Το κράτος προσπαθεί να περάσει σε μια ψηφιακή εποχή προς διευκόλυνση των πολιτών, με διάφορες πλατφόρμες όπως για παράδειγμα το gov.gr. Υπάρχουν όμως και τα κακώς κείμενα και μια τέτοια περίπτωση είναι το mydeddie app. Ο ΔΕΔΔΗΕ είναι διαχειριστής του δικτύου, της κολόνας δηλαδή που βλέπεις έξω από το σπίτι σου μέσω της οποία έρχεται ο ηλεκτρισμός στο σπίτι. Και έχει μια εφαρμογή για Android η οποία σου δίνει τη δυνατότητα να δηλώσεις βλάβη, αυτό και μόνο αυτό.

Και ακριβώς αυτό είναι το μεγαλύτερο πρόβλημά της. Ανοίγοντάς την βλέπεις μια εντελώς πρόχειρη δουλειά, η οποία το μόνο πράγμα που σε αφήνει να κάνεις, είναι να δηλώσεις βλάβη ή να κάνεις ανάκληση της βλάβης. Αν θέλεις να καταχωρήσεις μέτρηση, ξέχασέ το. Θα πρέπει να πας στην ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ ή να πάρεις τηλέφωνο.

Παράλληλα, έχοντας ασχοληθεί εκτενώς με το θέμα και επειδή είχα αναλάβει προσωπικά τις διαδικασίες μεταφοράς δυο παροχών σε άλλον πάροχο, μια ακόμη ενδιαφέρουσα προσθήκη στα πλαίσια της καταχώρησης ενδείξεων θα ήταν και η καταχώρηση της λεγόμενης τελικής ένδειξης.  Η τελική ένδειξη είναι η ένδειξη που καλείσαι να καταχωρήσεις πριν αλλάξεις πάροχο και πας στο νέο. Ορισμένοι πάροχοι τη δέχονται με το νέο συμβόλαιο, όπου την αναγράφει και η διαδικασία κρατά λίγες ημέρες μέχρι να εκπροσωπηθεί η παροχή σου από το νέο. Άλλοι πάροχοι δεν την βάζουν, είτε επειδή και οι πελάτες δεν το γνωρίζουν, είτε επειδή οι πωλητές το αμελούν, και η διαδικασία αλλαγής κρατά περισσότερο. Γενικώς δεν υπάρχει μια standard διαδικασία.

Στη δική μας περίπτωση, όπου μέναμε σε επαρχία, χρειάστηκε να περάσουν δυο ολόκληρες εβδομάδες επειδή το συνεργείο του ΔΕΔΔΗΕ δεν ερχόταν να πάρει την τελική ένδειξη κατά τη μεταφορά της παροχής. Ο πάροχος μας έλεγε ότι ο ΔΕΔΔΗΕ καθυστερεί την μεταφορά. Αναγκαστήκαμε να κάνουμε πολλά τηλέφωνα στον ΔΕΔΔΗΕ της περιοχής μας, όπου ένας βαριεστημένος υπάλληλος μας είπε, δώστε μου την ένδειξή σας να το κάνουμε από εδώ να τελειώνουμε. Και την αμέσως επόμενη μέρα, εκπροσωπήθηκα από το νέο πάροχο.

Όλα αυτά, είναι μερικά μόνο παραδείγματα του πόσο δύσκολη γίνεται η ζωή των συμπολιτών μας για τόσο απλά θέματα. Για θέματα που θα μπορούσαν να γίνουν μέσω μιας εφαρμογής απλοποιώντας σημαντικά την όλη διαδικασία.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

2 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Παρότι γενικώς οι δημόσιες υπηρεσίες δεν φημίζονται για την απόδοση τους δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το κράτος τώρα (δυστυχώς) περνάει στη ψηφιακή εποχή και πολλές λειτουργίες που θα θέλαμε απαιτούν ιδιαίτερες προϋποθέσεις που ίσως δεν εξασφαλίζονται τόσο άμεσα σε μία εφαρμογή.

    Θα έπρεπε να υπάρχουν; Ναι αλλά όλοι γνωρίζουμε ότι στη χώρα μας σχεδόν τίποτα δεν γίνεται άμεσα.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.