορφώνονται σε ένα καλούπι. Οι κατασκευαστές δημιουργούν πρώτα ένα κενό ελαστικό που δεν έχει σκληρυνθεί ή στο οποίο δεν έχουν προστεθεί ακόμη τα πέλματα, πριν το τοποθετήσουν σε ένα καλούπι για να προσθέσουν τις τελικές πινελιές. Καθώς η θερμότητα και ο αέρας εφαρμόζονται στο ελαστικό που διαμορφώνεται, το αέριο πρέπει να διαφεύγει, ώστε να μη δημιουργούνται φυσαλίδες κάτω από το καουτσούκ. Το καλούπι διαθέτει λεπτές δομές που επιτρέπουν στον αέρα να βγαίνει έξω, ο οποίος αφήνει πίσω του ένα ίχνος πλεονάζοντος καουτσούκ καθώς φεύγει.
Ο χρόνος δεν υπάρχει και αυτή είναι η απόδειξη!
Πολλοί αναρωτιούνται αν θα πρέπει να αφαιρούνται πριν την τοποθέτηση, αλλά δεν υπάρχει κανένας λόγος, όπως δεν υπάρχει κανένας λόγος και να μην τα βγάλεις. Δεν επιτελούν κάποια διαδικασία απλά πρέπει να είσαι προσεκτικός κατά την αφαίρση μην τραυματίσεις το ελαστικό.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.
Ωραίο άρθρο για τα “ξεφτια” των ελαστικων. Ανεβηκε το IQ μας κατα 1% ραδικιου.